Villanyautós határérték – KIA Niro EV Mid-Range
A Niroval a KIA korrigálta a csorbát, amit a Soul EV nem túl sikeres eladásai produkáltak. Emészthető formájú elektromos autót dobtak piacra ezzel a kivitellel.
olvass továbbA Niroval a KIA korrigálta a csorbát, amit a Soul EV nem túl sikeres eladásai produkáltak. Emészthető formájú elektromos autót dobtak piacra ezzel a kivitellel.
olvass továbbTalán az egyik legnehezebb dolog egy ikonról, egy legendáról leírást készíteni, hiszen majd mindenki ismeri, évtizedek óta, egészen pontosan 55 éve az amerikai életérzés megtestesítője. Rengeteg ember bakancslistáján szerepel és ez egyáltalán nem véletlen.
olvass továbbA Hyundai ezúttal nem ment a véletlenre és olyan autót tervezett, amellyel gyakorlatilag nem lehet hibázni. Az egyik legnépszerűbb szegmensben, a kis kategóriás SUV kategóriában jelentek meg a Konával 2017-ben. Nem akarták, hogy a hajtáson bárki is összevesszen, éppen ezért szinte minden alternatíva elérhető - benzines, dízel, elektromos és hybrid.
olvass továbbAz első generációs Koleos tipikus példája volt a kívül csúnya, belül szép formatervezésnek. Nem volt rossz autó, de egyáltalán nem az európai ízlésre lett tervezve. Nem csoda, hiszen egy Samsung által tervezett autóról volt szó. A második generáció sokat lépett előre, rengeteg vagy már-már minden formajegyében Renault.
olvass továbbEgyelőre úgy tűnik, hogy a belföldi pihenés lesz az idei év legnépszerűbb vakációs megoldása, várhatóan a megszokottnál is nagyobb lesz a hazai üdülőhelyek autós forgalma, így nagyon fontos, hogy az autónkat megfelelően felkészítsük a nyárra. Az ORFK-OBB és a Continental közös sajtótájékoztatón hívta fel a figyelmet arra, hogy nyáron is kiemelt figyelmet kell fordítani a szezonnak megfelelő gumiabroncsok használatára, illetve az abroncsok állapotára, hosszabb utazás előtt nem elég azokat csupán szemmel ellenőrizni.
olvass továbbHát igen, ez különösen igaz a villanyautókra. Az Ioniq-ra nem kevésbé, hiszen a legújabb 2019-ben megjelent változata a korábbinál is jobban csábít arra, hogy alaposan rátapossunk a gázpedálra. Akarom mondani a villanypedálra.
olvass továbbA mai cikket pszichológiai gyakorlattal kezdjük. Hunyja be mindenki a szemét és zárjon ki minden prekoncepciót, előítéletet és akár politikai meggyőződést. Gondolja végig, hogy mire is használ egy autót. Miért van rá szüksége? Ha mindez megvan, akkor kinyithatja mindenki a szemét és most olvassa el a Lodgy tesztet.
olvass továbbA mindössze 1.000 darabban limitált kiadású TAG Heuer Grand Prix de Monaco a veterán versenyautók hőskorszakot idéző futama előtt tiszteleg abból az alkalomból, hogy a kétévente megrendezett verseny hivatalos időmérője a motorsportokkal évtizedes barátságot ápoló svájci óragyártó lett.
olvass továbbNem kérdés, a Mini ideális alap, hogy elektromost csináljanak belőle. A Mini mindig is kilógott a sorból. Egyedi, sportos és trendi autókat látunk magunk előtt, ha kimondjuk ezt a nevet. Az elektromos változat minden tulajdonságot megtartott, amitől a „Minisége” megmaradt, miközben a meghajtást villanymotor végzi.
olvass továbbKét ember létezik a Földön. Az egyik, aki kételkedik abban, hogy a Dacia jó autó, a másik, aki már tudja. A mostani történet arról szól, hogy miként kerültem az első csoportból a másodikba.
olvass továbbElfogadtuk azt, hogy jó minőségű mobiltelefonokat kaphatunk kínai cégektől, mint ahogy az is sok-sok éve természetes, hogy minden nagy gyártó a termékeinek a nagytöbbségét Kínában gyártja. Talán az utolsó, amit még meg kell szoknunk, hogy autókat, teherautókat is kínai cégek fognak gyártani Európának.
olvass továbbÉv elején nem gondoltuk volna, hogy ilyen sok várakozás után a Gender Racing új F4-es versenyautója lesz az első, ami idén először felgurulhat körözni a Hungaroring aszfaltjára a fránya COVID okozta kényszerszünetet követően. Viszont talán abban is volt valami emblematikus, hogy a hazai autósport legsikeresebb formula autós és a legsikeresebb túraautós csapatai egy közös teszten éleszthették fel a Hungaroringet idén a kényszerűen hosszúra nyúlt téli és tavaszi várakozás után.
olvass továbbAkik követik a motorhang.hu oldalát biztosan emlékeznek a DS színező pályázatunkra. Ennek a játéknak a kapcsán ismertük meg Lázár Lottit, aki a szakmai zsűri döntése alapján nyert díjat.
olvass továbbMélységesen tisztelem a japánokat. Ennek oka, hogy folyamatosan, időt nem kímélve törekednek a tökéletesség elérésére. Gondoljunk csak egy sushi szakácsra, aki éveken keresztül csak a rizsfőzés művészetét gyakorolja, vagy a szamurájokra, akik éveken keresztül voltak képesek a kard, hüvelyből való kivételét ismételni, hogy az tökéletes legyen. Mit jelent számunkra ez a tradíció? A fantasztikus autókat.
olvass továbbA Marie Claire magazin idén is meghirdette immáron hagyományosnak tekinthető tematikus fotópályázatát, amelynek témája ezúttal a “Tágítsd ki a teret!” felhívás volt. Az idei pályázat főtámogatója a Toyota volt, amelynek vadonatúj modellje, a napokban márkakereskedésekbe érkező, a nagycsaládos autóvásárlási program egyik nagy favoritjának Toyota Proace City Verso önmagában is felel a felhívásban megfogalmazottakra. Éppen ezért a Toyota felkérte az elismert fotóművészt, Radisics Milánt, hogy versenyen kívül készítsen egy az erre a tematikára felelő egyedi fotósorozatot a modellről.
olvass továbbA Flottamannak köszönhetően közel 2 héten keresztül tesztelhettem a Nissan Leaf-et. Nagyon izgalmas és sok-sok tapasztalattal teli volt ez az időszak. Nem lettem elektromos autó szakértő ennyi idő alatt, de sokkal több rálátásom lett, mit a korábbi pár napos tesztek során.
olvass továbbIGEN, IGEN, IGEN! Csak egy valami hiányzott eddig a C-HR-ből. A kompakt méretű crossover immár 2l-es motorral is kapható. Az új motor által új értelmet nyert számomra a Toyota által kínált hybrid autózás.
olvass továbbMajdnem minden terepre tökéletes választás a Suzuki SX4 S-Cross!
olvass továbbElektromos autó a Motorhangon? Igen, mert az elektromotornak is van hangja. A Zoe-nak ráadásul mesterségesen is generáltak egyet, egészen 30km/h-ig. Szerencsére (mert kifejezetten idegesítő hangról beszélünk) kikapcsolható.
olvass továbbVannak dolgok, amik nem változnak. A rendszerváltást követően a legnépszerűbb autó volt a piacon, az úgynevezett „a mi autónk” és most, hogy már a Vitara és az S-Cross a miénk, mégsem veszített abból a vonzerőből, amit sokan szerettek benne. Sőt erre az alapra tett rá jó pár lapáttal a Suzuki.
olvass tovább