Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Stylelife - Mi történik a héten?  2025.11.10-16.

Mi történik a héten? 2025.11.10-16.

Stylelife
Autó & Motor - A dicsőséges rally múlt tovább él benne – Audi RS3

A dicsőséges rally múlt tovább él benne – Audi RS3

Autó & Motor
 - Picasso botrányos szerelmi élete

Picasso botrányos szerelmi élete

Életérzés - Honnan tudjuk mikor kapunk zöld jelzést a másiktól a következő lépésre?

Honnan tudjuk mikor kapunk zöld jelzést a másiktól a következő lépésre?

Életérzés
Stylelife - Miért a könyvolvasás lett az új státuszszimbólum?- Intellektus, tudás és presztízs – a férfi, aki olvas.

Miért a könyvolvasás lett az új státuszszimbólum?- Intellektus, tudás és presztízs – a férfi, aki olvas.

Stylelife
Életérzés - Az egészség a szájnál kezdődik

Az egészség a szájnál kezdődik

Életérzés
Stylenews - A Samsung Art Store gyűjteménye elhozza az Art Basel Paris kiállítás remekműveit az otthonokba

A Samsung Art Store gyűjteménye elhozza az Art Basel Paris kiállítás remekműveit az otthonokba

Stylenews
Én - Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

Én
Stylelife - Őszi feltöltődés: ezekben a hazai fürdővárosokban garantált a kikapcsolódás!

Őszi feltöltődés: ezekben a hazai fürdővárosokban garantált a kikapcsolódás!

Stylelife
Autó & Motor - Egy ikon, porban és sárban - Ford Mustang Mach-E Rally

Egy ikon, porban és sárban - Ford Mustang Mach-E Rally

Autó & Motor
Stylenews - MERT A SZERETET MELLÉ TUDÁS IS KELL: ITT A GAZDIJOGSI 2.0!

MERT A SZERETET MELLÉ TUDÁS IS KELL: ITT A GAZDIJOGSI 2.0!

Stylenews
  1. Milliárdokat termelő italok

Milliárdokat termelő italok

  • 2012. június 04.
  • Komment

Sikeres pénzügyi évet zárt a Brown-Forman, a cég, amely 135 ország után most Kína és Brazília meghódítására készül.


Remek eredményekkel zárta pénzügyi évét 2012. áprilisban a Brown-Forman. Az egyik legnagyobb szeszesitalokat forgalmazó vállalat Jack Daniel’s whiskey-je eddigi legjobb formáját hozta, de nem sokkal maradnak el mögötte a Finlandia prémiumvodka és az el Jimador tequilák eladásai sem. A céget 1870-ben jegyezték be a Wall Street-i értéktőzsdére, az örökösök azóta is kétharmados többségben birtokolják a szavazati jogokat.

Milliárdokat termelő italok -  -  - el Jimador, Finlandia, Jack Daniel’s, tőzsde, Wall Street,
Az amerikai vállalat 48 éves elnök-vezérigazgatója, a magyar származású Paul Varga 25 éve dolgozik a Brown-Formannál, hét éve vált a cég első emberévé. A Forbes magazin szerint 208. helyen áll a világ legbefolyásosabb embereinek listáján.  

„Egy olyan üzletágban, ahol a tíz legnagyobb italkereskedő cég bevétele a világ piacának csupán 25%-át reprezentálja, nem feltétlenül az a legjobb stratégia, ha arra törekszik egy vállalat, hogy minél nagyobb legyen” – nyilatkozta Paul Varga a francia Figaro magazinnak utalva arra, hogy az alkoholok értékesítéséből származó nyereséggel egy közepes méretű világcég is sikeres lehet.

Az üzletember azt is elárulta, hogy a 25 féle italmárkával rendelkező vállalat a jövőben folytatja vodkaportfóliójának szélesítését, ezen felül skót és ír whiskey-k iránt is érdeklődik. Hiszen más az ízviláguk, az európai brandek alapja az árpa, míg a Kentucky bourbon és a Tennessee párlatok 51 %-a kukorica. A felvásárlások célja, hogy a Brown-Forman márkái még ismertebbé váljanak a nemzetközi piacokon. A Finlandia vodka és az el Jimador tequila például Közép-Európában és Dél-Afrikában tette lehetővé a terjeszkedést. A jelenleg 135 országban jelen lévő Brow-Forman távlati céljait a brazíliai és kínai piacok meghódítása jelenti. Míg 2001-ben az amerikai forgalmazás az értékesítés 75 %-át tette ki, addig ez az arány a tavalyi évben 45 %-ra változott a világ más országaiban lévő összes eladáshoz viszonyítva.  

Ami a tequila sikerét illeti, versenytársai nem bíznak abban, hogy annak létjogosultsága lenne Mexikón és Amerikán kívül. „Én viszont nagyon örülök, hogy így látják” – nevetett Paul Varga, aki 2007-ben erős hittel vásárolta fel a 100 % agavéból készülő el Jimadort, Mexikó elsőszámú tequiláját. A történelem őt igazolta, hiszen azóta a márka ismertté vált Németországban, Angliában, Oroszországban, Ausztráliában, Franciaországban, és Magyarországon is egyre népszerűbb.

  • el Jimador Finlandia Jack Daniel’s tőzsde Wall Street

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Válságálló pakett - Sikertippek, divat, életmód, stílus
    Válságálló pakett
    • Sikertippek
    Milliárdokat termelő italok - StyleBusiness, divat, életmód, stílus
    Milliárdokat termelő italok
    • StyleBusiness
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    Kinek kell a bonyolult nő? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Kinek kell a bonyolult nő?
    • Keresd a nőt!
    8 ok, amiért szeretjük a fahéjat - Stylelife, divat, életmód, stílus
    8 ok, amiért szeretjük a fahéjat
    • Stylelife
    29 egészséges alternatíva a koffein helyett - Stylelife, divat, életmód, stílus
    29 egészséges alternatíva a koffein helyett
    • Stylelife
    Kinek akarok megfelelni?
    Férfiszempont: A Nő csábít, a férfi hódít
    Ott van az otthon, ahol vár valaki
    A vágy veszélyes és alattomos
    Testet adsz vagy lelket?
    Mi történik a héten? 2025.11.10-16.
    Férfiak és a mentális egészség – törődnek-e vele vajon eleget?

    Kapcsolódó cikkek

    Válságálló pakett

    Válságálló pakett

    További cikkek

    Hogyan készülj fel egy állásinterjúra?

    Hogyan készülj fel egy állásinterjúra?

    Ha fizetésemelést szeretnél, ezeket fontold meg

    Ha fizetésemelést szeretnél, ezeket fontold meg

    Az élet egy játék - A sikeres emberek szokásai

    Az élet egy játék - A sikeres emberek szokásai

    A magyar férfiaknak nem érzik magukat sikeresnek

    A magyar férfiaknak nem érzik magukat sikeresnek

    5 szakértői tipp, ha eredményes változást szeretnél elérni a munkádban

    5 szakértői tipp, ha eredményes változást szeretnél elérni a munkádban

    Szemre való választás - Hogyan találjuk meg a megfelelő monitort?

    Szemre való választás - Hogyan találjuk meg a megfelelő monitort?

    Legolvasottabb írások

    Kinek kell a bonyolult nő?

    Kinek kell a bonyolult nő?

    8 ok, amiért szeretjük a fahéjat

    8 ok, amiért szeretjük a fahéjat

    29 egészséges alternatíva a koffein helyett

    29 egészséges alternatíva a koffein helyett

    Kinek akarok megfelelni?

    Kinek akarok megfelelni?

    Férfiszempont: A Nő csábít, a férfi hódít

    Férfiszempont: A Nő csábít, a férfi hódít

    Ott van az otthon, ahol vár valaki

    Ott van az otthon, ahol vár valaki

    A vágy veszélyes és alattomos

    A vágy veszélyes és alattomos

    Testet adsz vagy lelket?

    Testet adsz vagy lelket?

    Mi történik a héten?  2025.11.10-16.

    Mi történik a héten? 2025.11.10-16.

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia