Vadlovakkal vágtató - új Ford Mustang menetpróba!
Elsők között próbálhattuk ki a vadiúj Ford Mustangot, igazi V8-as motorokkal, ráadásul versenypályán és driftelve is!
olvass továbbElsők között próbálhattuk ki a vadiúj Ford Mustangot, igazi V8-as motorokkal, ráadásul versenypályán és driftelve is!
olvass továbbA Párizsi Olimpia ünnepélyes megnyitóján - amely a Maxon visszanézhető - a magyar csapat is felvonult. A különítményt 160 magyar sportoló képviseli, akik több mint 20 sportágban fognak versenyezni, de a megnyitón összesen 63 magyar - sportoló és küldöttségi tag - vett részt.
olvass továbbNagyon nehéz helyzetben vagyok a GT 63 cikkel kapcsolatban. A legnagyobb probléma, hogy melyik irányból induljak, amikor erről az autóról beszélek. Leírhatom ugyanis az a rengeteg technikai különlegességet, vezetés és verseny támogatás kiegészítőt, amit belepakoltak ebbe a csodába. De írhatnék egy hosszú regényt az érzésről, a hatásról, amit ez az autó bennünk és a környezetünkből kivált. A kettő együtt nagyon nehezen hozható össze a terjedelmi határok miatt, igyekezni fogok.
olvass továbbA Toyota mondhatjuk azt is, hogy korábban nem látott, ámde remek recepttel próbálkozott az első C-HR esetében. Izgalmas, sportos és egyedi formavilágot varázsoltak a bombabiztos technológia köré. Így született meg a C-HR első generációja 2016-ban. Hét év elteltével egyértelmű volt, hogy komoly fordulat lesz. A kihívás azért volt nagy, mert a „régi” forma még mindig jóval előremutatóbb, mint a legtöbb versenytársé. Hogyan lehet ezt még jobbá tenni?
olvass továbbEgy hét telt el a Miss World Hungary felkészítőtáborából és kis túlzás sincs abban, ha azt mondjuk, hogy a lányoknak igen feszített tempóban zajlott eddig a menetrend. Az induló 21 versenyzőből már csak 15 szépség erősíti a mezőnyt. Elnyerni a Miss World Hungary címet nem pusztán arról szól, hogy a versenyben résztvevők megmutassák külső szépségüket. Kőkemény feladatokkal kell szembenézniük nap, mint nap.
olvass továbbDonna Langley nevét nem sokan ismerhetitek, de a színfalak mögött hatalmas tisztelet övezi, amit mi sem bizonyít jobban, mint az, hogy 2020-ban II. Erzsébet királynő a brit birodalom dámájává avatta.
olvass továbbA harmadik generációs Kuga nem először vendégeskedik nálunk és attól függetlenül, hogy a kor már meglátszik rajta, ügyesen állja a sarat a rengeteg versenytárssal szemben. Határozottan pozitív élményeket kaptunk a kompakt méretű SUV-tól. Tágas, praktikus belső tere, széles motor és felszereltség kínálata pedig továbbra is vonzó a vásárlók körében.
olvass továbbFurcsa időket élünk. A leggyorsabb Mustang már SUV és nemhogy V8-as blokk nincs benne, de még csak nem is benzin hajtja. A Mach-E elképesztő élményeket és rengeteg egyediséget ad a többi villanyautóhoz képest, de vigyázat, nyomokban Mustangot is tartalmaz!
olvass továbbBár az időjárás márciusban és áprilisban még hajlamos megtréfálni minket, egyre több és több okunk van rá, hogy tűkön ülve várjuk a tavaszi szezont. Persze a zöldülő és virágba boruló természet sem elhanyagolható, de a benzingőz rajongói mind tudják, hogy ilyenkor veszi kezdetét a gokartszezon is! A drivingcamp már készen áll, így nincs más dolgunk, mint összehívni a csapatot egy izgalmas versenyre!
olvass továbbWomen's Wear Daily lapnál dolgozott fiatal nőként, ahol mindössze 15 dollárt keresett. Mellette Elinor Johnson, belsőépítész mellett volt gyakornok. De az illusztrátor Robert Goodman asszisztenseként is feltűnt. 1948. február 22-én házasságot kötött Carl Apfellel, és két évvel később együtt megalapították az Old World Weavers textilipari céget, amit 1992-ig vezettek is. Ekkor mentek nyugdíjba, viszont 2019-ben, 97 éves korában Iris modellnek szerződött: az egyik legnagyobb ügynökséghez az IMG-hez, és maga Tommy Hilfiger bátorította, hogy írja alá a szerződést. Iris Apfel neve azonban nem csak a divatszakmában jelentős, mivel lakberendezőként ő és a lakberendezői alkotásai fennmaradtak: 9 amerikai elnök is az általa megálmodott szobákban élte életét a kormányzása alatt a Fehér Házban. A Nő, aki fény volt a világban.
olvass továbbA Hyundai Ioniq 5 -öt követve megjelent a 6-os számot viselő, tisztán elektromos modellje a márkának. Egy elektromos szedán, amely ugyan teljesen más megjelenésű, mégis nagyon sok jegyében van kapcsolata az SUV Ioniq 5-tel. Egyértelműen a Tesla Modell 3 versenytársaként, mégis teljesen más koncepcióval felépítve igyekszik vevőket szerezni az elektromos piac domináns amerikai szereplőjétől és természetesen a sok többitől. Vajon sikerülhet-e ez a bravúr? Többek között ennek próbáltunk utána gondolni.
olvass továbbMindenképpen érdekes, hogy a nagy kategóriás cupé szegmenst nem a Mercedes alapította, hiszen jellemzően ettől a márkától szoktuk meg azt, hogy új irányokat indít. A bajor versenytárshoz képest 7 évvel később, 2015-ben jelent meg a GLE Coupé. A kategóriában, amely valójában a hivalkodásról szól, két fontos dologra kell odafigyelni. A teljesítményre, hogy a tank méretű járművek gyorsan haladjanak és természetesen a formára, hogy a tankok sportautónak tűnjenek. Bár nem volt a Mercedes az első, de 2023-ra kimondható, hogy minden hátrányt ledolgozott, sőt.
olvass továbbManapság mindenki rohan. Mintha valamiféle kimondatlan versenyt futnánk az idővel, egymással, és a feladatainkkal. Túlterheltek vagyunk a munkahelyen, az otthoni feladatokban, belefulladunk a mindennapok körforgásába, aminek hatására a belső energiaszintünk folyamatosan csökken.
olvass továbbMásodik alkalom, hogy a Dacia Jogger nálunk vendégeskedett. A Renault csoport budget autója ezúttal olyan oldalát mutatta meg, amire ritkán lehet számítani. Sokszor felmerül a kérdés egy típus esetében, hogy kik a versenytársak. Ezúttal a Jogger új funkciójával gyakorlatilag versenytárs nélkül maradt, vagy ha nagyon tágítjuk a kört, akkor kétszer, háromszor drágábban találunk ellenfelet. A Jogger tehát nem csak felszereltségében, hanem képességeiben is extrémet mutat.
olvass továbbFeltankolva 197 kilogramm, maximális teljesítmény 210 lóerő, amelyet 13750-as fordulatszámon ad le a 999 cm3-es, soros négyhengeres blokk. A 113 Nm-es nyomatékmaximumot pedig 11000-es fordulatszámnál éri el ez az elképesztő masina. 3,2 másodperces gyorsulás, 303km/h végsebesség. Ezek után nem is kell többet mondanom, hogy kiderüljön, a BMW S1000RR a versenypályákra született.
olvass továbbNagyon későn csatlakozott a márkák közötti versenyhez az Alfa Romeo, hiszen a versenytársak már 10+ éve megjelentek a kompakt szegmensben a saját maguk SUV-jával. A lemaradást gyorsan és hatékonyan két dologgal lehet orvosolni: egy feltűnő és gyönyörű formával, valamint egy korszakalkotó technikával. A Tonale szerintem mind a kettőt teljesíti.
olvass továbbIdén szeptemberben a világ egyik legrangosabb autós formatervezői pályázata, a Polestar Design Contest tulajdonosai partnerségi megállapodást kötöttek a Mattel-lel. Ennek részeként a márkához tartozó, 55 éves múltra visszatekintő Hot Wheels járművek innovatív tervei a verseny leendő résztvevőinek rendelkezésére állnak majd, illetve a jövőben a Polestar autókból Hot Wheels és Matchbox gyűjthető modellek készülnek.
olvass továbbA Suzuki legnagyobb túra-endúrója a V-Strom 1050DE vendégeskedett nálunk. A méltán népszerű V-Strom sorozat 20. évfordulóját ünnepli, így a tervezők mindent beleadtak, hogy ezt kellőképpen ütős módon tegyék emlékezetessé. A helyzetük nem könnyű, hiszen ez a kategória az egyik legtöbb versenytársat és a legkomolyabb technikai képességeket felvonultató osztály.
olvass továbbKicsi, vagány és nagyon sárga. A 2020 végén modellfrissítésen átesett Swift Sport továbbra is egy feltűnő jelenség. Talán a legismertebb magyar márka már jó ideje nem Esztergomban készül, de valahogy mégis magunkénak érezzük. A Sport változat pedig ennél az érzésnél még többet ad, egy igazi versenyautós hangulatot és meglepően dinamikus képességet.
olvass továbbA Mazda 6 20. évfordulóját ünnepli ezzel a különleges kivitelű modellel. Sokadik modellfrissítésen esett át a tavalyi évben a most futó széria, amely már 2012 óta az utak része. A még most is divatosnak mondható formavilágról talán nem is kell többet mondani ennél, hiszen külső jegyeiben egyáltalán nem venni észre a kort. A Mazda jelmondata lehetne, hogy a 11 az új 7, hiszen jellemzően ennyi év után új generáció érkezik, de a japán, külön utas márkánál egyáltalán nem meglepő, hogy nem a sztenderdek szerint működnek.
olvass tovább