Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Autó & Motor - Fent a csúcson – Bentley Continental GT avagy a dicső múlt és a jövő

Fent a csúcson – Bentley Continental GT avagy a dicső múlt és a jövő

Autó & Motor
 - Kibe szeret bele a férfi? Kihez marad hűséges a nő?

Kibe szeret bele a férfi? Kihez marad hűséges a nő?

 - A Tissot ikonikus PRX és Seastar kollekciók órái

A Tissot ikonikus PRX és Seastar kollekciók órái

Utazás - Indul az utazási szezon - csomagoljon stílusosan a WITTCHEN-nel!

Indul az utazási szezon - csomagoljon stílusosan a WITTCHEN-nel!

Utazás
Utazás - Horvátország továbbra is a magyarok kedvence

Horvátország továbbra is a magyarok kedvence

Utazás
 - Frissítő és különleges tavaszi kávés italreceptek

Frissítő és különleges tavaszi kávés italreceptek

Autó & Motor - Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range

Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range

Autó & Motor
 - Az örök kérdés: Mit akar egy nő?

Az örök kérdés: Mit akar egy nő?

  1. Autó & Motor
  2. MOBILITY
  3. Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és...

Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000

  • 2022. július 06.
  • Szőnyi Zoltán Szőnyi Zoltán
  • Komment

Azonos alapokra építve, de mégis két teljesen külön egyéniség járt nálunk az elmúlt két hétben. A meztelen S1000 és a túraruhába öltöztetett S1000 GT. Nagyon nehéz választás elé állított bennünket, hogy melyiket szeressük jobban, hiszen a stílus maga az ember, akarom mondani a motor. A vadságot, vagányságot kedvelők egyértelműen a naked, a végtelen kanyargós aszfaltcsíkot és a túrákat kedvelők pedig a GT változatot fogják jobban szeretni.


Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000 - Autó & Motor - MOBILITY - gsxs 1000, gsxs 1000 gt, Suzuki GSX-S1000 teszt, Suzuki GSX-S1000GT teszt, Suzuki motor teszt,

Egy valami egészen bizonyos, a K5-ből, azaz a GSX-R1000-ből származó, de persze jelentősen átdogozott erőforrás 152 önfeledt lóerőt biztosít mind a két változatnak. Tényleg csak az alapok maradtak azonosak, hiszen a vezérléstől a szeleprugókon keresztül a kipufogógáz elvezetésig mindenhez hozzányúltak a mérnökök. Ezáltal teljesíti az EUR5 szabványokat és természetesen egy sokkal finomabb, tökéletesebb járást biztosít.

Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000 - Autó & Motor - MOBILITY - gsxs 1000, gsxs 1000 gt, Suzuki GSX-S1000 teszt, Suzuki GSX-S1000GT teszt, Suzuki motor teszt,

Az élményt tovább növeli a lenyűgöző futómű és a gyorsváltó. A technológiai háttér teljesen azonos a sima és a GT változatban, de mind megjelenésében, mint részleteiben komoly különbségeket lehet felfedezni. A különböző fejidomoknak köszönhetően, illetve a túra változat számos kiegészítője miatt, két teljesen más stílust kapunk.

Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000 - Autó & Motor - MOBILITY - gsxs 1000, gsxs 1000 gt, Suzuki GSX-S1000 teszt, Suzuki GSX-S1000GT teszt, Suzuki motor teszt,

A GSX-S1000, azaz a naked kivitel az előző generációhoz képest teljesen megváltozott. Az egymás fölött elhelyezkedő LED-es lámpák még nagyobb szintre emelik a megjelenés vagányságát. Emiatt az egyedi elrendezés és az arany színű, meredek dőlésszögű, fordított teleszkópok miatt egy minden más motortól összetéveszthetetlen megjelenést kapunk. Igazi szemcsapda, amely irigykedő pillantásokat vált ki számos nézelődőből. A kipufogórendszer izgalmas hangja ezt a feltűnést tovább fokozza. A vezetési pozíció egyenesebb tartású, mint a korábbi verziónál, de még most is egyértelműen sportosnak mondható.

Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000 - Autó & Motor - MOBILITY - gsxs 1000, gsxs 1000 gt, Suzuki GSX-S1000 teszt, Suzuki GSX-S1000GT teszt, Suzuki motor teszt,

Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000 - Autó & Motor - MOBILITY - gsxs 1000, gsxs 1000 gt, Suzuki GSX-S1000 teszt, Suzuki GSX-S1000GT teszt, Suzuki motor teszt,

A LCD-s központi kijelző segítségével kényelmesen leolvashatóak a legfontosabb adatok motorozás közben. Jó az elrendezése, informatív és szép a kialakítása, annak ellenére, hogy a grafikai megjelenítés limitált egy ilyen kijelző esetében. Kezelése pofonegyszerű, már perc után mindenféle odafigyelés nélkül kezelhető a bal kezünknél elhelyezett gombok segítségével.
Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000 - Autó & Motor - MOBILITY - gsxs 1000, gsxs 1000 gt, Suzuki GSX-S1000 teszt, Suzuki GSX-S1000GT teszt, Suzuki motor teszt,

Számos modern technika rejtőzik a stabil vázrendszer között. A motor rendelkezik egy intelligens vezetéstámogató rendszerrel, amely a vezetési stílusnak megfelelően alakítja a motor teljesítményprofilját. 3 vezetési üzemmód közül választhatunk, Aktív, Alap és Komfort. Ezek közül az első hozza ki a maximumot a motorból és határozottan csak profiknak ajánlott, hiszen a 152 lóerős teljesítmény itt már nagyon kis gázreakció esetén jön.
Ezzel párhuzamosan dolgozik egy fejlett kipörgés gátló rendszer (STCS), amely folyamatosan figyeli a teljesítményt, gázreakciót és a kerekek tapadását. Amennyiben utóbbi megcsúszik, akkor be tud avatkozni, így növelve a motorozás biztonságát. Ennek érzékenységét 5 fokozatban állíthatjuk.

Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000 - Autó & Motor - MOBILITY - gsxs 1000, gsxs 1000 gt, Suzuki GSX-S1000 teszt, Suzuki GSX-S1000GT teszt, Suzuki motor teszt,

A GSX-S100 ugyan rendelkezik utasüléssel, de ez kényelmesnek egyáltalán nem mondható, ráadásul az utas kapaszkodási helye is korlátozott. Valószínűleg nem megszokhatatlan, de ideális hosszú távú üléspozíciónak nem hívhatjuk.

Többek között ez az a pont, ahol a GSX-S1000GT mást, többet ad a csupasz változatnál. Meghosszabbított hátsó ülése, illetve a mögé szerelt kapaszkodó segít abban, hogy az utas is jól érezze magát, amikor hosszabb kalandozásra indulunk. Ez a változat visszahozza a sport túramotor eredeti érzését, amely mostanában egyébként, kicsit érthetetlen módon kevésbé divatos. A magasabb építésű túra-endúrók átvették ennek a kategóriának egy részét. Multifunkcionális használatuk lehetőséget teremt arra, hogy máshová is mehessünk, mint az aszfalt. Az persze más kérdés, hogy a felhasználók 95%-a nem teszi ezt meg, de a divat most motor fronton is ilyen, hasonlóan, mint az autók esetében a crossover.
Aki viszont nem ül fel ennek a divathullámnak a hátára, annak egy tökéletes megoldás, hogy az S1000GT nyergébe pattanjon.

Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000 - Autó & Motor - MOBILITY - gsxs 1000, gsxs 1000 gt, Suzuki GSX-S1000 teszt, Suzuki GSX-S1000GT teszt, Suzuki motor teszt,

A 700 ezer forint ártöbbletért egészen pontosan 12 kilogramm kiegészítő funkciót kapunk a GT változatban. Ennek egy része az imént említett más kialakítású nyereg is. De természetesen a legszembetűnőbb különbség az egyébként kevésbé extravagáns, ámde roppant praktikus burkolt fejidom. A szélvédelem így lényegesen ideálisabb, alkalmassá téve a motort hosszabb túrák kényelmesebb és gyorsabb megtételére is.
Könnyed, kényelmes és gyors. Talán ez a három szó, amely a leginkább kifejezi az érzést, amelyet a GT adott.
A technikai hátteret, amelyet a naked változat kapot,t itt ugyanúgy megtaláljuk, de itt már kapunk egy tempomatot, ABS-t és egy teljesen digitális központi kijelzőt is a pénzünkért. Mindegyik extra kiváló, mondhatnám azt is, hogy az első kettő kötelező is egy GT esetében, de az biztos, hogy még élvezetesebbé teszik a hosszabb távú utazást.

Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000 - Autó & Motor - MOBILITY - gsxs 1000, gsxs 1000 gt, Suzuki GSX-S1000 teszt, Suzuki GSX-S1000GT teszt, Suzuki motor teszt,
        
Lehet, hogy nem a legpuhábbak a fékek, vagy úgy általában a kezelhetőség, de amennyiben az ár/érték arányt nézzük, akkor messze felülmúlja a többi versenytársat. A Brembo fékek egyébiránt tökéletesen végzik a dolgukat, egyáltalán nem lehet rájuk panasz.
A kényelem a vezető számára tökéletes. Mivel nem volt cél a változó útburkolatra való hangolás, az üléspozíció alacsonyan van, könnyen leér a lábunk, jól és biztonsággal dönthető a motor a kanyarokban.
Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000 - Autó & Motor - MOBILITY - gsxs 1000, gsxs 1000 gt, Suzuki GSX-S1000 teszt, Suzuki GSX-S1000GT teszt, Suzuki motor teszt,
Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000 - Autó & Motor - MOBILITY - gsxs 1000, gsxs 1000 gt, Suzuki GSX-S1000 teszt, Suzuki GSX-S1000GT teszt, Suzuki motor teszt,

A vezetési üzemmódok itt is megtalálhatóak, így ez a kiegészítő, csakúgy, mint a naked esetében, tökéletesre tudja hangolni a motorozási élményünket.

Ahogyan említettem a GT műszeregysége digitális és úgy vélem jelenleg ez a Suzuki legmodernebb műszeregysége a teljes modellportfolióban. 6,5” -es a kijelző mérete. Rengeteg beállítási lehetőséget tudunk rajta megjeleníteni, párosítható a mobiltelefonunkkal és térképszoftver is található rajta. Kezelése nem komplikált, talán a gombok lehetnek túl kicsik, ha vastag a kesztyűnk.   

Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000 - Autó & Motor - MOBILITY - gsxs 1000, gsxs 1000 gt, Suzuki GSX-S1000 teszt, Suzuki GSX-S1000GT teszt, Suzuki motor teszt,

Mind a két motor 19 literes tankot kapott. A GT 1-2 decivel többet fogyasztott, de nagyságrendileg 300 kilométeres hatótáv motorozható mind a két géppel. Hogy mindezt melyik ruházattal tesszük, az pedig legyen egyértelműen az ízlés dolga. Bárhogy is lesz, az élmény garantált.

Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000 - Autó & Motor - MOBILITY - gsxs 1000, gsxs 1000 gt, Suzuki GSX-S1000 teszt, Suzuki GSX-S1000GT teszt, Suzuki motor teszt,

  • gsxs 1000 gsxs 1000 gt Suzuki GSX-S1000 teszt Suzuki GSX-S1000GT teszt Suzuki motor teszt

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szőnyi Zoltán

Jó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000 - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000
    • Autó & Motor
    A legélesebb kés – Suzuki Katana - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    A legélesebb kés – Suzuki Katana
    • Autó & Motor
    Farkasbőrbe bújt kezesbárány – Suzuki GSX-S750
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    Hova tűnt a férfiak szeretete? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Hova tűnt a férfiak szeretete?
    • Keresd a nőt!
    Pozitív gondolataink formálják sorsunkat - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Pozitív gondolataink formálják sorsunkat
    • Keresd a nőt!
    A boldogság tényleg egy döntés csak, amit meghozol? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A boldogság tényleg egy döntés csak, amit meghozol?
    • Keresd a nőt!
    Ne dobd el, javítsd meg - Kapcsolatok, ahol megéri az újrakezdés
    Koktél, ami férfias? Dobd fel az nyári estéket whiskykoktélokkal!
    Ha nem vagy rendben, hidd el, az is rendben van
    Ma van az Óceánok Világnapja
    Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range
    Mi történik a héten? 2025.06.09-15.
    Fent a csúcson – Bentley Continental GT avagy a dicső múlt és a jövő

    Kapcsolódó cikkek

    A legélesebb kés – Suzuki Katana

    A legélesebb kés – Suzuki Katana

    Farkasbőrbe bújt kezesbárány – Suzuki GSX-S750

    Farkasbőrbe bújt kezesbárány – Suzuki GSX-S750

    További cikkek

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    BYD ATTO 3: Egy szuper elektromos crossover és ami mögötte van

    BYD ATTO 3: Egy szuper elektromos crossover és ami mögötte van

    4 kihagyhatatlan autós kiegészítő 30 ezer forint alatt

    4 kihagyhatatlan autós kiegészítő 30 ezer forint alatt

    Legolvasottabb írások

    Hova tűnt a férfiak szeretete?

    Hova tűnt a férfiak szeretete?

    Pozitív gondolataink formálják sorsunkat

    Pozitív gondolataink formálják sorsunkat

    A boldogság tényleg egy döntés csak, amit meghozol?

    A boldogság tényleg egy döntés csak, amit meghozol?

    Ne dobd el, javítsd meg - Kapcsolatok, ahol megéri az újrakezdés

    Ne dobd el, javítsd meg - Kapcsolatok, ahol megéri az újrakezdés

    Koktél, ami férfias? Dobd fel az nyári estéket whiskykoktélokkal!

    Koktél, ami férfias? Dobd fel az nyári estéket whiskykoktélokkal!

    Ha nem vagy rendben, hidd el, az is rendben van

    Ha nem vagy rendben, hidd el, az is rendben van

    Ma van az Óceánok Világnapja

    Ma van az Óceánok Világnapja

    Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range

    Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range

    Mi történik a héten? 2025.06.09-15.

    Mi történik a héten? 2025.06.09-15.

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia