Kulcsszó keresés /


A 13 legfrappánsabb karikatúra, mellyel Donald Trump amerikai elnökké választására reagáltak

A 2016-os amerikai elnökválasztás eredményeit látva a fél világ (sőt, talán a világ nagyobb része) tátott szájjal bámult, ugyanis megtörtént az, amit egy nappal korábban még mindenki csak egy morbid viccnek gondolt. Már a kampányidőszak alatt is futótűzszerűen terjedtek a különböző mémek, amik leginkább az azóta az Egyesült Államok következő elnökének választott Donald Trump-ot próbálták kifigurázni. Azonban megtörtént a lehetetlen, és bár alig 48 óra telt el azóta, rengetegen fejezték ki a nemtetszésüket frappáns rajzokkal, melyek közül jöjjenek most legkifejezőbbek.

olvass tovább

Világíts fékkarral

  • 2016. február 25.

Magyar, menő, modern és minőségi. A bringás lámpa mindenki asztalára való, aki szereti a kerékpárokat és a különleges bútorokat, lakberendezési tárgyakat. De a dizájnbútor a szabadságot, az ötletességet, a fényt, az egyediséget, az emléktárgyakat és a funkcionális dolgokat kedvelőknek is kedvencévé fog válni: a legegyszerűbb otthont is feldobja, a legszürkébb napokba is fényt és színt visz, és a legkedvesebb emlékünket, hobbinkat, tárgyunkat őrzi örökké a lámpa, ami egyben egy darabka bicikli. Az ötlet kiforrt, a prototípusok pompásan mutatnak és ragyogóan működnek. Már csak a közösségi kampányon múlik, mekkora siker lesz a bicajbútor!

olvass tovább

Rafael Nadal lett a Hilfiger Bold arca!

  • 2015. december 10.

És micsoda tökéletes választás! Az illat sportos, friss és citrusos erőt sugalló, de persze az érzékekre is maximálisan hat.. A modern szenvedélyes és életigenlő férfiak részére készült. A képek pedig magukért beszélnek,és bizony a videot is érdemes megnézni....

olvass tovább

Burberry bemutatja a Brit Rhythm illatcsalád két új tagját

  • 2015. március 31.

Egy női és férfi illatot, melyek 2015 februárjában érkeznek meg. A Burberry Brit Rhythm - Eau de Toilette Intense for Men és a Burberry Brit Rhythm - Floral Eau de Toilette for Women a zene által inspirált illatok, így ismét az angol zenész, George Barnett és a modell, színésznő Suki Waterhouse lesznek a kampány arcai.

olvass tovább

Az igazság a tejről

  • 2014. április 25.

Az elmúlt negyven évben a tejipar milliárdokat költött reklámkampányokra, hogy rávegyék az embereket termékeik fogyasztására. Nagyban befolyásolták az oktatási intézményeket, nyugdíjas otthonokat, kórházakat, rendelőket, a médián keresztül pedig olyan információkat juttattak a köztudatba, melyek egyre csak népszerűsítették és szinte szükségszerűnek állították be termékeik fogyasztását.

olvass tovább

Tóth Vera: önkép és valóság

  • 2014. február 14.

Rengeteg nő gondolja magáról, hogy kevésbé szép, a valóság viszont mást mutat. Nemrég a Dove indított egy kampányt ezzel kapcsolatban: a nők elmesélték, hogy milyennek látják magukat, egy rendőrségi fantomképrajzoló pedig ez alapján elkészítette a képet a nő arcáról, majd utána lerajzolta a valóság szerint. Összevetve a 2 képet nagy megdöbbenéseket lehetett látni, miszerint a nők nagy része sokkal kevésbé szépnek látja magát, mint amilyen valójában.

olvass tovább

Sztárok az állatkínzás ellen

  • 2014. január 06.

A PETA (People for Ethical Treatment of Animals), az angol rövidítése az Emberek az Állatok Etikus Kezeléséért szervezetnek, hatalmas, hírességeket is mozgósító tömeget hozott létre, akik az állatkínzás ellen kampányolnak. A világ minden tájáról csatlakoztak zenészek, filmcsillagok, élsportolók és előkelőségek azt a szent ügyet szolgálva, hogy az állatkísérletek, és az állati anyagok felhasználása megszűnjön a divatiparban.

olvass tovább

Majális, Leibovitz, Marks&Spencer

  • 2013. augusztus 22.

Igaz, nincs köze a Marks&Spencer őszi kampányának a majálishoz, de az embernek kapásból eszébe jut róla Szinyei Merse Pál festménye. Olyan neves alakokat kértek fel modellnek, mint Helen Mirren, Grace Coddington, Karen Elson, vagy az énekes Ellie Goulding. Nektek is eszetekbe jut a Majális?

olvass tovább