Kulcsszó keresés /


Amikor egy fél világ figyel - A Super Bowl-on vetített legjobb reklámok

  • 2017. január 29.

Ha egy-egy nagyobb márka lehetőséget kap arra, hogy levetítse egyperces reklámfilmjét a Super Bowl szüneteiben, a készítők minden esetben kitesznek magukért. Milliókat nem sajnálva, világsztárokat szerepeltetve vagy épp egy megható történetet megelevenítve reklámozzák termékeiket. Biztos vagyok benne, hogy mindannyian emlékeztek arra, mikor Beyoncé, Britney Spears és Pink egy Pepsi reklámban gladiátorokként kántálták a We will rock you-t - következzenek ők, és még kilenc másik emlékezetes reklámfilm a Super Bowlról.

olvass tovább

George Clooney-t megint dobta egy nő

  • 2013. november 25.

Az új reklámfilmben ismét fontosabb egy csésze fekete az őszülő halántékú sármőrnél, akinél Matt Damon is rutinosabbnak bizonyul. Clooney mégis egyre szerethetőbb. Az a fickó, akiért nemcsak a nők vannak oda, de mi is bármikor beülnénk vele sörözni.

olvass tovább

Márkázott zenék, dallamba rejtett milliók

  • 2011. szeptember 20.

A reklámfilmzenék gyakran válnak slágerekké. Az alkotások általában a képi világ megerősítésért születnek, ám gyakran önálló életet kezdenek. Hiába kapjuk szemünkön keresztül a legtöbb impulzust, a folyton fülünkbe csengő dallamok lassan „átveszik a hatalmat”, közös kulturális „örökséget” alkotva. Ezen örökség gyarapításában vehetnek részt vállalkozó kedvű, akár teljesen amatőr fiatalok is a Rezene reklámzene-írói pályázatán.

olvass tovább

Levi’s reklámfilm

  • 2011. augusztus 11.

Ma mutatták be azt a Levi’s reklámfilmet, ami a világ 24 országában lesz látható. A filmet a berlini fotós, egyben filmrendező Ralf Schmerberg rendezte. A „Levi’s Legacy”, vagyis a “Levi’s örökség” a fiatalokat célozza, a fiatalok nyelvén, a fiatalok érzéseiről.

olvass tovább