Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Stylelife - Mi történik a héten?    2025.09.15-21.

Mi történik a héten? 2025.09.15-21.

Stylelife
Én - Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

Én
 - 7 wellness tipp a boldog, kiegyensúlyozott élethez

7 wellness tipp a boldog, kiegyensúlyozott élethez

Autó & Motor - Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

Autó & Motor
 - Hogyan menti meg a párkapcsolatokat a hálás gondolkodás?

Hogyan menti meg a párkapcsolatokat a hálás gondolkodás?

 - Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Mindent egymásért - Minden problémára három megoldás van: elfogadás, változtatás, elengedés - Buddhista tanítások a léleknek

Minden problémára három megoldás van: elfogadás, változtatás, elengedés - Buddhista tanítások a léleknek

Mindent egymásért
 - Szeresd a nőt a helyes módon, és meglátod erősebb lesz, mint valaha

Szeresd a nőt a helyes módon, és meglátod erősebb lesz, mint valaha

  1. Autó & Motor
  2. MOBILITY
  3. Univerzális – BMW C400GT

Univerzális – BMW C400GT

  • 2020. szeptember 08.
  • Szőnyi Zoltán Szőnyi Zoltán
  • Komment

Ideális városi motorra vagy éppen autópályára vágysz? A BMW C400GT ezekre ad egyszerre megoldást. Ehhez kapcsolódik egy tök jó műszaki tartalom és egy nagyon divatos formavilág is.


Őszintén szólva volt bennem elfogultság, amikor a C400GT átvételére készültem. Volt már BMW motorom korábban és a legutóbb tesztelt F900XR is nagyon tetszett. A nagyrobogókat pedig úgy általában kedvelem. Hogy miért? Mert talán a leginkább univerzálisan használhatóak.
Nagyon nehéz, vagy talán lehetetlen egyetlen motorba koncentrálni mindenféle élményt, tulajdonságot. Van amelyik gyorsan megy, van amelyik a szabadság érzését kínálja, van amelyikkel túrázni mehetünk. De az előzőek egyike sem alkalmas arra, hogy a városban rohangáljunk vele.

Univerzális – BMW C400GT - Autó & Motor - MOBILITY - bmw 400 teszt, bmw c400 teszt, BMW c400gt teszt, bmw robogó teszt,

Korábban említettem már, hogy nem hiszek az 50cm3-es robogókban, mert lassúbbak, mint bármelyik személyautó. Így pedig szerintem lényegesen veszélyesebb is velük közlekedni. Tehát, ha robogó, akkor legyen legalább 125-ös. Igen ám, de ez a méret édes kevés ahhoz, hogy autópályára merészkedjük vele. Nagyobb méret után kell nézni. A 300 köbcenti határeset, viszont a 400 már nagyon jó, alkalmas arra, hogy ne korlátozódjunk a nagyvárosi közlekedésre, miközben ott teljesen otthonosan mozog. Nyugodtan felmehetünk vele az autópályára, megtehetünk könnyűszerrel hosszabb túrákat is, úgy, hogy utast is szállítunk magunk mögött.

Univerzális – BMW C400GT - Autó & Motor - MOBILITY - bmw 400 teszt, bmw c400 teszt, BMW c400gt teszt, bmw robogó teszt,

Ahogy mondtam, elfogult voltam a C400GT-vel szemben, de ennek van egy másik oldala is. Ha nagyok a várakozások, elvárások, akkor nehéz vagy nehezebb nekik megfelelni. És hogy ne húzzam sokáig bárki kíváncsiságát, a BMW robogója egyáltalán nem okozott csalódást.

Ahogy említettem az elején a 400-as méret mindenféle szempontból ideális. Ezzel a robogóval kiválóan lehet a városban közlekedni, bárhová befér, könnyen irányítható és mindezek mellett, ha autópályára tévedünk, akkor sem kell egy pillanatot sem aggódni. Könnyedén, bármiféle megerőltetés nélkül megy 130-140 közötti tempóban. Hatalmas előnye, hogy még az ára is az elfogadható sávba tartozik. A tesztmotorunk éppen picivel több, mint 3 millió forintba került listaáron. Ezzel az árral a BMW teljesen versenyképes, körülbelül 10%-kal drágább a konkurenciánál, a Yamaha Xmax-nál vagy a Suzuki Burgman 400-nál.

Univerzális – BMW C400GT - Autó & Motor - MOBILITY - bmw 400 teszt, bmw c400 teszt, BMW c400gt teszt, bmw robogó teszt,

A C400GT esetében a BMW tényleg kitesz magáért és igyekeztek mindenféle kényelmi kiegészítővel vonzóbbá tenni a robogót. Az ülés két részre van osztva, így a vezető számára kialakításra került egy deréktámasz is. Ez egy remek ötlet, viszont annyi hátránya van, hogy amennyiben körülbelül 180-182 centiméternél magasabb a vezető, a lába csak korlátozottan fog elférni, hiszen nem fog tudni hátrébb csúszni. Én még pont ebben a sávban voltam, így nekem semmiféle gondom nem volt, viszont a kollégám számára akadtak kényelmetlenségek emiatt.

Univerzális – BMW C400GT - Autó & Motor - MOBILITY - bmw 400 teszt, bmw c400 teszt, BMW c400gt teszt, bmw robogó teszt,

A BMW robogója megkapta ugyanazt a kezelési rendszert, illetve képernyőt, mint a most futó többi bajorok által gyártott motor is. Összekapcsolható a telefonunk a központi képernyővel és így, ha van a sisakunkban kiegészítő, fel tudjuk venni a telefonokat, hallgathatjuk a zenénket, illetve a BMW applikáción keresztül térképet is tudunk használni. Én hiányoltam, hogy az autókban már megszokott vezetékmentes AppleCarPlay miért nem érhető el, de nyilván kell valami a következő évi modellekbe és AppleMotorPlay pedig még nem is létezik, szóval biztos túlságosan előre rohantam az időben. A menü rendszerben való navigálás egyébként pofonegyszerű. Pár száz méter megtétele után készségszinten, odapillantás nélkül tudtam használni, amit nagyon pozitív képességnek tartok.

Univerzális – BMW C400GT - Autó & Motor - MOBILITY - bmw 400 teszt, bmw c400 teszt, BMW c400gt teszt, bmw robogó teszt,

A nagytestű robogó kulcs nélküli indítást kínál, illetve a zsebünkben lévő kulcs segítségével nyithatóak a rekeszek is. Ilyen található a korány jobb és bal oldalán is, illetve a mi esetünkben volt még egy kellemes hátsó doboz is, amiben egy teljes értékű sisak is elfért. Az ülés alatti tárolórekesz egyáltalán nem mondható picinek és ez is képes egy teljesértékű sisak elnyelésére, mégpedig trükkös módon. Parkoló helyzetben egy flexi rész nyitható ki a hátsó kerék fölötti részen. Ezzel a bővítéssel pont elfér a nagy bukó is.

Univerzális – BMW C400GT - Autó & Motor - MOBILITY - bmw 400 teszt, bmw c400 teszt, BMW c400gt teszt, bmw robogó teszt,

Ahogy említettem a C400GT kiválóan mozog minden terepen. Remekül viszi a 34lóerős motor, amely egyáltalán nem szomjas. Tesztátlagunk kereken 4 liter volt, nagyon sok autópálya használattal 130 vagy picit magasabb sebességgel. Úgy látom, hogy simán lehet a motorral 3,5 liter körüli fogyasztást elérni, ha nagyobb a városi túlsúly.

Univerzális – BMW C400GT - Autó & Motor - MOBILITY - bmw 400 teszt, bmw c400 teszt, BMW c400gt teszt, bmw robogó teszt,

Szélvédelem szempontjából ügyes a BMW szélvédője. Annak ellenére, hogy fix a plexi egyálalán nem volt hátrány, jól védte a motoron ülőket. A kezek szélvédelméről nem gondoskodik ugyan, de arra ott van a markolatfűtés.

A BMW nagyszerű robogót alkotott. Presztízse a többi robogó fölé emeli, amit a benne lévő technika sem cáfol. Formavilága teljesen hozza a mai divatnak megfelelő jegyeket, motorozhatósága pedig szintén tökéletes. Észre sem venni, hogy 200 kilogramm fölötti a jármű, köszönhetően az alacsony súlyelosztásnak.  Tényleg univerzális, imádtuk vezetni.

Univerzális – BMW C400GT - Autó & Motor - MOBILITY - bmw 400 teszt, bmw c400 teszt, BMW c400gt teszt, bmw robogó teszt,

  • bmw 400 teszt bmw c400 teszt BMW c400gt teszt bmw robogó teszt

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szőnyi Zoltán

Jó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Univerzális – BMW C400GT - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Univerzális – BMW C400GT
    • Autó & Motor
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    Szeretlek, csak nem úgy - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Szeretlek, csak nem úgy
    • Keresd a nőt!
    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent
    • Keresd a nőt!
    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen
    • Keresd a nőt!
    Azok a tipikus vidéki dolgok
    Őszi Italok: Töltsük meg a poharainkat a szezon legfinomabb ízeivel!
    A Nő csábít, a Férfi hódít
    Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV
    Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?
    A Triumph darabjai a szettek kulcselemei lehetnek
    Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

    További cikkek

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    BYD ATTO 3: Egy szuper elektromos crossover és ami mögötte van

    BYD ATTO 3: Egy szuper elektromos crossover és ami mögötte van

    4 kihagyhatatlan autós kiegészítő 30 ezer forint alatt

    4 kihagyhatatlan autós kiegészítő 30 ezer forint alatt

    Legolvasottabb írások

    Szeretlek, csak nem úgy

    Szeretlek, csak nem úgy

    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent

    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent

    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen

    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen

    Azok a tipikus vidéki dolgok

    Azok a tipikus vidéki dolgok

    Őszi Italok: Töltsük meg a poharainkat a szezon legfinomabb ízeivel!

    Őszi Italok: Töltsük meg a poharainkat a szezon legfinomabb ízeivel!

    A Nő csábít, a Férfi hódít

    A Nő csábít, a Férfi hódít

    Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

    Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

    Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?

    Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?

    A Triumph darabjai a szettek kulcselemei lehetnek

    A Triumph darabjai a szettek kulcselemei lehetnek

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia