Kulcsszó keresés /


A francia kapcsolat – Renault Espace TCe 225 EDC Initiale Paris

Vannak viták azzal kapcsolatban, hogy ki volt az egyterű, azaz a buszlimuzin kategória teremtője, én azt a tábort erősítem, aki az Espace mellett teszi le a voksát. A Chryslerrel szinte azonos időben jelentek meg és az vita nélkül igaz, hogy az európai kontinensen elsőként mutatták be ezt a formavilágot. Óriási volt a sikere hosszú éveken keresztül, de mára az SUV/Crossover a divatos.

olvass tovább

Augusztus végére tolták a 2020-as EFOTT-ot

  • 2020. május 21.

Az EFOTT szervezőcsapatának bejelentése szerint, nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy idén se maradjon el az év legnagyobb hallgatói bulija. A fesztiválozók véleményének kérdőíves felmérése után úgy döntöttek, hogy amennyiben az egészségügyi helyzet, valamint a rendelkezések engedik, 2020. augusztus 26-30. között megtartják a rendezvényt a Velencei-tó északi partján. Az egyik legnagyobb fellépőként előzetesen már bejelentett Flo Rida elfogadta az új időpontra történő meghívást, és minden jel szerint a hazai együttesek legjava is szerepelni fog a line-upban.

olvass tovább

És akkor majd visszakapjuk a múltat

Felhőket sodor felém a szél, szürkületbe borul az ég. Halk robajjal dörren egyet a harag, s menekvésre inti a népet. Szaladunk a fedél alá, óvó helyet keresünk, elbújnánk, de a hang mindenhová elkísér. Félelmembe fohászfoszlányok sejlenek fel, borzongva állok, mivé lettem. Birodalmak épültek újjá a pusztulásból, erővel, bizakodással, reményekkel. Látták a célt, s küzdöttek érte.

olvass tovább

Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

  • 2020. április 22.

Világszínvonalon állnak a magyar értékesítők a köszönés tekintetében – derült ki a 4,9 millió jelentést vizsgáló Smiling Report idei jelentéséből. A Föld 68 országára kiterjedő Mosolyfelmérés alapján Magyarország ebben a kategóriában az ötödik helyen végzett, 95%-os teljesítménnyel. Jó hír az is, hogy a magyar ügyfelek 84%-ára rámosolyognak, ebben a tekintetben a középmezőnyhöz tartozunk. A friss jelentés még a 2019-es naptári évet, vagyis a koronavírus előtti állapotokat dolgozta fel, a kérdések a vevőket fogadó mosolyra és köszönésre, valamint a kapcsolt értékesítésre vonatkoztak - tájékoztatott a hazai eredményeket felmérő ClientFirst Consulting Kft.

olvass tovább

A városi vagány – Suzuki Swift 1.2 GLX CVT

Vannak dolgok, amik nem változnak. A rendszerváltást követően a legnépszerűbb autó volt a piacon, az úgynevezett „a mi autónk” és most, hogy már a Vitara és az S-Cross a miénk, mégsem veszített abból a vonzerőből, amit sokan szerettek benne. Sőt erre az alapra tett rá jó pár lapáttal a Suzuki.

olvass tovább

Tejszínes-paprikás csirke recept

Ez a recept leginkább azoknak ajánlott, akik szeretik a hagyományos magyar konyhát, azonban nem bánják, ha van benne egy kis csavar. Ennek az ételnek a kulcsa a tejszín, amiből ugyan nem kell sokat felhasználnunk, mégis teljesen megváltoztatja az egyszerű paprikás csirkéről alkotott eddigi képünket.

olvass tovább

Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

  • 2020. február 29.

A hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.

olvass tovább