Kulcsszó keresés /


Narancs illatú augusztus

  • 2010. augusztus 17.

Benedek barátunk, az ágy,asztal,tv blogere augusztusban sem pihen, láthatóan erőt gyűjt a rohamosan közelgő őszre. Nem is akárhogy, gyúrjuk magunkat mi is ki egy kis színcsakrával, még hozzá az egyik legkellemesebb színnel: a narancssárgával.

olvass tovább

Cassa Hotel New York

  • 2010. június 30.

2010 augusztusában nyílik meg New York-ban, Manhattan szívéven a 166 szobás luxushotel, a Cassa Hotel and Residences, a modern tervezés, de az elegáns formavilág épülete. 

olvass tovább

Oasis = Beady Eye

  • 2010. május 27.

A Gallagher testvérek szinte legendás rivalizálásukra tavaly augusztus végén tettek pontot, mikor egy párizsi koncert előtt annyira összevesztek (sokadszorra), hogy Noel elhagyta a zenekar. A gitáros azóta szólóprojektbe fogott, az Oasis (egykori) tagjai pedig útkeresésbe fogtak.

olvass tovább

Jeep Patriot Eco+

  • 2008. október 13.

Az augusztus végétől kapható Patriot Eco+ mind benzines, mind gázos rendszerben is elérhető. Persze ez utóbbi nyilván nem lesz olyan népszerű, mindenesetre a már jól ismert 2,4 literes motor 170 lóerő leadására képes.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább