Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Stylelife - Mi történik a héten? 2025.07.28-08.03.

Mi történik a héten? 2025.07.28-08.03.

Stylelife
Rendezvények - „De még  játékból sem hittem el, hogy ott nem jut egy hely ahol születtem”

„De még játékból sem hittem el, hogy ott nem jut egy hely ahol születtem”

Rendezvények
Autó & Motor - Autóval Európában nyáron: pórul járhatunk, ha megszokásból vezetünk

Autóval Európában nyáron: pórul járhatunk, ha megszokásból vezetünk

Autó & Motor
 - Hiába telik az idő, minden párkapcsolaton dolgozni kell

Hiába telik az idő, minden párkapcsolaton dolgozni kell

 - Tanulj a veszteségből: 5 dolog, mely a veszteség hatására jobb emberré formál

Tanulj a veszteségből: 5 dolog, mely a veszteség hatására jobb emberré formál

Autó & Motor - Szinte tökéletes, mégis M, mint megosztó – BMW M5

Szinte tökéletes, mégis M, mint megosztó – BMW M5

Autó & Motor
Hight tech - Magyarországon is elérhetők a Samsung legújabb hajlítható okostelefonjai és okosórái

Magyarországon is elérhetők a Samsung legújabb hajlítható okostelefonjai és okosórái

Hight tech
Autó & Motor - Gen-E,  a városi nagymacska – Kipróbáltuk az elektromos Ford Pumát

Gen-E, a városi nagymacska – Kipróbáltuk az elektromos Ford Pumát

Autó & Motor
 - Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Autó & Motor - Az első lépcsőfok is magas az 1000-es BMW-k világában: 2025-ös BMW S1000R

Az első lépcsőfok is magas az 1000-es BMW-k világában: 2025-ös BMW S1000R

Autó & Motor
 - Az örök kérdés: Mit akar egy nő?

Az örök kérdés: Mit akar egy nő?

Autó & Motor - Toyota Yaris Cross GR Sport – A Kis SUV, Amiben Megvan a GR Lelke?

Toyota Yaris Cross GR Sport – A Kis SUV, Amiben Megvan a GR Lelke?

Autó & Motor
  1. Autó & Motor
  2. MOBILITY
  3. Majdnem tökéletes! - Honda CR-V 2.0 Hybrid Lifestyle

Majdnem tökéletes! - Honda CR-V 2.0 Hybrid Lifestyle

  • 2020. március 02.
  • Szőnyi Zoltán Szőnyi Zoltán
  • Komment

Elismerem, súlyos hiba volt azt gondolni, hogy semmivel sem lesz különb az új ötödik generációs CR-V, mint az elődje. Csak a külsőről ítéltem meg, amely sziluettjében nagyon hasonlít az elődjéhez. De tévedtem. Nagyot. Mert ez az autó valami annyira csodás és olyan minőségi fejlődésen ment keresztül, hogy nehezen találok rá szavakat.


Majdnem tökéletes! - Honda CR-V 2.0 Hybrid Lifestyle - Autó & Motor - MOBILITY - honda crv, honda crv hibrid teszt, honda crv lifestyle 2.0 hybrid, honda hibrid, honda hybrid, honda teszt,
Azzal kell, hogy kezdjem, hogy alapvetően nem vagyok az SUV-k legnagyobb barátja. Nem azért, mert rossznak gondolnám, egyszerűen csak azért, mert másra szocializálódtam és még mindig nem állt át az agyam az elmúlt 5-10 évben kezdődött SUV/crossover lázra. Eddig könnyedén ellen tudtam állni a csábításnak, hogy ilyen autóval közlekedjek, mert elfogadom ugyan, hogy azáltal, hogy fel vannak emelve – és ettől a forgalom jobban átlátható, biztonságosabbak, valamint az úthibákat sem érzik meg annyira – nekem még mindig hiányzott belőle valami. Talán az elegancia, talán a vagányság. Nehéz pontosan megmondani.
Majdnem tökéletes! - Honda CR-V 2.0 Hybrid Lifestyle - Autó & Motor - MOBILITY - honda crv, honda crv hibrid teszt, honda crv lifestyle 2.0 hybrid, honda hibrid, honda hybrid, honda teszt,

Azt is el kell, hogy áruljam, hogy a párom pont egy előző generációs CR-V-t használ. De soha nem „loptam” el a slusszkulcsát, hogy élményautózni menjek vele. Soha sem erőltettem, hogy az enyém helyett az övét használjuk. És messze nem azért, mert bármi bajom lett volna vele. Sőt, kifejezetten jó és kényelmes autó. Kiváló a beltere, jól is megy, keveset fogyaszt stb. stb.
Majdnem tökéletes! - Honda CR-V 2.0 Hybrid Lifestyle - Autó & Motor - MOBILITY - honda crv, honda crv hibrid teszt, honda crv lifestyle 2.0 hybrid, honda hibrid, honda hybrid, honda teszt,

Aztán beültem az új CR-V-be, aminek az egyik következménye az lett, hogy lobbiba kezdtem, hogy ideje autót cserélni illetve minden autóvásárlás előtt álló ismerősöm kapott már egy CR-V katalógust tőlem.  Hogy miért? Úgy tudom a legtalálóbb módon megfogalmazni, hogy a Honda olyan egyedülálló minőségi ugrást hajtott végre, amellyel szökő évben (szerencsére ez most az) csak egyszer találkozunk. A külsejével talán azért foglalkoznék kicsivel kevesebbet, mert a mi a szép, vagy szebb az túlságosan szubjektív. Az első rész kialakítás a Honda jelenlegi arculatát tükrözi, belesimulva az Európában egyébként viszonylag kevés modellt felsorakoztató kínálatba. Teljesen más, szokatlan a motorháztető formája, ugyanis a két szélén erőteljesen megtörik az íve felfelé. Olyannyira, hogy a vezetőülésben ülve is jól látható a jobb és baloldalon egy-egy ív. Egyáltalán nem zavaró, sőt, azok számára, akik szeretik a vezetőülésből látni az autó orrát, ez kifejezetten sokat segít. Oldalról pedig ettől az ívtől az autó még zömökebbnek tűnik. Erőteljesebbek a kerékjáratok és teljesen más, sokkal élesebb, feltűnőbb vonalú a hátsó lámpatestek kialakítása, amely oldalsó vonalaiban szintén a mostani márkaarculat egyedi töréseit, formáját hozza. Hátulról pedig sokkal személyautósabb lett a formája, nem egy sima négyzetes dobozra emlékeztet az autó, mint bármelyik elődje esetében.  Természetesnek mondható manapság, hogy az új modell méreteiben nagyobb a korábbinál.  Alapáron Led-es a fényszórót, 18”-os könnyűfém felniket kapott a CR-V. Ennyi módosítás ellenére karakterében teljesen megmaradt a megszokott CR-V formája, vonalvezetése. Az ajtón lévő ablakok körül futó króm díszcsík vonalvezetése szinte koppra megegyezik az elődmodellével. Talán emiatt az egyezés miatt hittem, hogy nem lesz jelenetős a változás. Aztán beültem az utastérbe…

Majdnem tökéletes! - Honda CR-V 2.0 Hybrid Lifestyle - Autó & Motor - MOBILITY - honda crv, honda crv hibrid teszt, honda crv lifestyle 2.0 hybrid, honda hibrid, honda hybrid, honda teszt,

Túlzás nélkül állíthatom, hogy a belső tér hangulata, kidolgozása bármelyik presztízs márka anyaghasználatával, minőségével felveszi a versenyt. Ha nem látja valaki a logót a kormányon és nem gyakorlott annyira, hogy felismerje a „Hondás” jelleget, akkor gond nélkül hiheti, hogy BMW, Mercedes, Volvo, Lexus vagy hasonló luxusmárkák volánja mögött ül. Egyszerűen hibátlan, kifinomultságot sugalló, első osztályú a belső hangulat. Az általunk tesztelt Lifestyle felszereltségi szinttől bőrözött ülések minősége tökéletes. A beltérben használt műanyagok is mind-mind jó fogásúak, puhák. Az illesztések, varrások pedig érezhetően tökéletességről tanúskodnak. Az első ülésen ülők kényelmi szintjéhez képest pedig a hátsó sorban ülőknek sem kell lejjebb adni. Fejedelmi a láb- és térkínálat ott is. Ehhez pedig a csomagtérből sem kellett elvenni semmit, mind azt megszokhattuk jókora pakolóhelyet találunk a hátsó ajtó mögött, továbbá szükség esetén a hátsó ülések lehajtásával tovább növelhető a tér 497l-ről 1697 literig.

Majdnem tökéletes! - Honda CR-V 2.0 Hybrid Lifestyle - Autó & Motor - MOBILITY - honda crv, honda crv hibrid teszt, honda crv lifestyle 2.0 hybrid, honda hibrid, honda hybrid, honda teszt,

Ahogy beültem a vezetőülésbe két dolog volt, ami egyből feltűnt. Az automata váltó helyét gombok foglalják el. A könyöktámasztól való távolság miatt semmi szükség nincsen rá, hogy a váltókart kéztámasztásra használjuk, így érthető és logikus döntés volt elhagyni a hagyományos kart. P,R,N,D. Mindegyik gomb formája, tapintása más, így pillanat alatt akár odatekintés nélkül is használható.
A másik feltűnő rész a középkonzol tetején a mai divatnak megfelelően elhelyezett infotainement rendszer szabadon álló monitorja. Ez utóbbi alaphelyzetben nem lenne olyan feltűnő, hiszen ívelt szép alakja beleillik a környezetébe és meg is szokhattuk, hogy manapság ilyen módon helyezik el a képernyőket. A feltűnő pont az, hogy a valós monitorméret a teljes területnek csupán a töredéke.  És bár nem számoltam elég pontosan, hiszen a lekerekítés ívét nem  vettem figyelembe,  csupán a befoglaló területet, de jóindulattal is csak azt mondhatjuk, hogy 40%-a a képernyőnek a valós terület. A második probléma pedig a megjelenő grafika és használhatóság. Nem akarom túlhúzni a témát, de ez szégyenteljes a Hondára nézve. Azon kívül, hogy nehezen kezelhető (mint az előző szériás CR-V esetében is), még grafikai szempontból sem egységes. A szerencse viszont, és ez határozottan előnye a rendszernek, hogy a mobiltelefonunk kitükrözhető a képernyőre. Így a kezelés nehézségével és a grafikával ritkán fogunk találkozni.
Az egyetlen oka, hogy picit örülök ennek a kritikus pontnak (egyébként nagyon nem örülök neki), mert így elhiszi nekem mindenki, hogy alapvetően egy szinte hibátlan autót teszteltem, és semmi túlzás nincsen abban, amit az autóról írok.

Majdnem tökéletes! - Honda CR-V 2.0 Hybrid Lifestyle - Autó & Motor - MOBILITY - honda crv, honda crv hibrid teszt, honda crv lifestyle 2.0 hybrid, honda hibrid, honda hybrid, honda teszt,

A másik imádnivaló része a CR-V 2.0 hibridnek maga a meghajtás. Számos hibrid motort volt szerencsém kipróbálni, de ilyen csendesen működőt talán még sosem. A hibrid hajtás tökéletes a városi közlekedés során. A Honda CR-V sem fogyasztott ezen a terepen többet, mint 5 liter. Kifejezetten tetszett, hogy a váltógombok mellett elhelyezett EV gomb segítségével tisztán elektromos üzemre is kapcsolhatunk. Autópályán, országúton viszont minden hibrid, így a Honda is átvált a benzinüzemű motor használatára. Néha, például amikor a gyorsítás miatt szükség van nagyobb teljesítményre a villanymotor is besegít ebben. Viszont ezen a ponton a legtöbb hibrid kifejezetten zajos, szinte kellemetlen hangokat ad ki magából. Ehhez képest a CR-V sokkal csendesebb, mint más hasonló meghajtású autó. Bár nem mondom, hogy néma csend van az utastérben gyorsításkor, de a motor hangja lényegesen kellemesebb. Az autópályás használat esetén a fogyasztás 7,5 - 8 liter között alakult. Így jött ki a 6,5 literes átlag. Emellett pedig a gyorsulás kifejezetten jónak volt mondható, 8,8mp 0-100km/h-ra. Szerintem ez a két adat rá is cáfol arra, hogy a Honda hibridhatásához túlságosan kicsi 2,0l-es motort használ, legnagyobb versenytársához a Toyota RAV4-hez képest.  Egyáltalán nem éreztem a motort gyengének, erőtlennek, sőt sport módban kifejezetten jól lehet vele gyorsulni.

Majdnem tökéletes! - Honda CR-V 2.0 Hybrid Lifestyle - Autó & Motor - MOBILITY - honda crv, honda crv hibrid teszt, honda crv lifestyle 2.0 hybrid, honda hibrid, honda hybrid, honda teszt,

Végül, de nem utolsó sorban - és talán ezért szerethető meg leginkább egy SUV – a futóművét kell, hogy kiemeljem. A sajnos nem ritkán előforduló úthibák, kátyúk és a fekvőrendőrökkel telepakolt útszakaszok megszűnnek a CR-V használói számára. Játszi könnyedséggel halad át az ilyen akadályokon, szinte meg sem érzi az utastérben ülő ezeket a problémákat.

Majdnem tökéletes! - Honda CR-V 2.0 Hybrid Lifestyle - Autó & Motor - MOBILITY - honda crv, honda crv hibrid teszt, honda crv lifestyle 2.0 hybrid, honda hibrid, honda hybrid, honda teszt,

Az új CR-V remekbe szabott autó, ár érték aránya pedig verhetetlen mindenféle szempontból. A tesztautónk lista áron téli gumival is 13 millió forint alatt maradt, ami a hibridhajtást, valamint a prémium minőséget figyelembe véve meglátásom szerint kifejezetten jó ajánlat, tekintettel a Hondák remek értéktartására is.

Majdnem tökéletes! - Honda CR-V 2.0 Hybrid Lifestyle - Autó & Motor - MOBILITY - honda crv, honda crv hibrid teszt, honda crv lifestyle 2.0 hybrid, honda hibrid, honda hybrid, honda teszt,

  • honda crv honda crv hibrid teszt honda crv lifestyle 2.0 hybrid honda hibrid honda hybrid honda teszt

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szőnyi Zoltán

Jó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Mások miért nem így csinálják? – Honda Forza 350 - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Mások miért nem így csinálják? – Honda Forza 350
    • Autó & Motor
    Kompromisszumok helyett – Honda CR-V Sport Line Hybrid 2.0 -MMD FWD - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Kompromisszumok helyett – Honda CR-V Sport Line Hybrid 2.0 -MMD FWD
    • Autó & Motor
    Az utolsó szamuráj - Honda HR-V 1.5 Turbo Sport CVT
    Majdnem tökéletes! - Honda CR-V 2.0 Hybrid Lifestyle
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    A férfi nem készen érkezik - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A férfi nem készen érkezik
    • Keresd a nőt!
    Veneto, Olaszország gyöngyszeme, avagy nem csak Toscana érdemel figyelmet - Stylelife, divat, életmód, stílus
    Veneto, Olaszország gyöngyszeme, avagy nem csak Toscana érdemel figyelmet
    • Stylelife
    Meditáció kezdőknek - Stylelife, divat, életmód, stílus
    Meditáció kezdőknek
    • Stylelife
    A manipuláció nagymesterei - azaz így vedd észre, hogy egy pszichopatával van dolgod
    Honnan tudhatod, hogy vitaminhiányos vagy?
    A mindfulness csodája: hogyan formálja újra az életünket?
    Mit tehet egy férfi a fiatalságának megőrzése érdekében?
    Egy év a szépség és az egyediség jegyében: A Lipbar by TOMAN ünnepli első születésnapját!
    Mi történik a héten? 2025.07.28-08.03.
    Mi történik a héten? 2025.07.21-27.

    Kapcsolódó cikkek

    Mások miért nem így csinálják? – Honda Forza 350

    Mások miért nem így csinálják? – Honda Forza 350

    Kompromisszumok helyett – Honda CR-V Sport Line Hybrid 2.0 -MMD FWD

    Kompromisszumok helyett – Honda CR-V Sport Line Hybrid 2.0 -MMD FWD

    Az utolsó szamuráj - Honda HR-V 1.5 Turbo Sport CVT

    Az utolsó szamuráj - Honda HR-V 1.5 Turbo Sport CVT

    További cikkek

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    BYD ATTO 3: Egy szuper elektromos crossover és ami mögötte van

    BYD ATTO 3: Egy szuper elektromos crossover és ami mögötte van

    4 kihagyhatatlan autós kiegészítő 30 ezer forint alatt

    4 kihagyhatatlan autós kiegészítő 30 ezer forint alatt

    Legolvasottabb írások

    A férfi nem készen érkezik

    A férfi nem készen érkezik

    Veneto, Olaszország gyöngyszeme, avagy nem csak Toscana érdemel figyelmet

    Veneto, Olaszország gyöngyszeme, avagy nem csak Toscana érdemel figyelmet

    Meditáció kezdőknek

    Meditáció kezdőknek

    A manipuláció nagymesterei - azaz így vedd észre, hogy egy pszichopatával van dolgod

    A manipuláció nagymesterei - azaz így vedd észre, hogy egy pszichopatával van dolgod

    Honnan tudhatod, hogy vitaminhiányos vagy?

    Honnan tudhatod, hogy vitaminhiányos vagy?

    A mindfulness csodája: hogyan formálja újra az életünket?

    A mindfulness csodája: hogyan formálja újra az életünket?

    Mit tehet egy férfi a fiatalságának megőrzése érdekében?

    Mit tehet egy férfi a fiatalságának megőrzése érdekében?

    Egy év a szépség és az egyediség jegyében: A Lipbar by TOMAN ünnepli első születésnapját!

    Egy év a szépség és az egyediség jegyében: A Lipbar by TOMAN ünnepli első születésnapját!

    Mi történik a héten? 2025.07.28-08.03.

    Mi történik a héten? 2025.07.28-08.03.

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia