Kulcsszó keresés /


A legnagyobb hazai üzleteit nyitotta meg a Zara és a Stradivarius az Arena Mallban

  • 2025. szeptember 15.

Magyarország legnagyobb Zara áruházával és Stradivarius üzletével maxolja ki az őszt az Arena Mall. A spanyol divatóriások kibővült, hatalmas alapterülettel, rekordnagyságú árukészlettel és hazánkban most először bemutatkozó üzletkoncepcióval várják a vásárlókat. De ez még nem minden: hamarosan a prémium spanyol ékszermárka, a Tous mesés kiegészítőit és még több nemzetközi brandet is megtalálhatunk a bevásárlóközpontban.

olvass tovább

Kis odafigyeléssel több tízezer forintot is spórolhatunk a rezsin

  • 2022. október 16.

Minél közelebb kerülünk az őszi-téli időszak egyre hűvösebb és sötétebb napjaihoz, annál nagyobb fejtörést okoz a háztartásoknak, hogy hogyan spóroljanak az energiával, és ezzel együtt hogyan csökkentsék rezsiköltségieket. A Lumenet prémium világítástechnikai webáruház szakértői összegyűjtötték azokat a mindennapi gyakorlatokat, termékeket és megoldásokat, amelyekkel spórolni lehet az áramköltségeken.

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

A legtöbben online vásárolnak pelenkát

  • 2022. január 20.

Több mint 2500 édesanya részvételével végzett kutatást a pelenkavásárlási szokásokról az ország legnépszerűbb baba-mama webáruháza, a Pelenka.hu. A felmérés rámutatott, hogy a legtöbb anyuka gyermeke születése előtt az ismerősöktől, családtagoktól kér tanácsot, és az édesanyák nagy része számára legalább olyan meghatározó a környezetbarát technológia, mint az ár.

olvass tovább

Több munka, kevesebb szórakozás – markánsan megváltozott az otthoni laptophasználat hazánkban a pandémia hatására

  • 2021. május 17.

Országos kutatást végzett a Laptophardware.hu laptop alkatrész webáruház a magyar lakosság laptophasználati szokásairól. A felmérés rámutatott, hogy a magyarok jelentős része a pandémia előtt jellemzően szórakozásra használta otthon a laptopját, azonban az otthoni munkavégzés hatására (61% kezdett el laptopon dolgozni) a markáns többség (72%) annyira megkedvelte a laptophasználatot, hogy nem szívesen „ül vissza” az irodai asztali gép elé.

olvass tovább

Sokaknál javította az apa-gyerek kapcsolatot a pandémiás időszak

  • 2021. március 30.

Több mint ezer édesanya részvételével végzett kutatást a pandémiás helyzet okozta hatásokról az ország legnépszerűbb baba-mama webáruháza, a Pelenka.hu. A felmérés rámutatott, hogy az anyukák háromnegyedét nagyon megviseli ez az időszak, ugyanakkor a gyerekek közérzetének romlását mindössze egyharmaduk tapasztalta.

olvass tovább

Édesburgonya, a zamatos tápanyagbomba

  • 2020. február 10.

Az édesburgonya, vagy batáta hazai elnevezése megtévesztő, mert étkezésre használt gyökere igaz, hogy nagyon hasonlít a krumplihoz, besorolása szerint mégsem burgonyaféle. A hazai piacokon és nagyobb élelmiszer áruházak polcain is megtalálható, népszerűsége méltán növekszik évről évre!

olvass tovább

Új divatmárka az Andrássy úton!

  • 2015. december 01.

A funkcionális divat és a minőség iránti elkötelezettségéről híres COS megnyitotta első üzletét a magyar fővárosban, az Andrássy út 33. alatt. Marie Honda, a COS ügyvezető igazgatója az alkalom kapcsán a következőket mondta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy Budapestnek ilyen hatalmas történelmi jelentőséggel bíró utcáján nyithatjuk meg első magyarországi üzletünket. A COS 2011-ben webáruházzal jelentkezett a magyar piacon, most pedig azt ünnepeljük, hogy végre valóban jelen lehetünk az országban.”

olvass tovább