Kulcsszó keresés /


Meghosszabbítja 2027-ig partnerségét a Continental és a Tour de France

  • 2022. június 01.

Még az idei Tour de France 2022. július 1-jei koppenhágai rajtja előtt a Continental 2027-ig meghosszabbítja régóta fennálló, bizalmon alapuló partnerségi és szponzori tevékenységeit. A verseny öt fő partnerének egyikeként és a szakaszgyőzelem szponzoraként az abroncsgyártó a Tour szervezetével, az A.S.O.-val (Amaury Sport Organisation) továbbra is aktívan részt fog venni a világ legnagyobb és legfontosabb kerékpárversenyében az elkövetkező években, miközben hozzájárul annak biztonságos és fenntartható jövőjéhez. Emellett az új ContiRe.Tex újrahasznosítási technológia abroncsgyártásban való alkalmazása már az idei évben megkezdődik.

olvass tovább

Vége a trükközésnek: holnaptól az akciós ár tényleg akciós lesz

  • 2022. május 27.

Holnaptól minden eddiginél szigorúbb jogszabályok lépnek életbe a fogyasztóvédelem területén, különös tekintettel az e-kereskedelemre. A cél véget vetni a vásárlók megtévesztésének, az akciós árakkal való trükközésnek, valamint a valótlan vagy nem létező pozitív fogyasztói értékeléseknek, rangsorolással kapcsolatos manipulációnak. „A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) már az elmúlt években is számos alkalommal szabott ki súlyos bírságot például pszichés nyomásgyakorlás, azonnali döntéshozatalra késztetés, moderált fogyasztói vélemények, weboldal, alkalmazás felépítése és vizuális kialakítása, ingyenes szolgáltatások, megtévesztő akciós árazás miatt. A május 28-ától hatályos előírásoknak köszönhetően azonban még kevesebb lesz a kiskapu a tisztességtelen forgalmazók, szolgáltatók számára” – hívja fel a figyelmet dr. Bitai Zsófia, A CLM BITAI & PARTNERS Ügyvédi Irodavezető ügyvédje.

olvass tovább

Háttérbe szorult az ár, előtérben a szolgáltatás minősége a hazai webkereskedelemben

  • 2022. május 27.

Az e-kereskedelemi szektor az elmúlt két év egyik legdinamikusabban növekvő ágazata, csak hazánkban 30%-os bővülés tapasztalható. A magyar piac mára eljutott abba a fázisba, amikor a vásárlók egyre kevésbé árérzékenyek, inkább a minőséget részesítik előnyben. A kereskedők csak abban az esetben lehetnek sikeresek, ha folyamatosan fejlesztenek a versenyképesség érdekében, és az árak alacsonyan tartása helyett a szolgálatás minőségén javítanak. A kihívásokra és a lehetséges megoldásokra Zabari István, a Lumenet alapító-tulajdonosa és az Ecommerce Hungary alelnöke, illetve Perényi András, a Webshippy kiszervezett logisztikai cég ügyvezetője hívta fel a figyelmet.

olvass tovább

Magyar innováció a konyhai takarításban

  • 2022. május 26.

A Bonus Kft. antimikrobális konyhai termékcsaládja nyerte el az “Inno d’Or Év Innovációja 2022” díjat vegyi áru kategóriában. A Trade Magazin által megrendezett innovációs versenyen győztes termékek ezüst-ion technológiájával környezetvédelmi és emberi tényezőket maximálisan figyelembe véve védenek a gombák, baktériumok és vírusok ellen. Úgy érnek el kiváló fertőtlenítő hatást, hogy teljesen biztonságosak, káros vegyszerektől mentesek, így akár kisgyermekes háztartásban is javasolt a használatuk.

olvass tovább

Kizöldült a racionalitás – KIA Ceed kombi Plug-in Hybrid Platinum

A potenciálisan választható cégesautók egyre inkább a koreaiak lesznek. Versenyképes áruk megkérdőjelezhetetlen és elérhetőségük is lényegesen jobb. A Ceed ezen autók közül talán az egyik legnépszerűbb, hiszen a divat által diktál SUV kivitellel szemben mindenképpen olcsóbb. Természetesen a céges volumeneladásokon kívül a magánvásárlók között is népszerű a Ceed. A kérdés az, hogy a PHEV kivitel mit tud ehhez még hozzátenni, illetve kik azok, akiknek ez a modell elsősorban készül?

olvass tovább

Tízszer hatékonyabban irányít az a vezető, aki megfelelően használja a digitális rendszereket

  • 2022. április 07.

A rohamos digitalizáció és az információk villámgyors áramlásának idején egyre inkább lemorzsolódnak azok a vállalkozások, amelyek nem tudnak alkalmazkodni a változó környezethez. Ez vezetői szinten is kiütközik: egyre többen ütköznek abba a problémába, hogy az eddig jól bevált analóg eszközökkel már nem képesek hatékonyan ellátni a vezetői feladatokat. „A vezető digitális kompetenciája azért határozza meg a cég hatékonyságát, mert egy vezető mindig azért van, hogy a csapatát mozgassa. Ennek tükrében látnunk kell, hogy a piaci versenyben a szervezeti digitalizáció mellett megkerülhetetlenné válik a vezetők egyéni digitalizációja is.” – hangsúlyozza Juhász Viktor a felhőmegoldásokkal és digitális átalakulással foglalkozó iSolutions ügyvezetője.

olvass tovább

Szia Lexus! – Lexus NX 350h Special Edition Top

Az NX második generációját mutatta be a tavalyi évben a Lexus, amely Európában a márka legsikeresebb modellje. Komoly mérföldkő, de ami szerintem a legfontosabb, hogy ezzel a modellel végre a Lexus megérkezett a 21. századba. Lehet ugyan ezen vitatkozni, de a design tekintetében előremutató luxusmárka technikai szempontból el volt maradva a német versenytársaktól. Végre nagy levegőt vettek és előzésbe kezdtek.

olvass tovább

Street Legal – Renault Mégane RS Trophy-R

Az a különleges helyzet adódott, hogy egy olyan autó járt nálunk, amelyik ugyan közúton is közlekedhet, de valójában nem arra való. Rendszáma van, még ködfényszórót is kapott, sőt ránézésre egy ötajtós hatchback, de valójában ezek közül semmire sincs szüksége. A Renault Mégane RS Trophy-R ugyanis egy versenyautó. Egy versenypályára született különlegesség.

olvass tovább

Csillagos 5-ös - Mercedes-Benz C300 AMG Line

A Mercedes az új C osztállyal újra értelmezte a középkategóriát. Ezzel Mi vásárlók egyértelműen jól jártunk, a versenytársak pedig pont ennyivel jártak rosszabbul. Ebben a szegmensben vitathatatlan módon a legjobb autót kínálja. Talán az egyetlen probléma, hogy meg is kéri az árát. Nem csoda, hiszen a műszaki tartalom mellé kivételesen szép formavilág és a legmodernebb technológiai eszközök járnak.

olvass tovább