Kulcsszó keresés /


La Garçonne

  • 2008. december 03.

Nem is sejtenénk, hogy Victor Margueritte regénye, a La Garçonne mekkora hatással volt saját kora, és a mi korunk divatjára is. A regényt először Franciaországban adták ki 1922-ben.

olvass tovább

Jean Paul Gaultier Evian-t öltöztet

  • 2008. december 02.

A párizsi divat hét kifutójának izgalmai közepette egy új együttműködés is debütált: az Evian és Jean Paul Gaultier. A jelenlegi az Evian második kísérlete (tavaly Christian Lacroix divattervezővel lépett együttműködésre), melynek keretében két palack lett a Hermés kreatív igazgatója által megálmodva.

olvass tovább

A Prada és a Hyundai együtt?

  • 2008. november 24.

Nagyon valószínűnek tűnik, hogy a Prada megpróbálja a lehetetlent, s egy valóban sikkes autót igyekszik csinálni a Hyundai-ból. Pár évvel ezelőtt még megmosolyogtuk volna, hogy egy neves divatház összeáll egy tucatgyárral, de ennek az eseménynek bizony nagyon is sok oka van.

olvass tovább

Az első Bond a Vuitton új arca

  • 2008. november 10.

Sean Connery lett a legújabb arca a Louis Vuitton divatház "Core values" reklámkampány sorozatának. A korábbi James Bond sztár házához közel a Bahamákon állt Annie Liebovitz fotós kamerája elé, Vuitton híres Keepall táskájának vízálló változatát reklámozva.

olvass tovább

Milánó, a divat fővárosa

  • 2008. október 08.

Igen, az. A divat és persze Észak-Olaszország fővárosa, világváros, iparváros, élő, lüktető élettel, s nemcsak kirakatokkal. Milánó a divat mellett él is, és sokak véleményével ellentétben, nemcsak öltözik. 

olvass tovább

Rebecca ékszer

  • 2008. szeptember 22.

Az Olaszországban évek óta népszerű olasz ékszermárka, a Rebecca, miközben továbbterjeszkedik a világban folyamatosan újdonságokkal lep meg benünket, a magas minőséget folyamatosan biztosítja. 

olvass tovább

A Columbiáról

  • 2008. szeptember 16.

A Columbia Sportswear Company 1938-ban alakult, és azóta a kis regionális kalapforgalmazásból a világ egyik legnagyobb felsőruházati márkájává, valamint az Egyesült Államok vezető síruházati gyártójává vált. Az elmúlt évtizedben a termékújítások és az egyedülálló marketing stratégia erős forgalomnövekedéshez vezetett, miközben a cég tovább haladt a funkcionális és divatos ruházat fejlesztésében.

olvass tovább