Kulcsszó keresés /


A Cool-tikus motor – 2014 Harley Davidson V-Rod Muscle használt motor teszt

A 2002-ben piacra dobott V-Rod második generációját vettük górcső alá ebben a rendhagyó tesztben. Rendhagyó sok-sok szempontból, hiszen ez a típus már nincsen forgalomban, rendhagyó, mivel csupán 6000km volt a motorban, így szinte újnak mondható és rendhagyó azért is, mert olyan HD-t tesztelünk, ami a legtöbb márkaszerelmes számára nem is igazi Harley.

olvass tovább

KÜLÖNLEGES HAZAI MŰVÉSZETI PROJEKT FŐSZEREPLŐJE VOLT A VADONATÚJ TOYOTA PROACE CITY VERSO

  • 2020. május 04.

A Marie Claire magazin idén is meghirdette immáron hagyományosnak tekinthető tematikus fotópályázatát, amelynek témája ezúttal a “Tágítsd ki a teret!” felhívás volt. Az idei pályázat főtámogatója a Toyota volt, amelynek vadonatúj modellje, a napokban márkakereskedésekbe érkező, a nagycsaládos autóvásárlási program egyik nagy favoritjának Toyota Proace City Verso önmagában is felel a felhívásban megfogalmazottakra. Éppen ezért a Toyota felkérte az elismert fotóművészt, Radisics Milánt, hogy versenyen kívül készítsen egy az erre a tematikára felelő egyedi fotósorozatot a modellről.

olvass tovább

Face App japán módra – Lexus RX L 450h

Tavaly nagy divat volt valamikor az év közepe táján, hogy egy applikáció segítségével megnézhettük, hogyan fogunk kinézni 65-70 évesen. A japán márka ennek a gondolatnak az előfutára volt 2015-ben, ugyanis hiába a modern forma, garantáltan 60 év felettinek érezzük magunkat, ha az RX-et választjuk. A visszapillantóba nézve szinte láttam is magamat70 éves jólszituált üzletemberként.

olvass tovább

A TAG HEUER BEMUTATJA: A LUXUS CONNECTED ÓRÁK ÚJ GENERÁCIÓJA

  • 2020. március 15.

A TAG Heuer 2015-ben úttörő volt a luxus connected órák világában. Azóta számos modellt mutatott be, többek között a Connected Modular Golf Edition órát 2019-ben. A harmadik generációs Connected óra esetében a TAG Heuer olyan stílusbeli és technológiai újításokat vezetett be, amelyek tovább szilárdítják a márka vezető szerepét a luxus connected órák piacán.

olvass tovább

I love it - Tivoli 1.5GDI

Nagyon nehéz az új és feltörekvő márkák helyzete, különösen azoké, amelyek mélyről indultak. Talán a leginkább így van ezzel a Ssangyong. Csúnya autókat gyártani, aztán egyszerre csak szépeket, vagy legalábbis elfogadható formájúakat, nem megy máról holnapra. Fizikálisan, ha az autógyárnak sikerül is, a vásárlók számára ennek az elfogadása sokkal lassabb folyamat.

olvass tovább

15 millió hibridet adott el idáig a Toyota

  • 2020. február 01.

A részben vagy teljesen elektromos meghajtások vezető fejlesztőként ismert és környezetbarát autók forradalmát több, mint két évtizede útjára indító Toyota és prémium márkája, a Lexus mára több, mint 15 millió hibrid elektromos autót adott el világszerte. Ebből Európában 2,7 millió, Magyarországon pedig közel 20.000 darab talált gazdára.

olvass tovább

Ha valami másra vágysz – DS3 Crossback

Az első kérdése lehet sok olvasónak az, hogy mi is az a DS, milyen márka is ez valójában? A DS névvel először az 1955 és 1975 között gyártott, előremutató formájáról és technikájáról ismert Citroën DS esetében találkozhattunk. Ezt követően a Citroën al-márkájaként 2009-ben jelent meg a DS, mint a C3, C4 és C5 csúcsváltozata.

olvass tovább