Kulcsszó keresés /


Egyedi, magyar olimpiatörténeti kiállítás nyílt a Millenárison

  • 2021. július 24.

A megújuló, idén 20 éves Millenárison Világraszóló Bajnokaink - 177 mesés győzelem címmel magyar olimpiatörténeti kiállítással várja látogatóit október 10-ig. Az Üvegcsarnokban rendezett tárlat több mint 300 ikonikus tárgyat mutat be, köztük 71 aranyéremet, zászlókat, diplomákat, a győzelmekhez kapcsolódó személyes tárgyakat, sporteszközöket, amelyek egyszerre egy térben soha nem voltak még láthatók. A több generációt egyszerre megszólító kiállítás – a szervezők szándéka szerint - a sport szeretetére, a közösség összetartó erejére és a nemzeti identitástudat fontosságára irányítja a látogatók figyelmét. A kiállítást kísérő Millenáris Bajnokok Parkja programorozat keretében lesz lehetőség sportágat választani, kulturális élmények közt barangolni és természetesen sportolni is.

olvass tovább

Már nagyon vártam – Skoda Octavia RS 2.0 TSI DSG

Tudom, hogy ez hiba, de nem könnyű számomra az Octavia RS-ről elfogultság nélkül beszámolni. Valamivel több mint két évet jártam egy előző szériás – még ráncfelvarrás előtti –, tehát nem osztott lámpás RS-sel. Annak ellenére, hogy kezdetben kétkedéssel fogadtam és nem voltam benne biztos, hogy a szívemhez fog nőni, szerencsére ez teljesen másképpen alakult. Imádtam a vezetési élményét, a praktikumát, helykínálatát és a tömegautók közötti különleges státuszát. Az RS az átlagember Ferrarija, az elérhető áru többfunkciós sportautó, ahol anya nem köt bele a nagy lóerőbe és nem mondja azt, hogy fölösleges, mert minden komfort benne van, amit ő is elvár. A férfiembernek pedig egyetlen pillanatig sem kell szégyenkeznie benne, bármilyen társaságba is érkezik meg vele.

olvass tovább

Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

  • 2021. július 02.

Átlépte az 500 forintos lélektani határt egy csésze kávé átlagára a magyar városközpontokban – derült ki a ClientFirst Consulting felmérésből. Az országszerte 124 kávézót próbavásárlásokkal felmérő cég kutatásából az is kiderült, hogy csaknem 15%-kal drágább az ország nyugati országrészében ugyanaz a kategóriájú kávé, mint a keleti megyékben. A felmérés ugyanakkor arra is rámutatott, hogy habár számos helyen igyekeznek javítani a vásárlói élményen, a magas ár nem feltétlenül jelenti azt, hogy az ügyfél jobb minőségű terméket és magasabb szintű kiszolgálást kap.

olvass tovább

Lehet élvezetes is, ami ésszerű – Suzuki V Strom 650 XT ABS

Sokszor azt hihetjük, hogy az, amit racionális okok miatt veszünk meg, az csak unalmas, funkcionális lehet. Ez a két fogalom pedig nem mindig jár kéz a kézben egy olyan hobbieszközzel, mint a motorkerékpár. Itt ugyanis az élmény, a vágyaink fokozása sokszor lényegesen fontosabb szempont lehet, mint az, hogy jó ár/érték arányban vásároljunk.

olvass tovább

Úgy is venni fogjuk előbb vagy utóbb – Toyota RAV4 Plug-in hybrid

A Plug-In hybrid vagy rövidebb nevén PHEV kizárólag gazdasági szempontokat nézve egy zsákutca. Ha kizárólag elektromos hajtással közlekedik vele egy autós, akkor jellemzően 100.000 kilométert kell autózni azért az élményért, amelyet ezek az autók kínálnak. Presztízs szegmensben, ahol van pénz lóvéra azt mondom megértem, hiszen a zöld tudat kifelé mutatása minden pénzt is megér, de a Toyota vásárlók nem ilyenek. Akkor miért?

olvass tovább

Nem bújhatsz mindig a korábbi traumáid mögé

  • 2021. június 20.

Mindannyian átmegyünk életünk során különböző traumatikus eseményeken. Melyek valóban fájdalmasak és időbe telik a feldolgozásuk. Azonban egyikünk traumáját sem lehet kevésbé komolyan venni. Hiszen mindenkinek a sajátja a legnehezebb. Érthető, hogy ezek miatt elakadásaink lesznek későbbi életünkben, ahogyan azt is világos, hogy traumáink bizonyos magatartásformákat eredményezhetnek, ugyanakkor sajnos, ha tetszik, ha nem, nem bújhatunk mindig a traumatikus élményeink mögé.

olvass tovább

A nagyra nőtt kistesó – Mini Countryman S All4 Plug-in Hibrid

  • 2021. március 27.

A Mini számomra nem más, mint egy utcai gokart. Élmény vezetni még akkor is, ha a komfortos utazás illúzióját el kell engednünk. Kanyarokban a jobb láb használata még dominánsabbá válik, az arcunkról az út végéig levakarhatatlan a mosoly, a kormányon keresztül pedig a tenyerünkben érezhetjük az úttest erezeteit.

olvass tovább

StelviQrVajó – Alfa Romeo Stelvio QV

Elfogytak a szavak, amikor arról az érzésről kell összefoglalót írnom, hogy milyen is a Stelvio QV vezetése. Bár a betűjel, a típus megnevezés, azaz a QV jelentése (quadrifoglio verde) azaz zöld négylevelű lóhere, de én az elmúlt pár nap élménye alapján új magyar fordítást találtam. QrVajó. Annyiszor hallottam ugyanis a mellettem ülőktől az: „azt a…” kifejezést, hogy el is fogadtam. EZ AZ!

olvass tovább