Kulcsszó keresés /


A legkisebb SUV – Toyota Aygo X Executive

Nehezen lehet tovább fokozni a vásárlói igények kielégítését. Az Aygo X mint egy falat kenyér az éhezőnek, úgy kellett mindenkinek, aki a városi közlekedésre keresi a legtrendibb crossover megoldást. Végre megjött, itt van és kapható. Az Aygo X cuki és divatos SUV is egyben. Na jó, motorteljesítmény az nincsen benne sok, de az szinte senkit sem érdekel a megcélzott vevőkör esetében.

olvass tovább

Kis odafigyeléssel több tízezer forintot is spórolhatunk a rezsin

  • 2022. október 16.

Minél közelebb kerülünk az őszi-téli időszak egyre hűvösebb és sötétebb napjaihoz, annál nagyobb fejtörést okoz a háztartásoknak, hogy hogyan spóroljanak az energiával, és ezzel együtt hogyan csökkentsék rezsiköltségieket. A Lumenet prémium világítástechnikai webáruház szakértői összegyűjtötték azokat a mindennapi gyakorlatokat, termékeket és megoldásokat, amelyekkel spórolni lehet az áramköltségeken.

olvass tovább

Az autózás jövője by BMW – BMW iX xDrive50

Egészen biztos, hogy útkeresésben van a teljes autóipar. Talán a legfontosabb téma az elektromos autózás. Nem az a kérdés kizárólag, hogy környezetvédelmi szempontból jobb-e, mint a hagyományos erőforrások, hanem az autózás teljes koncepciójához került egy óriási kérdőjel. Mivel az elektromos motor működése sokkal egyszerűbb, ezért más módon fogunk megkülönböztetni autókat. Az iX-szel a BMW olyan választ adott, amit még eddig senki nem volt képes. Lenyűgöző megoldást és egy teljesen új világot tárt elénk.

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

A nyár megmentője vagy izgalmas designelem?

  • 2022. június 26.

A fokozatosan forróbbá váló nyári napokhoz közeledve egyre többen és többen kezdenek el légkondicionáló készüléket vásárolni, a választás során pedig az ár mellett még megannyi szempontot figyelembe kell venni. Ezek közé tartozik a készülékek megjelenése is, hiszen manapság a felhasználók gyakran keresnek olyan megoldásokat, amelyek illenek az otthoni enteriőrbe, de hasonlóan vannak ezzel a vendéglátóhelyek és üzletek is. „Az új, grafitszürke színű készülékkel szeretnénk alternatívát ajánlani azoknak a vásárlóknak, akik a fehér vagy ezüst színű klímaberendezések helyett valamilyen más, stílusos megoldásra vágynak” – mondta el Szabó-Jilek Ágnes, a Panasonic Heating & Cooling Solutions, azaz fűtés-hűtés üzletágtól.

olvass tovább

A tévé, ami még kikapcsolt állapotban is hozzátesz az enteriőrhöz

  • 2022. június 09.

Bár a televízió a nappali egyik fókuszpontja, használaton kívüli állapotban a legtöbb készülék mégsem tölt be hasznos szerepet a szoba hangulatának kialakításában. Erre a problémára ad választ a különleges dizájnmegoldások kedvelőinek az LG OLED Gallery Design sorozata, melynek legújabb generációja (LG OLED G2) már hazánkban is elérhető. Az elegáns kialakítású készülékek különlegessége, hogy kikapcsolt állapotban is hasznos és stílusos kiegészítői lehetnek otthonunknak.

olvass tovább

Háttérbe szorult az ár, előtérben a szolgáltatás minősége a hazai webkereskedelemben

  • 2022. május 27.

Az e-kereskedelemi szektor az elmúlt két év egyik legdinamikusabban növekvő ágazata, csak hazánkban 30%-os bővülés tapasztalható. A magyar piac mára eljutott abba a fázisba, amikor a vásárlók egyre kevésbé árérzékenyek, inkább a minőséget részesítik előnyben. A kereskedők csak abban az esetben lehetnek sikeresek, ha folyamatosan fejlesztenek a versenyképesség érdekében, és az árak alacsonyan tartása helyett a szolgálatás minőségén javítanak. A kihívásokra és a lehetséges megoldásokra Zabari István, a Lumenet alapító-tulajdonosa és az Ecommerce Hungary alelnöke, illetve Perényi András, a Webshippy kiszervezett logisztikai cég ügyvezetője hívta fel a figyelmet.

olvass tovább

Az egészséges életmód helyett inkább gyors, látványos megoldást akarunk

  • 2022. május 05.

Egyelőre még az igazi tavasz is várat magára, így könnyen lehet, hogy a korábbi évekhez hasonlóan idén is egyik napról a másikra fog beköszönteni a kánikula. A nyári szezonban mindenki megrohamozza a strandokat, illetve a vízpartokat, és sokan csak ilyenkor kapnak a fejükhöz, mert úgy érzik, hogy ismét nem sikerült elérni a vágyott formát. Pontosan ezt használhatják ki számos kereskedő, olyan fogyókúrás ígéretekkel, amelyek nem felelnek meg a valóságnak vagy akár a szabályozásnak – hívta fel a figyelmet Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

Elkerülhető lett az online cipővásárlás legkellemetlenebb velejárója

  • 2022. április 25.

Az online vásárlás térnyerése különösen az elmúlt két évben vált igazán jelentőssé, azonban még mindig vannak olyan termékek, amiket sokan nem szívesen szereznek be virtuálisan. Ezek közé tartoznak a cipők is, ugyanis a vásárlók egy része nem biztos benne, hogy a lábbeli, amit a honlapokon megadott méret alapján választ ki, valóban jó is lesz rá. A visszaküldés sokak számára egy plusz, felesleges teher, azonban a Próbafutár szolgáltatás éppen ezt szünteti meg. A megoldás nem csupán a vásárlóknak előnyös, hanem jelentős környezetterhelést is megtakarít.

olvass tovább