Kulcsszó keresés /


'A kérdés az, hogy egymásnak tökéletesek vagytok-e. Erről szól az egész...' - Gus Van Sant filmje: Good Will Hunting

Abban az időben, mikor ezt a filmet először volt szerencsém látni, a hátteréül szolgáló pszichés- és érzelmi zavarok hátterének ismerete még olyan távol volt tőlem, mint a rothasztásos eljárással készülő, dögszagú, svéd Surströmming halkonzerv a Chanel parfümtől. Ezért inkább csak az elsődleges reakcióim voltak rendkívül erősek. Fájdalmas és felemelő volt. Ez az egyik olyan film a néhány közül, amit annyiszor láttam, hogy kis túlzással hangról hangra, képkockáról képkockára képes lennék felidézni.

olvass tovább

A hetes szám bűvöletében - Kia Stonic 1.0 ECO Dinamic+ Style

Nem az első alkalom, hogy a KIA 2017-ben megjelent kisméretű crossovere nálunk jár. A mostani apropója, hogy a leszűkített motorkínálat mellett, illetve azon belül, lágy hibrid (mild-hybrid) hajtást kapott. A háromhengeres, ezer köbcentis turbómotor 100 és 120 lóerős változatban kapható. Ebből az erősebbiket segíti a 48V-os akkumulátor, amelyet a csomagtér alatt helyeztek el.

olvass tovább

Futárok álma – Honda SH350I

Formája, kialakítása és méretei alapján az új Honda SH350 határozottan egy városi motor. A hengerűrtartalom alapján viszont egyértelműen többre is képes lehet. Egyedi, az SH szériára jellemző formavilága megmaradt, de a meghajtása végett egy kuriózum a városi robogók zsúfolt világában.

olvass tovább

Felsőbb körök – Audi Q5 40 TDI Quattro

Minden presztízs márka esetében van egy lépcső, amelyet követően már egyértelműen látszik, hogy státusz szimbólum is a jármű, nem csak közlekedési eszköz. Nehéz meghatározni ezt a határvonalat, de a Q5 már biztosan ezen a szinten túl helyezkedik el. A divat, hiszen SUV modellről van szó, és a mérete alapján nem hiába a legnépszerűbb modell az Audi kínálatában.

olvass tovább

A robogómotorkerékpár – Honda Forza 750

Vannak a robogók, vannak a nagyrobogók és ezek után van még egy fokozat. Egy kategória, amihez viszonylag kevés motor tartozott. Yamaha T-Max, BMW 650C vagy éppen a megszűnt Suzuki Burgman 650. A Honda viszont ez a méretosztályt újra értelmezte és bár köbcenti alapon versenytársként érkezett, de felépítése, technikája miatt nehezen tudom egy kalap alá tenni az imént említett mega, maxi, óriás robogókkal, vagy nem is tudom hogyan kell őket hívni.

olvass tovább

Kontrasztok - Hyundai i20 Comfort 1.2MPI

A kisautók világa mostanában nem egyszerű. Sok oka van ennek, hiszen manapság nem ez a legdivatosabb szegmens, elképesztő sok a konkurens és nem utolsó sorban viszonylag kevés többlet kiadással ott van a kompakt autók világa, amely méretével, univerzálisabb használhatóságával lényegesen több embert meggyőz. 2020-ban a Hyundai mégis megjelent a harmadik generációs i20-szal, hogy vevőkörét megtartsa és új vásárlókat csábítson.

olvass tovább

Problémák, amiket csak kis mellű lányok érthetnek

Üdvözöllek a kis mellű lányok világában. Nekünk nem fáj a vállunk és a hátunk, hiszen nem kell indokolatlanul nagy súlyokat cipelnünk a mellkasunkon; sportmelltartóból tökéletesen megelégszünk egy egyszerű fazonnal is, hiszen nincs mit leszorítania; imádunk hason aludni, mert semmi sem állja útját kényelmünknek; bátran variálhatjuk a mellméretünket ruházatunkhoz illően, és biztosan állíthatjuk, hogy stabilan álljuk a sarat a gravitációval szemben.

olvass tovább

'A boldogságomat magamnak teremtettem meg.' - Beszélgetés Varga Andrissal

Coach, író, költő és mindemellett egy spirituális lélek. Varga Andris azt vallja, hogy csakis a csontig hatoló őszinteség és a félelmeinkkel való szembenézés az, ami célravezető lehet. Már egész fiatalon hatalmas tapasztalásokat tudhat a magáénak, így nem is volt kérdés számára, hogy embereken szeretne segíteni. Önismeretről, sikerekről, nehézségekről és persze a szabad életről is beszélgettünk vele.

olvass tovább

Kiválóan vizsgázott a Continental a vezető autóklubok 2021-es nyári gumiabroncs tesztjén

  • 2021. március 06.

A Continental PremiumContact 6 két előkelő értékelést is szerzett az ADAC német autóklub, valamint az osztrák ÖAMTC és a svájci TCS által lebonyolított, legfrissebb összehasonlító nyári gumiabroncs teszten (www.adac.de, www.oeamtc.at, www.tcs.ch). Az ADAC és az ÖAMTC is a meggyőző 2.2-es osztályzatot adta az abroncsnak. A tesztben 15 különböző 205/55 R 16 V méretű nyári gumiabroncs mérte össze tudását, mely alapján végül az ADAC csapata az alábbi kijelentést tette: „A Continental PremiumContact 6 a legjobb gumiabroncsok között teljesített a száraz felületen történő fékezés tekintetében.

olvass tovább