Kulcsszó keresés /


Piaci belépő és kreatív hozzáállás – Suzuki Swace 1.8L Hibrid GL+ CVT 2WD

Szerintem egyáltalán nem kell azon fennakadni, hogy a Suzuki ki mert hozni egy autót, amelynek magasabb felszereltsége nyolc számjegyű összegbe kerül. Egyrészt azért, mert a tesztautónk, az alacsonyabb felszereltségű GL+ csupán 8,7 M forintba került (kedvezménnyel), továbbá és legfőképpen azért, mert ebben a kategóriában ilyenek az árak. És végül, de nem utolsó sorban pedig a full-hybrid autók technikai szintje természetesen magasabb árszintet követel, mint egy valamivel egyszerűbb mild-hybrid technika, amelyet jellemzően a Suzuki kínál.

olvass tovább

Sportautó Öltönyben – VW Arteon R Shooting Brake

Egyértelműen a legkomolyabb hagyományos felépítésű autója a Volkswagennek az egyszerűen R betűs jelzéssel fényjelzett Arteon Shooting Brake. Nemcsak motorikus képességeivel lóg ki a sorból a többi modellhez képest, hanem megjelenése is döbbenetesen vagány. Annyira merész, hogy avatatlan szem kétszer is rápillant, hogy valóban VW jelet lát-e a hűtőrácson vagy éppen a hátsó ajtón.

olvass tovább

De hogyan szerethetnének valóban minket mások, ha mi magunkat képtelenek vagyunk szeretni?

Nyitottan a világra. Avagy elolvastam Pataki Ági könyvét. - Modellként kezdte, üzletasszonnyá vált, és évek óta már Balázs Béla-díjas filmproducer. Pataki Ági, akit egy generáció sztármodellként ismer, billentyűzetet ragadott, hogy megírja a könyvét. Ez a „Nyitottan a világra”, és 2021-ben, a pandémia közepén jelent meg a Libri Kiadónál. Meglepő, hogy ezt is nagy siker övezte, mint minden mást, amibe Pataki Ági belefog?

olvass tovább

Mi marad belőled, ha elengeded azt az érzést, hogy „nem vagy elég?” Véleményem a Recirquel Imájáról

Vági Bence, a Recirquel vezetője, pár nappal ezelőtt a Színház.online interjújában mondta azt a legújabb előadásukról, hogy „az immerzív színházi alkotások és képzőművészeti installációk egyik fontos jellemzője, hogy képesek a nézőt vagy látogatót olyan érzéki és tudati állapotba eljuttatni, amely egyedülálló a művészetek világában. (...) Az előadás mindenki számára másról szól majd, hiszen az a cél, hogy a saját belső világunkban merüljünk el.”

olvass tovább

A TAG Heuer bemutatja a Connected órák új generációját

  • 2022. április 14.

A TAG Heuer bemutatja a Connected órák új izgalmas generációját, amely egyszerre képviseli az elegáns megjelenést és a sportos teljesítményt. A kiváló svájci óramárka 2015 óta úttörő szerepet tölt be a luxus Connected órák területén. A TAG Heuer két új modellt vezet be, melyek jól képviselik a cégre jellemző dizájnt és lehetőséget adnak arra, hogy viselője csatlakozzon az egyre bővülő sporttevékenységekhez a wellness alkalmazásokon keresztül, miközben az óra megjelenése, melyet az ikonikus kronográfok ihlettek, továbbra is elegánsnak mondható.

olvass tovább

Tízszer hatékonyabban irányít az a vezető, aki megfelelően használja a digitális rendszereket

  • 2022. április 07.

A rohamos digitalizáció és az információk villámgyors áramlásának idején egyre inkább lemorzsolódnak azok a vállalkozások, amelyek nem tudnak alkalmazkodni a változó környezethez. Ez vezetői szinten is kiütközik: egyre többen ütköznek abba a problémába, hogy az eddig jól bevált analóg eszközökkel már nem képesek hatékonyan ellátni a vezetői feladatokat. „A vezető digitális kompetenciája azért határozza meg a cég hatékonyságát, mert egy vezető mindig azért van, hogy a csapatát mozgassa. Ennek tükrében látnunk kell, hogy a piaci versenyben a szervezeti digitalizáció mellett megkerülhetetlenné válik a vezetők egyéni digitalizációja is.” – hangsúlyozza Juhász Viktor a felhőmegoldásokkal és digitális átalakulással foglalkozó iSolutions ügyvezetője.

olvass tovább

A Shell és a Clubsmart jótevők segítségével fejlesztette eszközparkját a Peter Cerny Alapítvány

  • 2022. április 05.

A Shell Hungary zRt. képviselői márciusban átadták a Peter Cerny Alapítványnak (PCA) a legutóbbi adománygyűjtő akciójuk keretében beszerzett létfontosságú eszközöket. Az idén 33 éve működő koraszülöttmentő szervezet számára juttatott adományhoz a korábbi évekhez képest rekordot felállítva több, mint 3 millió Shell ClubSmart pont felajánlásával járultak hozzá az energiaipari cég hűséges vásárlói, amelyet további 1 millió ClubSmart ponttal egészített ki a Shell Hungary zRt.

olvass tovább

A TIER felvásárolta az e-rollerek szabályos parkolását számítógépes látástechnológiával támogató Fantasmo-t

  • 2022. április 02.

A TIER Mobility, a világ vezető mikromobilitási szolgáltatója felvásárolta a Fantasmo-t. Ennek köszönhetően a TIER folytatja a világ legpontosabb e-rollerparkolást támogató rendszerének fejlesztését, amely hozzájárul a közlekedés veszélyeztetett résztvevőinek védelméhez és a szabályos e-rollerhasználat támogatásához. Az akvizíció újabb fontos lépést jelent a járdán rollerezés, a tandemezés és hasonló jelenségek megelőzésében. A Fantasmo hamarosan megjelenő, számítógépes látástechnológián alapuló, rollerezés-támogató rendszere hozzájárul a városi közlekedés biztonságának további fokozásához. Az amerikai székhelyű Fantasmo világhírű, Camera Positioning System (CPS) néven bemutatott, új helymeghatározó technológiája tízszer precízebb, mint a GPS, és 20 centiméteres pontossággal képes megadni a leparkolt elektromos rollerek pozícióját.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább