Kulcsszó keresés /


ROBERT PATTINSON AZ 1664 MÁRKANAGYKÖVETE LETT

  • 2025. október 02.

Mozivászonra illő együttműködés indít új fejezetet a prémium francia sörmárka életében Az 1664 világszerte egyidőben jelenti be új nemzetközi nagykövetét: az elismert színész és kulturális ikon, Robert Pattinson a márka arcaként csatlakozik a brandhez. A partnerség középpontjában egy 2026-ban induló globális kampány áll, amely a „jó ízlés” fogalmát vizsgálja különböző, gyakran ellentétes nézőpontokból – mozivászonra illő filmes eszközökkel.

olvass tovább

Autizmus és krimi - rendhagyó krimisorozatot hozott el Magyarországra a TV4

  • 2025. szeptember 18.

Elstartolt Magyarországon az eddig öt évadot és 41 epizódot megélt Éles elmék (Bright minds) című sorozat a TV4 műsorán. A francia krimi különlegessége, hogy a főszereplő, Astrid Nielsen autizmussal él, és rávilágít olyan összefüggésekre, amelyet a legtapasztaltabb nyomozók sem látnak át. Az Éles elmék nem romantizálja, de nem is démonizálja az autizmust, hanem a maga valójában mutatja meg az érintettek életét. A TV4-et is működtető Network4 Media Group minikampányt is indít, hogy így támogassa az autizmussal élő emberek társadalmi megértését.

olvass tovább

SZŰCS LUCÁVAL MUTATKOZIK BE A PANDORA TALISMAN KOLLEKCIÓ, AMI ÓDA AZ ÓKORI ÉRMÉKHEZ ÉS A MODERN IDENTITÁSHOZ

  • 2025. szeptember 05.

Idén ősszel bemutatkozik a Pandora Talisman, amely merész, új irányt hoz a márka ékszer-univerzumába. Az ókori érmék által inspirált kollekció időtlen szimbólumokat alakít át a modern önkifejezés eszközeivé. Az új kollekció hazai kampányarca Szűcs Luca, olimpikon és világbajnok kardvívó, aki saját történetének megosztásával bátorít mindenkit arra, hogy az ékszerek által is bátran viseljük magunkon azokat a szavakat, amelyek az életben vezérelnek minket.

olvass tovább

A Johnnie Walker új kampánya neked szól: Ne hagyd, hogy a kétségek megállítsanak!

  • 2025. március 06.

Sokan azt hiszik, hogy férfi és nő ugyanazokkal az esélyekkel indul bárhol az életben – de ez közel sincs így. A Johnnie Walker évek óta nyíltan kiáll a nők egyenjogúsága mellett és az idei nemzetközi nőnapon újabb kampányt indít a társadalmi egyenlőtlenségek ellen. A “Taposs át minden kétségen” Péterfy Bori példáján keresztül mutatja be: a siker útja a kétségek leküzdésén át vezet.

olvass tovább

Férfiak és a mentális egészség – törődnek-e vele vajon eleget?

  • 2024. november 07.

November világszerte a férfiegészség hónapja, amikor a figyelem középpontjába kerülnek a férfiakat érintő egészségügyi kihívások és megelőzési lehetőségek. Nagy hangsúlyt kap a férfiak körében gyakori betegségek szűrése és megelőzése, valamint az általános testi és lelki egészség fontossága. A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az időben történő orvosi vizsgálatok és az egészségtudatos életmód jelentőségére, ösztönözve a férfiakat arra, hogy foglalkozzanak az egészségükkel, és törődjenek magukkal hosszú távon.

olvass tovább

Vissza az edzőterembe: 10 + 5 tipp a szeptemberi újrakezdéshez

  • 2024. szeptember 16.

Itt van az ősz, itt van újra! Ezzel együtt pedig sokaknál az a kellemetlen felismerés is, hogy bizony nem ugyanazt látjuk a tükörben, mint pár hónapja. Mert valahogy sokkal több lángos és fagyi csúszott le és több rozéfröccsöt gurítottunk le a torkunkon, mint azt megfogadtuk, és különben is annyira meleg volt, hogy testmozgásként bőven elég volt csak elsétálni a strandra. Ideje azonban önuralmat gyakorolnunk és visszatérni a korábbi rutinokhoz vagy kialakítani újakat! A BioTechUSA-cégcsoport szakértői - élükön Kiss Jenő testépítő legendával - a Back to the gym elnevezésű integrált kampány keretében szuper tippeket hoztak, hogyan térjünk vissza a terembe és milyen étrendkiegészítőkkel támogathatjuk edzésünket. A kampány részeként a sportolással ráadásul most jótékony célokat is támogathatsz! A hangsúly a fokozatosságon van

olvass tovább