Kulcsszó keresés /


A Bacardi-Martini termékek kizárólagos hazai forgalmazója lett a Coca-Cola HBC Magyarország

  • 2022. szeptember 05.

A mai nappal a Coca-Cola HBC Magyarország vált a világ legnagyobb magántulajdonban lévő alkoholos italokat gyártó társasága, a Bacardi-Martini meghatározott prémium alkohol márkáinak kizárólagos magyarországi forgalmazójává. Így a vállalat kínálata szeptembertől kilenc új prémium és szuperprémium alkoholmárka mintegy 60 termékével bővül. A Coca-Cola HBC Magyarország tovább fejleszti 24/7 portfólióját és egy újabb lépést tesz annak irányába, hogy vezető disztribútorrá váljon a hazai prémium alkoholok piacán.

olvass tovább

For(d)radalom, avagy a három valójában négy - Ford Tourneo Connect 2.0 dízel L2

20 évvel ezelőtt döntött úgy a Ford, hogy a személyautóból átalakított kishaszonjármű helyett egy külön erre a célra fejlesztett járművet dob piacra. Az első generáció az akkor futó Ford Focus alapjaira épült. Így jött született a Ford Transit Connect. A normál Transitnál lényegesen kisebb modell, amely rögtön óriási sikert aratott világszerte. A személyszállításra alkalmas modellváltozatot az európai piacon Tourneo néven vezették be.

olvass tovább

Határon átnyúló együttműködés a kreatív iparban

  • 2022. augusztus 02.

A városi közlekedési kultúra az elmúlt években jelentős változáson ment át, a gépkocsik száma szignifikánsan növekedett, de emellett a veteránautók is fénykorukat élik. Az egyedi megjelenést biztosító járművek pedig új piaci lehetőséget nyitottak a kesztyűgyártásban és az értékesítésben egyaránt. A piaci kínálatból jelenleg hiányzik a városi közlekedéshez illő, sportos megjelenést tükröző stílusos bőrkesztyű.

olvass tovább

Az ország legnagyobb BMW M-es kereskedését alakította ki a Wallis Motor

  • 2022. július 26.

A legnagyobb hazai M-es szekciót hozta létre a BMW járművek értékesítésében és szervizelésében közel 30 éve piacvezető Wallis Motor, jelentősen átalakítva Wallis Motor Duna márkakereskedését. A beruházás hátterében a BMW M ötvenéves jubileuma iránti tisztelgés mellett az egyre növekvő régiós értékesítési darabszám áll. A Wallis Motor az M utcai sportautók krémjét vonultatja fel, az ügyfeleket mostantól exkluzív szolgáltatások, külön parkolóhelyek, tesztflotta és dedikált értékesítői iroda is várja a Könyves Kálmán körúti szalonban.

olvass tovább

Az ország legnagyobb BMW M-es kereskedését alakította ki a Wallis Motor

  • 2022. július 22.

A legnagyobb hazai M-es szekciót hozta létre a BMW járművek értékesítésében és szervizelésében közel 30 éve piacvezető Wallis Motor, jelentősen átalakítva Wallis Motor Duna márkakereskedését. A beruházás hátterében a BMW M ötvenéves jubileuma iránti tisztelgés mellett az egyre növekvő régiós értékesítési darabszám áll

olvass tovább

A motorkerékpárok egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, így a használt motorok piacán is egyre több az átverés - így kerülheti el ezeket

  • 2022. július 10.

Ahogy a Covid-járvány idején az ellátási láncok válságba kerültek, az új autók egyre kevésbé voltak elérhetők, és egyre többen kezdtek el a motorkerékpárok piacán keresgélni. A használt motorkerékpárok azonban kockázatos befektetésnek bizonyulhatnak - sokkal nagyobb valószínűséggel kerülnek balesetbe, és ennek következtében a vásárlók jobban kockáztatják, hogy sérült járművet kapnak, mint az autók esetében.

olvass tovább

Legfontosabb tudnivalók a napelem rendszerről

  • 2022. június 05.

A napelemek piaca az elmúlt években kilőtt. A telepítéssel foglalkozó cégek előtt sorban állnak az ügyfelek, és egyre többen akarnak beruházni. Egy napelem rendszer nemcsak környezetbarát energiaforrás, de egy olyan megtérülő befektetés is egyben, amely az energiaárak későbbi növekedése esetén további hasznot hozhat. Mit kell tudni egy laikusnak a napelem rendszerekről? Következzenek alapvető, ámde annál fontosabb információk!

olvass tovább

Háttérbe szorult az ár, előtérben a szolgáltatás minősége a hazai webkereskedelemben

  • 2022. május 27.

Az e-kereskedelemi szektor az elmúlt két év egyik legdinamikusabban növekvő ágazata, csak hazánkban 30%-os bővülés tapasztalható. A magyar piac mára eljutott abba a fázisba, amikor a vásárlók egyre kevésbé árérzékenyek, inkább a minőséget részesítik előnyben. A kereskedők csak abban az esetben lehetnek sikeresek, ha folyamatosan fejlesztenek a versenyképesség érdekében, és az árak alacsonyan tartása helyett a szolgálatás minőségén javítanak. A kihívásokra és a lehetséges megoldásokra Zabari István, a Lumenet alapító-tulajdonosa és az Ecommerce Hungary alelnöke, illetve Perényi András, a Webshippy kiszervezett logisztikai cég ügyvezetője hívta fel a figyelmet.

olvass tovább