Kulcsszó keresés /


Minden gyerekem egyformán szeretem – interjú Andrew Presttel, a Wallis Automotive Europe Ügyvezetőjével

Rendkívül izgalmasnak ígérkezett az Andrew Presttel folytatott beszélgetés, hiszen a Wallis nem gyári importőr, aki csak egyetlen márkát képvisel Magyarországon, hanem számos nagy gyártó nevében látja el a hazai forgalmazással járó feladatokat. Az angol cégvezető tökéletes magyarsággal kezdett neki a beszélgetésnek, így a fő témán kívül azonnal jött a kérdés.

olvass tovább

'A boldogságomat magamnak teremtettem meg.' - Beszélgetés Varga Andrissal

Coach, író, költő és mindemellett egy spirituális lélek. Varga Andris azt vallja, hogy csakis a csontig hatoló őszinteség és a félelmeinkkel való szembenézés az, ami célravezető lehet. Már egész fiatalon hatalmas tapasztalásokat tudhat a magáénak, így nem is volt kérdés számára, hogy embereken szeretne segíteni. Önismeretről, sikerekről, nehézségekről és persze a szabad életről is beszélgettünk vele.

olvass tovább

Kiválóan vizsgázott a Continental a vezető autóklubok 2021-es nyári gumiabroncs tesztjén

  • 2021. március 06.

A Continental PremiumContact 6 két előkelő értékelést is szerzett az ADAC német autóklub, valamint az osztrák ÖAMTC és a svájci TCS által lebonyolított, legfrissebb összehasonlító nyári gumiabroncs teszten (www.adac.de, www.oeamtc.at, www.tcs.ch). Az ADAC és az ÖAMTC is a meggyőző 2.2-es osztályzatot adta az abroncsnak. A tesztben 15 különböző 205/55 R 16 V méretű nyári gumiabroncs mérte össze tudását, mely alapján végül az ADAC csapata az alábbi kijelentést tette: „A Continental PremiumContact 6 a legjobb gumiabroncsok között teljesített a száraz felületen történő fékezés tekintetében.

olvass tovább

Felemelkedés – Interjú Nagy Norberttel, a KIA Magyarország ügyvezető elnökével

Szinte minden egyes KIA modell tesztelése során fel szokott merülni, hogy milyen hatalmas fejlődésen ment keresztül a márka az elmúlt 10-15 év alatt. Ezért is ígérkezett különösen izgalmasnak a KIA Magyarország ügyvezető elnökével, Nagy Norberttel való beszélgetés, hiszen a kinevezés ugyan teljesen friss, de Norbert eddig is a cég élén dolgozott.

olvass tovább

Apróságok egy boldog párkapcsolatban

Rohanunk, nagy dolgokat akarunk, reklámba illő románcot, télből nyárba vakációt, lánykérést nagy felhajtással, majd kisbabát a lakberendező által megálmodott gyermekszobába. Közben pedig megfeledkezünk arról, - ami egy szerelmi kapcsolatra különösen igaz – hogy nem a cél, hanem az odavezető út a legfontosabb. Hogy minden nap észrevegyük, milyen szerencsések vagyunk, hogy szeretnek, és mi viszont szerethetünk, íme 9 apróság, melyekkel kapcsolatunk szürke hétköznapjait is boldogabbá tehetjük.

olvass tovább

Interjú Németh Jánossal a ŠKODA márkaigazgatójával

Németh Jánost meglehetősen régóta ismerem, hiszen 2011 és 2015 között aktívan dolgoztunk együtt, amikor még a Duna Autó csapatát erősítettem. János volt abban az időben a ŠKODA márka értékesítési vezetője, így annak érdekében, hogy a lehető legtöbb piaci információt megszerezze, bizonyos kereskedések támogatását saját hatáskörben végezte, azonkívül, hogy a termékmenedzserek, területi vezetők koordinálása, és a gyári kapcsolatok hatékony működése is a felelősségi körébe tartozott. De a Veszprémben végzett műszaki menedzser élete már ennél is sokkal korábban, egyetemi gyakorlata során összefonódott a Porsche Hungáriával, ezen belül pedig a ŠKODA márkával.

olvass tovább

5%-os csökkenésben a magyar gumiabroncs piac

  • 2020. november 25.

Az idei év első 9 hónapjában a magyarországi személygépjármű-gumiabroncs piac 5%-kal csökkent a gyártói oldalon 2019 azonos időszakához képest. Ha idények szerint nézzük a változást, akkor a nyári abroncsok forgalma 5,1%-kal, a téli abroncsoké 7,1%-kal csökkent. „A jelek szerint a pandémia egyik nagy „nyertese” a négyévszakos gumiabroncs-szegmens, ugyanis az év első háromnegyed évében ez a kategória 19,8%-kal nőtt a hazai eladási volumenekben” – mutat rá Tokaji Vilmos, a Continental Hungaria Kft értékesítési vezetője.

olvass tovább

’Látni és látszani 2020’ kampányával hívja fel a figyelmet az ORFK-OBB a biztonságos szezonális közlekedésre

  • 2020. október 24.

Az ORFK-OBB idén október 19. és december 6. között rendezi meg „Látni és látszani 2020” kampányát, amellyel szeretnék felhívni a figyelmet az őszi időjárás okozta vezetésbiztonsági kihívásokra. Ebben az időszakban a járművezetők felelőssége járművük felkészítése a megváltozott út és fényviszonyokra. Az őszi-téli átállással kapcsolatos felkészülés időszerű, melynek keretében fontos a futómű, az akkumulátor, a világítás és a fékrendszer ellenőrzése, a gumiabroncs szezonális cseréje, a jól működő ablaktörlő, a jégkaparó, a jégoldó spray és a megfelelő ablakmosó folyadék vagy a páramentesítő használata.

olvass tovább

Amikor felforr a vér – Alfa Romeo Stelvio 2.0T

Rengeteg gondolat kavarog a fejemben a Stelvioval kapcsolatban, így nagyon nehéz dolgom van, hogy a bevezetőben a legfrappánsabb és a leginkább találó felütést vagy jelzőt írjak le erről a csodálatos SUV-ről. Hosszas mérlegelés után a STÍLUS szót emelem ki. Nem véletlenül csupa nagybetűvel.

olvass tovább

A világsztárok mellett a Lexus is reflektorfénybe került a Velencei Nemzetközi Filmfesztiválon

  • 2020. szeptember 17.

A 77. Velencei Nemzetközi Filmfesztivál mobilitási partnereként a világ vezető környezetbarát luxusautómárkájaként ismert Lexus is sütkérezett a rivaldafényben a múlt hétvégén. A rangos filmművészeti seregszemlét immár negyedik egymást követő éve támogatott Lexus által rendelkezésre bocsátott luxusautókkal okkal olyan hírességek érkeztek a fesztiválra, mint Pedro Almodóvar, Tilda Swinton, Vanessa Kirby, Alessandro Gassman, Anna Foglietta vagy épp Oliver Stone. A rendezvénysorozaton a márka olyan autókat állított reflektorfénybe, mint a tisztán elektromos hajtású UX 300e és az új stílus-ikon, az LC Convertible, és a fesztivál vendégeit és szervezőit 36 prémium öntöltő hibrid elektromos autóból álló Lexus-flotta szállította.

olvass tovább