Kulcsszó keresés /


Háttérbe szorult az ár, előtérben a szolgáltatás minősége a hazai webkereskedelemben

  • 2022. május 27.

Az e-kereskedelemi szektor az elmúlt két év egyik legdinamikusabban növekvő ágazata, csak hazánkban 30%-os bővülés tapasztalható. A magyar piac mára eljutott abba a fázisba, amikor a vásárlók egyre kevésbé árérzékenyek, inkább a minőséget részesítik előnyben. A kereskedők csak abban az esetben lehetnek sikeresek, ha folyamatosan fejlesztenek a versenyképesség érdekében, és az árak alacsonyan tartása helyett a szolgálatás minőségén javítanak. A kihívásokra és a lehetséges megoldásokra Zabari István, a Lumenet alapító-tulajdonosa és az Ecommerce Hungary alelnöke, illetve Perényi András, a Webshippy kiszervezett logisztikai cég ügyvezetője hívta fel a figyelmet.

olvass tovább

Az egreses töltött káposzta eredete

  • 2022. május 17.

„Az örökség számomra a családi múltat, a családi hagyományokat jelenti" mondja Mautner Zsófia, gasztronómiai szakíró, aki a Gourmet fesztiválok mindegyikén részt vett, mint műsorvezető és így lesz ez idén is. A május 27-29 között a Millenárison zajló fesztivál témája az örökség lesz, ennek kapcsán kérdeztük Zsófit.

olvass tovább

Az egészséges életmód helyett inkább gyors, látványos megoldást akarunk

  • 2022. május 05.

Egyelőre még az igazi tavasz is várat magára, így könnyen lehet, hogy a korábbi évekhez hasonlóan idén is egyik napról a másikra fog beköszönteni a kánikula. A nyári szezonban mindenki megrohamozza a strandokat, illetve a vízpartokat, és sokan csak ilyenkor kapnak a fejükhöz, mert úgy érzik, hogy ismét nem sikerült elérni a vágyott formát. Pontosan ezt használhatják ki számos kereskedő, olyan fogyókúrás ígéretekkel, amelyek nem felelnek meg a valóságnak vagy akár a szabályozásnak – hívta fel a figyelmet Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

Mi marad belőled, ha elengeded azt az érzést, hogy „nem vagy elég?” Véleményem a Recirquel Imájáról

Vági Bence, a Recirquel vezetője, pár nappal ezelőtt a Színház.online interjújában mondta azt a legújabb előadásukról, hogy „az immerzív színházi alkotások és képzőművészeti installációk egyik fontos jellemzője, hogy képesek a nézőt vagy látogatót olyan érzéki és tudati állapotba eljuttatni, amely egyedülálló a művészetek világában. (...) Az előadás mindenki számára másról szól majd, hiszen az a cél, hogy a saját belső világunkban merüljünk el.”

olvass tovább

Tízszer hatékonyabban irányít az a vezető, aki megfelelően használja a digitális rendszereket

  • 2022. április 07.

A rohamos digitalizáció és az információk villámgyors áramlásának idején egyre inkább lemorzsolódnak azok a vállalkozások, amelyek nem tudnak alkalmazkodni a változó környezethez. Ez vezetői szinten is kiütközik: egyre többen ütköznek abba a problémába, hogy az eddig jól bevált analóg eszközökkel már nem képesek hatékonyan ellátni a vezetői feladatokat. „A vezető digitális kompetenciája azért határozza meg a cég hatékonyságát, mert egy vezető mindig azért van, hogy a csapatát mozgassa. Ennek tükrében látnunk kell, hogy a piaci versenyben a szervezeti digitalizáció mellett megkerülhetetlenné válik a vezetők egyéni digitalizációja is.” – hangsúlyozza Juhász Viktor a felhőmegoldásokkal és digitális átalakulással foglalkozó iSolutions ügyvezetője.

olvass tovább

A TIER felvásárolta az e-rollerek szabályos parkolását számítógépes látástechnológiával támogató Fantasmo-t

  • 2022. április 02.

A TIER Mobility, a világ vezető mikromobilitási szolgáltatója felvásárolta a Fantasmo-t. Ennek köszönhetően a TIER folytatja a világ legpontosabb e-rollerparkolást támogató rendszerének fejlesztését, amely hozzájárul a közlekedés veszélyeztetett résztvevőinek védelméhez és a szabályos e-rollerhasználat támogatásához. Az akvizíció újabb fontos lépést jelent a járdán rollerezés, a tandemezés és hasonló jelenségek megelőzésében. A Fantasmo hamarosan megjelenő, számítógépes látástechnológián alapuló, rollerezés-támogató rendszere hozzájárul a városi közlekedés biztonságának további fokozásához. Az amerikai székhelyű Fantasmo világhírű, Camera Positioning System (CPS) néven bemutatott, új helymeghatározó technológiája tízszer precízebb, mint a GPS, és 20 centiméteres pontossággal képes megadni a leparkolt elektromos rollerek pozícióját.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább

Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta

  • 2022. február 13.

Az online webshopok forgalma ugyan nagyot nőtt a pandémia óta, de az elmúlt időszakban nem a divat volt az elsődleges haszonélvezője a növekedésnek. A cipőipar határozottan megsínylette az elmúlt közel két évet, több ismert papucsmárka viszont olyan mértékű növekedést tudott elkönyvelni, amire azelőtt nem nagyon volt példa – osztja meg tapasztalatait Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője.

olvass tovább