Kulcsszó keresés /


Gondoskodó szeretet – Ssangyong Tivoli DLX 1.5 GDI

Elképzelhető, hogy azért, mert sokat foglalkozom vele, de mára teljesen megszoktam a Ssangyong formavilágát. Ezzel nem vagyok egyedül, hiszen egyre népesebb az a tábor, aki ezt a márkát választja. Nem teszi ezt rosszul, hiszen nincsen racionális indok, hogy miért ne tegye. Jó az ára és gazdagon felszerelt. De a Tivoli mára ennél több.

olvass tovább

Feladja a leckét – Ssangyong Rexton G4

Megújult a Sssangyong Rexton G4, a márka zászlóshajója, így kapva-kaptam az alkalmon, hogy újra beleülhessek. Sokan meglepődhetnek ezen, hogy miért örültem ennek ennyire, hogy egy kevéssé ismert márkát újra tesztelhetek. Remélem a cikket követően mindenkiben eloszlanak a kérdőjelek.

olvass tovább

A Cool-tikus motor – 2014 Harley Davidson V-Rod Muscle használt motor teszt

A 2002-ben piacra dobott V-Rod második generációját vettük górcső alá ebben a rendhagyó tesztben. Rendhagyó sok-sok szempontból, hiszen ez a típus már nincsen forgalomban, rendhagyó, mivel csupán 6000km volt a motorban, így szinte újnak mondható és rendhagyó azért is, mert olyan HD-t tesztelünk, ami a legtöbb márkaszerelmes számára nem is igazi Harley.

olvass tovább

KÜLÖNLEGES HAZAI MŰVÉSZETI PROJEKT FŐSZEREPLŐJE VOLT A VADONATÚJ TOYOTA PROACE CITY VERSO

  • 2020. május 04.

A Marie Claire magazin idén is meghirdette immáron hagyományosnak tekinthető tematikus fotópályázatát, amelynek témája ezúttal a “Tágítsd ki a teret!” felhívás volt. Az idei pályázat főtámogatója a Toyota volt, amelynek vadonatúj modellje, a napokban márkakereskedésekbe érkező, a nagycsaládos autóvásárlási program egyik nagy favoritjának Toyota Proace City Verso önmagában is felel a felhívásban megfogalmazottakra. Éppen ezért a Toyota felkérte az elismert fotóművészt, Radisics Milánt, hogy versenyen kívül készítsen egy az erre a tematikára felelő egyedi fotósorozatot a modellről.

olvass tovább

Face App japán módra – Lexus RX L 450h

Tavaly nagy divat volt valamikor az év közepe táján, hogy egy applikáció segítségével megnézhettük, hogyan fogunk kinézni 65-70 évesen. A japán márka ennek a gondolatnak az előfutára volt 2015-ben, ugyanis hiába a modern forma, garantáltan 60 év felettinek érezzük magunkat, ha az RX-et választjuk. A visszapillantóba nézve szinte láttam is magamat70 éves jólszituált üzletemberként.

olvass tovább

A TAG HEUER BEMUTATJA: A LUXUS CONNECTED ÓRÁK ÚJ GENERÁCIÓJA

  • 2020. március 15.

A TAG Heuer 2015-ben úttörő volt a luxus connected órák világában. Azóta számos modellt mutatott be, többek között a Connected Modular Golf Edition órát 2019-ben. A harmadik generációs Connected óra esetében a TAG Heuer olyan stílusbeli és technológiai újításokat vezetett be, amelyek tovább szilárdítják a márka vezető szerepét a luxus connected órák piacán.

olvass tovább

I love it - Tivoli 1.5GDI

Nagyon nehéz az új és feltörekvő márkák helyzete, különösen azoké, amelyek mélyről indultak. Talán a leginkább így van ezzel a Ssangyong. Csúnya autókat gyártani, aztán egyszerre csak szépeket, vagy legalábbis elfogadható formájúakat, nem megy máról holnapra. Fizikálisan, ha az autógyárnak sikerül is, a vásárlók számára ennek az elfogadása sokkal lassabb folyamat.

olvass tovább