Kulcsszó keresés /


Kifogástalan – Skoda Karoq Style 1.5 TSI DSG

Tudva lévő, hogy a Skoda, amelynek a neve Q-ra végződik, az biztosan SUV. Azt is megtanulhattuk már, hogy amennyiben K az első betűje a modell nevének, és nem E, akkor hagyományos erőforrás hajtja. Innentől már csak a középső betűkre kell koncentrálni. A méretsorrend közepén a Karoq áll, amelyről kijelenthető, hogy a kompakt crossover kategória egyik meghatározó modellje 2017-es megjelenése óta. A modellfrissítés utáni változat vendégeskedett nálunk.

olvass tovább

Az egészségmegőrzés és a prevenció népszerűsítésének elkötelezettje - Interjú Póda Tamással

  • 2023. január 11.

Póda Tamás 2017 óta irányítja a SYNLAB kereskedelmi és marketing területét. Az egészségmegőrzés és a prevenció népszerűsítésének elkötelezettje, focirajongóként pedig nem csak beszél róla, rendszeresen játszik is. Rajongva szereti családját és megvan benne az a kellő lazaság és kreativitás is, ami szerinte az egészégügyi pályához feltétlenül szükséges. Villámkérdéseinkre is a tőle megszokott precizitással válaszolt.

olvass tovább

Harmadszor is 308 – Peugeot 308 GT Pack HYbrid

Harmadik generáció óta nem változnak a számok a 308 esetében. 2007-ben váltott 307-ről 308-ra a számsorozat és ezt követően nem volt hova tovább folytatni, hiszen a 309-et egy régi típus foglalta, ezért Opel Astra módjára, elkezdtük számolni a sorozatokat. Ha pedig Astra, akkor azt is fontos kiemelni, hogy ez a széria már közös alapokon fut, a 2017-ben megvásárolt Opel márka legismertebb modelljével.

olvass tovább

A Polo Az új Golf – Volkswagen Polo 1.0 TSI DSG Style

A 2017-ben megjelent hatodik generációs Polo életciklusának felénél jár, így elérkezettnek látták a Volkswagennél, hogy frissítsenek a külsején és a belső térhez, illetve a kínált technikához is hozzányúljanak. Szó se róla, jól sikerült a művelet, így tudásában, kényelmében is a kompaktokhoz közelít már a Polo. Sajnos árában is.

olvass tovább

Ha lenne is baja, azt is megbocsájtanám – Dacia Duster Prestige Blue dCi 115 4WD

A második generációs Dustert 2017-ben került piacra, így elérkezett az ideje, hogy modellfrissítésen essen át az autó. Első ránézésre alig láthatunk különbséget, de a 2020-as évek színvonalára mindenképpen felhúzták az autót, amihez valóban keveset kellett hozzátenni. LED-es nappali menetfényt, komolyabb és mutatósabb központi kijelzőt kapott, de ami a legfontosabb, hogy továbbra is verhetetlen áron kínálja ezt a típust a márka. A Duster egy remek autó maradt és nem csak az ára miatt gondolom így, hanem azért, mert a vezetési élménye megfelelő.

olvass tovább

A hetes szám bűvöletében - Kia Stonic 1.0 ECO Dinamic+ Style

Nem az első alkalom, hogy a KIA 2017-ben megjelent kisméretű crossovere nálunk jár. A mostani apropója, hogy a leszűkített motorkínálat mellett, illetve azon belül, lágy hibrid (mild-hybrid) hajtást kapott. A háromhengeres, ezer köbcentis turbómotor 100 és 120 lóerős változatban kapható. Ebből az erősebbiket segíti a 48V-os akkumulátor, amelyet a csomagtér alatt helyeztek el.

olvass tovább

A legelegánsabb – VW Arteon TDI DSG

A kupé változatát a Passatnak CC-nek hívták korábban, majd pár évvel ezelőtt, egészen pontosan 2017-ben, megjelent az Arteon. Találgatások kezdődtek, hogy vajon az új név más kategóriát jelent-e, új típust vagy pedig csak a Passat árnyékából nőtt ki egy utód, amelyik saját névre és külön identitásra vágyott. A válasz az utóbbi, a hivatalos kommunikáció szerint, bár a közös padlólemezre tervezett kisebb - nagyobb autók miatt valóban nem volt ez egy egyértelmű kérdés vagy válasz. Tovább árnyalja a képet, hogy Kínában továbbra is Passat CC néven forgalmazzák a modellt.

olvass tovább

Túl jó volt, hogy megmaradjon – Skoda Citigo e iV

A Flottaman – nak köszönhetően egy olyan új autót tesztelhettünk, amely már sajnálatos módon nem elérhető az importőri árlistán. Az első elektromos Skodát. A Citigo pályafutása 2011-ben indult, majd 2017-ben minimális ráncfelvarráson esett át. 2019-ben kizárólag elektromos hajtással kezdték gyártani, de a komoly sikerének ellenére 2020-ban az a döntés született, hogy megszűnik a gyártása.

olvass tovább

Nem csak nevében nagy – Opel Insignia Grand Sport Gsi

Régen volt, 2017-et írunk. Az Opel történetében legalább két komoly fordulat történt ebben az évben. Talán a legfontosabb, hogy a GM eladta az Opelt a PSA csoportnak, azaz ismertebb nevén a Peugeot-nak. A másik, szintén említésre méltó esemény, hogy megjelent az Insignia második generációja, egyszersmind a márka utolsó olyan modellje, amelyet még nem a Peugeot csoport formai irányzata határozott meg.

olvass tovább