Újabb világmárka áll Sebestyén Peti motorversenyző mellé!
Peti menedzsmentje keményen dolgozik a szezon kezdete óta, hogy minél versenyképesebb csomagot biztosítsanak a fiatal magyar pilóta számára a Supersport-világbajnokságon.
olvass továbbPeti menedzsmentje keményen dolgozik a szezon kezdete óta, hogy minél versenyképesebb csomagot biztosítsanak a fiatal magyar pilóta számára a Supersport-világbajnokságon.
olvass továbbSoha nem kísérte ekkora várakozás egy tesztjármű érkezését. Ismerősök, olvasók, akik értesültek arról, hogy hamarosan tesztelni fogjuk az Africa Twint, mind-mind érdeklődve kérdezték. Leveleket, véleményeket kaptunk előzetesen, hogy valamilyen szempontból vizsgáljuk a motort. Ez bennem is további kérdéseket vetett fel, így alig vártam a napot, hogy alaposabban szemügyre vehessük az egyik legkultikusabb Hondát.
olvass továbbAz elmúlt hónapokban végig teszteltük a teljes Ssangyong kínálatot. A Tivolitól a Rextonon át a Mussoig. Utoljára marad, de számomra messze nem az utolsó sorba kerül a listán a Korando. A márka jelenlegi kínálatának legeurópaibb megjelenésű modellje.
olvass továbbVannak viták azzal kapcsolatban, hogy ki volt az egyterű, azaz a buszlimuzin kategória teremtője, én azt a tábort erősítem, aki az Espace mellett teszi le a voksát. A Chryslerrel szinte azonos időben jelentek meg és az vita nélkül igaz, hogy az európai kontinensen elsőként mutatták be ezt a formavilágot. Óriási volt a sikere hosszú éveken keresztül, de mára az SUV/Crossover a divatos.
olvass továbbA négykerekűek piacán már senki nem lepődik meg a crossover szó hallatán, de a motorkerékpárok esetében azért ez még meg kell szokni. A BMW segít abban, hogy a megszokás időszakhoz jó élmények társuljanak.
olvass továbbAz egyre bővülő vezetést támogató rendszerek, kütyük, olyan mértékben a hétköznapok részévé váltak 10-15 év alatt, hogy el is felejteni lassan, hogy milyen az igazi vezetési élmény. A Jimny olyan, régen elfelejtett érzéseket hozott elő, amit akkor éreztem, amikor megszerettem magát a vezetést.
olvass továbbKét ember létezik a Földön. Az egyik, aki kételkedik abban, hogy a Dacia jó autó, a másik, aki már tudja. A mostani történet arról szól, hogy miként kerültem az első csoportból a másodikba.
olvass továbbMost, hogy végre ismét kimozdulhatunk az otthonunkból, itt az ideje, hogy megkeressük a legjobb szabadtéri programokat. Ha valamilyen izgalmas, ardenalinnal túlfűtött időtöltésre vágyunk, akkor irány a Budapesttől mindössze 24 km-re található drivingcamp, ahol hivatalosan is elindult a gokart szezon.
olvass továbbA kétszeres kamion Európa-bajnok hónapok óta javában készül csapatával az új kihívásra, a harmadik kontinens bajnoki cím megszerzésére. A versenykamion az ország egyik legjobban felszerelt műhelyében szakértő kezek gondos munkájának köszönhetően nyerte el végleges formáját, festését, és amennyiben minden csavar a helyére kerül a RÉVÉSZ TRUCK RACING TEAM elindul, hogy meghódítsa Európa legendás versenypályáit.
olvass továbbEgyre népszerűbbek napjainkban a side by side járgányok, de a tudásukat és teljesítményüket megismerve ez tulajdonképp egyáltalán nem meglepő!
olvass továbbElfogadtuk azt, hogy jó minőségű mobiltelefonokat kaphatunk kínai cégektől, mint ahogy az is sok-sok éve természetes, hogy minden nagy gyártó a termékeinek a nagytöbbségét Kínában gyártja. Talán az utolsó, amit még meg kell szoknunk, hogy autókat, teherautókat is kínai cégek fognak gyártani Európának.
olvass továbbÉv elején nem gondoltuk volna, hogy ilyen sok várakozás után a Gender Racing új F4-es versenyautója lesz az első, ami idén először felgurulhat körözni a Hungaroring aszfaltjára a fránya COVID okozta kényszerszünetet követően. Viszont talán abban is volt valami emblematikus, hogy a hazai autósport legsikeresebb formula autós és a legsikeresebb túraautós csapatai egy közös teszten éleszthették fel a Hungaroringet idén a kényszerűen hosszúra nyúlt téli és tavaszi várakozás után.
olvass továbbA bushi azaz a szamuráj harcos számára a katana önmaga lelkének egy része, így soha nem válik meg tőle. Most már értem miért.
olvass továbbA kétszeres kamion Európa-bajnokunk társaságában tesztelhettük a BRP Evinrude E-TECH G2 300 lóerős csúcsmodelljével felszerelt csónakot, ami legnagyobb meglepetésünkre kétütemű.
olvass továbbAkik követik a motorhang.hu oldalát biztosan emlékeznek a DS színező pályázatunkra. Ennek a játéknak a kapcsán ismertük meg Lázár Lottit, aki a szakmai zsűri döntése alapján nyert díjat.
olvass továbbA 2002-ben piacra dobott V-Rod második generációját vettük górcső alá ebben a rendhagyó tesztben. Rendhagyó sok-sok szempontból, hiszen ez a típus már nincsen forgalomban, rendhagyó, mivel csupán 6000km volt a motorban, így szinte újnak mondható és rendhagyó azért is, mert olyan HD-t tesztelünk, ami a legtöbb márkaszerelmes számára nem is igazi Harley.
olvass továbbMélységesen tisztelem a japánokat. Ennek oka, hogy folyamatosan, időt nem kímélve törekednek a tökéletesség elérésére. Gondoljunk csak egy sushi szakácsra, aki éveken keresztül csak a rizsfőzés művészetét gyakorolja, vagy a szamurájokra, akik éveken keresztül voltak képesek a kard, hüvelyből való kivételét ismételni, hogy az tökéletes legyen. Mit jelent számunkra ez a tradíció? A fantasztikus autókat.
olvass továbbVégre itt a május és az olyanok, mint mi, akik 20 fok alatt nem szeretnek két kerékre ülni is arra vágynak, hogy igazán kiélvezzék a haladást. Erre adott remek lehetőséget a Suzuki azzal, hogy tesztelhettük a GSX-S750-et.
olvass továbbA Marie Claire magazin idén is meghirdette immáron hagyományosnak tekinthető tematikus fotópályázatát, amelynek témája ezúttal a “Tágítsd ki a teret!” felhívás volt. Az idei pályázat főtámogatója a Toyota volt, amelynek vadonatúj modellje, a napokban márkakereskedésekbe érkező, a nagycsaládos autóvásárlási program egyik nagy favoritjának Toyota Proace City Verso önmagában is felel a felhívásban megfogalmazottakra. Éppen ezért a Toyota felkérte az elismert fotóművészt, Radisics Milánt, hogy versenyen kívül készítsen egy az erre a tematikára felelő egyedi fotósorozatot a modellről.
olvass továbbTavaly nagy divat volt valamikor az év közepe táján, hogy egy applikáció segítségével megnézhettük, hogyan fogunk kinézni 65-70 évesen. A japán márka ennek a gondolatnak az előfutára volt 2015-ben, ugyanis hiába a modern forma, garantáltan 60 év felettinek érezzük magunkat, ha az RX-et választjuk. A visszapillantóba nézve szinte láttam is magamat70 éves jólszituált üzletemberként.
olvass tovább