Kulcsszó keresés /


5 jel, ami arra utal, hogy megtaláltad a szexuális lelkitársad

  • 2021. február 21.

Szokás mondani, hogy a jó kapcsolat alapja a bizalom, az őszinteség, és természetesen a jó szex. Időnként a harmadikat hajlamosak vagyunk kissé alul értékelni, pedig pontosan olyan fontos, hogy harmóniában legyetek az ágyban, mint az élet egyéb területein. Ha következő hét jellemző igaz rátok, akkor nincs okotok a félelemre, szexuális értelemben abszolút összeilletek!

olvass tovább

Apróságok egy boldog párkapcsolatban

Rohanunk, nagy dolgokat akarunk, reklámba illő románcot, télből nyárba vakációt, lánykérést nagy felhajtással, majd kisbabát a lakberendező által megálmodott gyermekszobába. Közben pedig megfeledkezünk arról, - ami egy szerelmi kapcsolatra különösen igaz – hogy nem a cél, hanem az odavezető út a legfontosabb. Hogy minden nap észrevegyük, milyen szerencsések vagyunk, hogy szeretnek, és mi viszont szerethetünk, íme 9 apróság, melyekkel kapcsolatunk szürke hétköznapjait is boldogabbá tehetjük.

olvass tovább

Menet közben tisztítja a levegőt a vadonatúj Toyota Mirai

  • 2021. február 05.

Néhány héten belül Magyarországra is megérkezik a világ legzöldebb, melléktermékként tiszta vizet kibocsátó személyautója, a vadonatúj Toyota Mirai. A Toyota úttörő, zéró károsanyag-kibocsátású hidrogén üzemanyagcellás elektromos szedánja a Toyota moduláris GA-L platformjára épül, amely a belső egységek jobb elrendezését és tágasabb ötüléses utasteret tesz lehetővé .

olvass tovább

Interjú Németh Jánossal a ŠKODA márkaigazgatójával

Németh Jánost meglehetősen régóta ismerem, hiszen 2011 és 2015 között aktívan dolgoztunk együtt, amikor még a Duna Autó csapatát erősítettem. János volt abban az időben a ŠKODA márka értékesítési vezetője, így annak érdekében, hogy a lehető legtöbb piaci információt megszerezze, bizonyos kereskedések támogatását saját hatáskörben végezte, azonkívül, hogy a termékmenedzserek, területi vezetők koordinálása, és a gyári kapcsolatok hatékony működése is a felelősségi körébe tartozott. De a Veszprémben végzett műszaki menedzser élete már ennél is sokkal korábban, egyetemi gyakorlata során összefonódott a Porsche Hungáriával, ezen belül pedig a ŠKODA márkával.

olvass tovább

L’amour toujours Plug-in – DS7 Crossback E-Tense

Még most is azt kérdezik tőlem, hogy mi ez? A DS márka újnak számít, hiszen csak pár éve történt, hogy a PSA csoport úgy döntött, hogy a Citroen DS kivitelből külön márkát farag, mégpedig a luxus szerelmeseinek. Tudjuk, hogy ott van a Dior, Louis Vuitton, Hermès, Cartier, Jean-Paul Gautier és még sorolhatnám végtelenségig a francia divat és luxusmárkákat, de autóban ez még ismeretlen fogalom.

olvass tovább

A fullos háromhengeres – KIA Ceed 120 T-GDI Gold

2020 válasza a környezetvédelmi problémákra természetesen a hibrid és az elektromos. De amennyiben maradni akarunk a hagyományos erőforrások mellett, mert a pénztárca, vagy éppen a józan ész azt diktálja, hogy a fenti kettő tökéletesen fölösleges, avagy értelmetlenül drága, akkor hétköznapi ember a háromliteres motor helyett a háromhengerest tudja választani.

olvass tovább

Az utolsó Mohikán – Jeep Wrangler Rubicon 2.0

Vannak márkák, amelyek egybeforrnak a termékkel, úgymond köznevesülnek. Függetlenül attól, hogy a mai napon ki az adott termék gyártója, a termék nevét az első gyártó viszi tovább. Gondoljunk csak a Frigidaire-re, a Rotring tollra vagy éppen a celluxra, de mondhatnám éppen a kukásautót is, amely a KUKA nevű cég által gyártott szemétszállító autóról kapta a nevét. Pontosan ilyen a Jeep márkanév is. Ugyanis az első és méltán híres dzsipet, a II. világháború katonai terepjáróját a Willys-t, a Jeep gyártotta.

olvass tovább