Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
 - Picasso botrányos szerelmi élete

Picasso botrányos szerelmi élete

Autó & Motor - Predator 2, egy igazi ragadozó - BMW S1000RR 2025-ös frissítése

Predator 2, egy igazi ragadozó - BMW S1000RR 2025-ös frissítése

Autó & Motor
Autó & Motor - A legtakarékosabb Ranger - Ford Ranger Plug-in Hybrid Wildtrak

A legtakarékosabb Ranger - Ford Ranger Plug-in Hybrid Wildtrak

Autó & Motor
Én - Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

Én
Életérzés - Honnan tudjuk mikor kapunk zöld jelzést a másiktól a következő lépésre?

Honnan tudjuk mikor kapunk zöld jelzést a másiktól a következő lépésre?

Életérzés
Stylenews - Két Bib Gourmand csatlakozik a MICHELIN Guide Hungary válogatásához

Két Bib Gourmand csatlakozik a MICHELIN Guide Hungary válogatásához

Stylenews
Stylenews - 3 méter széles és 1,7 méter magas házimozi-kijelzőt mutatott be az LG

3 méter széles és 1,7 méter magas házimozi-kijelzőt mutatott be az LG

Stylenews
Stylelife - Miért a könyvolvasás lett az új státuszszimbólum?- Intellektus, tudás és presztízs – a férfi, aki olvas.

Miért a könyvolvasás lett az új státuszszimbólum?- Intellektus, tudás és presztízs – a férfi, aki olvas.

Stylelife
Autó & Motor - Mercedes-Benz Vision Iconic: remekmű az új ikonikus korszakhoz

Mercedes-Benz Vision Iconic: remekmű az új ikonikus korszakhoz

Autó & Motor
Életérzés - Az egészség a szájnál kezdődik

Az egészség a szájnál kezdődik

Életérzés
Mindent egymásért - Minden problémára három megoldás van: elfogadás, változtatás, elengedés - Buddhista tanítások a léleknek

Minden problémára három megoldás van: elfogadás, változtatás, elengedés - Buddhista tanítások a léleknek

Mindent egymásért
  1. Autó & Motor
  2. MOBILITY
  3. Megoldás, ha nem vagy elég magas – Suzuki V-Strom 800

Megoldás, ha nem vagy elég magas – Suzuki V-Strom 800

  • 2024. augusztus 03.
  • Szőnyi Zoltán Szőnyi Zoltán
  • Komment

Az elérhető áron jó általában csak álom. Ez alól talán az egyik ritka kivétel az idei év újdonsága a V-Strom 800. Az új motor a 800de alapjaira épül, lényegében annyi különbséggel, hogy a 21”-es fűzött kerekeket, 19”-es aulkerékre cserélték. Kevésbé alkalmas ezáltal terepre, de annál szélesebb réteget érint a módosítás.


Megoldás, ha nem vagy elég magas – Suzuki V-Strom 800 - Autó & Motor - MOBILITY - 2024 suzuki v-strom 800 teszt, v-strom 800, v-strom 800 teszt,

Ki kell, hogy jelentsem, hogy a 800de -nél nem sok kezesebb, könnyen vezethető motor létezett. Ez az állítás annyiban változott, hogy megjelent a Suzuki V-Strom alacsonyabb változata.
Nem azt mondanám rá, hogy tökéletes kezdőmotor, de a 800de-hez képest az ülésmagasság 3 cm-rel lett alacsonyabb, azaz 82,5cm -es amelynek következménye, hogy lényegesen szélesebb rétegnek válik alkalmassá. Nagyjából 170cm felett kényelmesen motorozható. A tavalyi sláger, a 800de után ezzel a megoldással egy csapásra elfelejtheti egy alacsonyabb ember, hogy milyen deficitjei lehetnek ha két kerékre kell szállnia.

Megoldás, ha nem vagy elég magas – Suzuki V-Strom 800 - Autó & Motor - MOBILITY - 2024 suzuki v-strom 800 teszt, v-strom 800, v-strom 800 teszt,

A V-Strom 800 osztozik a vadonatúj fejlesztésű, 800de-ben megismert 776 cm3-es erőforrással.  Ugyanez a 83 lóerős és 78Nm nyomatékkal rendelkező blokk kerül az új GSX-be is. A soros kéthengeres motor ugyan ellentmond annak a hagyománynak, amely a motor nevét is fémjelzi, hogy V elrendezésűek a hengerek, de talán ez könnyedén megbocsátható. Tökéletesre sikerült megalkotni ezt az ikerdugattyús erőforrást, hiszen hosszú löketével, egyenletes járásával hibátlanul végzi a dolgát. Kifejezetten tetszett, hogy rendkívül széles fordulatszám tartományban lehet a V-Strommal motorozni. Már kellemes teljesítményt ad 2000-es fordulatszám tartományban és ez így marad 9000-ig.

Megoldás, ha nem vagy elég magas – Suzuki V-Strom 800 - Autó & Motor - MOBILITY - 2024 suzuki v-strom 800 teszt, v-strom 800, v-strom 800 teszt,

Érdemes kiemelni a gyorsváltót, amely esetében meggyőződésem, hogy az eddigi legjobb az általunk tesztelt motorok között. Az elinduláson kívül gyakorlatilag nem kell kuplungot használni egyáltalán. Játszi könnyedséggel, vaj puhán megy a váltó egyik fokozatból másikba. Azt hiszem, hogy ez az egyik pontja a motornak, ami kiemeli a többi versenytárs közül és jó bizonyíték arra, hogy a Suzukit egyáltalán nem szabad technikai szempontból félvállról venni.

Megoldás, ha nem vagy elég magas – Suzuki V-Strom 800 - Autó & Motor - MOBILITY - 2024 suzuki v-strom 800 teszt, v-strom 800, v-strom 800 teszt,

A könnyű kezelhetőség minden ponton megjelenik a V-Strom esetében. A futómű és a felfüggesztés kifejezetten úgy lett tervezve, hogy elsősorban aszfalton tökéletesen helyt tudjon állni a motor, de nemcsak ott, hiszen kavicsos vagy rossz talajon is megállja a helyét. Ez pedig tényleg nem csak marketing üzenet, hanem valóban egy univerzális gépről van szó. Ezt támogatja a vezetési üzemmód választó 3 különböző állása, továbbá a hátsó kerék esetleges megcsúszását megakadályozó kipörgés gátló rendszer 4 különböző beállítása, amelyből az egyik kifejezetten a kavicsos terepviszonyra lett optimalizálva. Természetesen ez a rendszer teljesen kikapcsolható.

Megoldás, ha nem vagy elég magas – Suzuki V-Strom 800 - Autó & Motor - MOBILITY - 2024 suzuki v-strom 800 teszt, v-strom 800, v-strom 800 teszt,

Az előzőekben leírt beállítások rendkívül egyszerűen módosíthatóak a V-Strom 5” -es színes LED képernyőjén. Ez a kijelző kitűnően átlátható és nagyon informatív. A motor tulajdonosának nem kell bonyolult menürendszert, számos gombot kezelni a kormányon. Sokkal jobban hasonlít ez a felépítés egy klasszikus, jól megszokott motorkerékpárhoz az alap kezelőgombokkal. Nincsen gomb dzsungel, mint néhány mai motorkerékpár esetében. A technika nem veszi el a motorozási élményt, hanem csak ott ad hozzá észrevétlenül, ahol szükség van rá.
Megoldás, ha nem vagy elég magas – Suzuki V-Strom 800 - Autó & Motor - MOBILITY - 2024 suzuki v-strom 800 teszt, v-strom 800, v-strom 800 teszt,

A 110/80R19M a terepfunkciókhoz éppúgy hozzáad, mint a megjelenéshez és a könnyű kezelhetőséghez. Az első kerék észrevehető módon lett kisebb, mint a 800de esetében. Gyakorlatilag a felniméret változás ad egy alacsonyabb hasmagasságot, amely ilyen szempontból sok városi motoros számára sokkal inkább előny, mintsem, hogy visszalépés lenne belőle.

Megoldás, ha nem vagy elég magas – Suzuki V-Strom 800 - Autó & Motor - MOBILITY - 2024 suzuki v-strom 800 teszt, v-strom 800, v-strom 800 teszt,

Az ülés kemény tömésű, de rendkívül kényelmes. A hátsó utas számára is kellemes a hely és a méret, továbbá a kapaszkodó is jó helyre van elhelyezve.

Egyedi karaktert ad a motornak a LED-es első világítás, amely kiváló fényt biztosít. A fényszóróegység fölött elhelyezett kis, szinte teljesen függőleges elrendezésű plexi ugyan nem állítható magasságú (kizárólag csavarhúzó segítségével, de akkor is minimális terjedelemben), de ennek ellenére remek szélvédelmet biztosított minden sebességtartomány esetében. Egyáltalán nem éreztem vibrációt a sisakomnál, még autópálya tempó esetében sem.

Megoldás, ha nem vagy elég magas – Suzuki V-Strom 800 - Autó & Motor - MOBILITY - 2024 suzuki v-strom 800 teszt, v-strom 800, v-strom 800 teszt,

Kizárólag szuperlatívuszokban tudok nyilatkozni a V-Strom 800-ról, mint ahogyan korábban a 800de-esetében is. Nagyon könnyen kezelhető, dinamikus, minden terepre alkalmas motorkerékpár. Átlagos tudású motoros számára egy igazi telitalálat, rendkívül kezes, gyors, rugalmas. Élmény vele minden pillanat. Ha hosszabb túrákat szeretnénk megtenni vele, akkor egy hátsó dobozzal, esetleg két oldalsóval kiegészítve máris tökéletes. Talán a tempomat az egyetlen, ami ilyenkor hiányozhat, de azt hiszem lehet enélkül is élni.

Megoldás, ha nem vagy elég magas – Suzuki V-Strom 800 - Autó & Motor - MOBILITY - 2024 suzuki v-strom 800 teszt, v-strom 800, v-strom 800 teszt,

Összességében az egyik legjobb motorozási élményt, könnyedséget, jó kezelhetőséget adott a V-Strom, amelynek ugyan vannak korlátai, de a motorosok 90%-a valószínűleg ilyen tudásszintig, ilyen igényekig soha nem fog jutni. Így minden további kiadás, drágább motorra valószínűleg fölösleges lenne. Jelenleg a V-Strom 800DE 4,4 millió forintba kerül.

Megoldás, ha nem vagy elég magas – Suzuki V-Strom 800 - Autó & Motor - MOBILITY - 2024 suzuki v-strom 800 teszt, v-strom 800, v-strom 800 teszt,

  • 2024 suzuki v-strom 800 teszt v-strom 800 v-strom 800 teszt

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szőnyi Zoltán

Jó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Megoldás, ha nem vagy elég magas – Suzuki V-Strom 800 - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Megoldás, ha nem vagy elég magas – Suzuki V-Strom 800
    • Autó & Motor
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    Az ideális nő - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Az ideális nő
    • Keresd a nőt!
    Ha te nem lennél - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Ha te nem lennél
    • Keresd a nőt!
    Életünk férfijai: Apa csak egy van - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Életünk férfijai: Apa csak egy van
    • Keresd a nőt!
    Képtelen vagyok létezni nélküle - A traumás kötődésről
    A pasik tényleg elhiszik, hogy a szétfilterezett képek mögötti nő a valóságban is úgy néz ki
    Mit jelent egy manipulátor bocsánatkérése?
    Mindful Things: 3 Tipp az őszi stressz kezelésre
    Hogyan teremts békét az otthonodban? Feng Shui vasárnapra
    A legtakarékosabb Ranger - Ford Ranger Plug-in Hybrid Wildtrak
    Óraátállítás 2025: 9 apró trükk, hogy hétfőn is friss legyél

    További cikkek

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    BYD ATTO 3: Egy szuper elektromos crossover és ami mögötte van

    BYD ATTO 3: Egy szuper elektromos crossover és ami mögötte van

    4 kihagyhatatlan autós kiegészítő 30 ezer forint alatt

    4 kihagyhatatlan autós kiegészítő 30 ezer forint alatt

    Legolvasottabb írások

    Az ideális nő

    Az ideális nő

    Ha te nem lennél

    Ha te nem lennél

    Életünk férfijai: Apa csak egy van

    Életünk férfijai: Apa csak egy van

    Képtelen vagyok létezni nélküle - A traumás kötődésről

    Képtelen vagyok létezni nélküle - A traumás kötődésről

    A pasik tényleg elhiszik, hogy a szétfilterezett képek mögötti nő a valóságban is úgy néz ki

    A pasik tényleg elhiszik, hogy a szétfilterezett képek mögötti nő a valóságban is úgy néz ki

    Mit jelent egy manipulátor bocsánatkérése?

    Mit jelent egy manipulátor bocsánatkérése?

    Mindful Things: 3 Tipp az őszi stressz kezelésre

    Mindful Things: 3 Tipp az őszi stressz kezelésre

    Hogyan teremts békét az otthonodban? Feng Shui vasárnapra

    Hogyan teremts békét az otthonodban? Feng Shui vasárnapra

    A legtakarékosabb Ranger - Ford Ranger Plug-in Hybrid Wildtrak

    A legtakarékosabb Ranger - Ford Ranger Plug-in Hybrid Wildtrak

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia