Büntetlen finomság: Banános brownie
Ez a csoda cukor, liszt nélkül készül, mégsem lehet abbahagyni. Ha te is a diétád közepén vagy, de vágysz valami üdítőre- akkor ez a Te sütid lesz!
olvass továbbEz a csoda cukor, liszt nélkül készül, mégsem lehet abbahagyni. Ha te is a diétád közepén vagy, de vágysz valami üdítőre- akkor ez a Te sütid lesz!
olvass továbbElképesztő, lenyűgöző, fenomenális, csodálatos, fantasztikus. Szavak, melyek bármelyikét használhatnám a nálunk vendégeskedő új S 500-as Mercedesre. De ezek csupán szavak, amelyek jelentéstartalmát mindenki maga tölti fel, helyezi el a saját értékrendjében. Így jól értelmezhető véleményt alkotni meglehetősen nehéz jelzőkkel. A Mercedes új szintet állított az autózásban. Már csak az a kérdés, hogy autónak kell-e hívni továbbra is ezt a járművet, vagy szárny nélküli magánrepülőnek?
olvass továbbSikerre ítélt vállalkozást kezdett a Mercedes 1993-ban, amikor a 190-es utódjaként bemutatta az első C osztály modelljét. Világszinten ez idáig 8,6 millió darab fogyott ebből a típusból, úgy, hogy a most elbúcsúzó MK4 kódjelű elődből 2,5 millió darab került értékesítésre. Nem csoda tehát, hogy minden tudásukat latba vetették, hogy a profitabilitás szempontjából is kiváló modell töretlenül folytassa eddigi pályafutását. De vajon sikerül-e a nagy ellenféllel a BMW 3-sal szemben maradandót alkotni?
olvass továbbNem csoda, hogy rég a feledés homályába veszett az a tény, hogy az autómobil sorozatgyártás Makóról indult világhódító sikere felé. Nem, nem tévedés, ugyanis a makói születésű Galamb József nem csupán a Ford T modell megalkotásában játszott vezető szerepet alkotótársával, Farkas Jenővel, de ő találta fel a sorozatgyártás ma is alkalmazott alapelvét is, miszerint egy munkacsoport egy feladatot végez el a gyártási folyamatban. Mindezt a Ford T Modell autógyárának igazgatójaként tette le az asztalra, jobban mondva a futószalagra 1908-ban Detroitban Henry Ford jobbkezeként. Az autó hatalmas világsikerre tett szert és a következő majd 20 év során 15 millió példány kelt el belőle.
olvass továbbVan egy csodálatos személyiségű barátom, aki a napokban megkérdezte tőlem, hogy nem akarok-e egy interjút készíteni vele, mert van egy olyan témája, ami szerinte elég izgalmas és lehetséges érdemes lenne megírnom. Hát erre mit mondjak, még életemben nem csináltam ilyet, vágjunk bele, max ellenséges reakciókat válthat ki az olvasókból, ha nagyon olyan lesz a történet, ami kiveri a biztosítékot.
olvass továbbHa 2020, akkor a járványon kívül az autógyártók másik kihívása – és erről persze hamarabb tudtak, mint az előbbiről – a CO2 kvóta volt. Nem csoda hát, hogy nincs olyan márka, aki ne igyekezne alternatív meghajtással megjelenni. A Renault sem tett másképpen és rögtön 3 típusában mutatott be hybrid erőforrást. Ezek közül a Cliot teszteltük, amely ellentétben a másik két bemutatott modellel, kisebb akkumulátort kapott és ezáltal nem konnektoros hybrid változatban jelent meg. A keresztségben pedig az E-TECH nevet kapta.
olvass továbbKicsit sikerhajhász címet próbáltam adni a Kugáról szóló cikkemnek, mert biztos vagyok benne, hogy minimum egy-két környezetvédő már csak azért fogja tovább olvasni a soraimat, mert a gonosz megtestesítőjét, a dízelt, egy cikkben mertem említeni az Isteni csodával, amely minimum a Föld nevű bolygó, de egyes források szerint a teljes Univerzum megmentéséért jött létre, a hybriddel. Talán azért teszem mindezt, mert roppant bátor vagyok, amelyet például az is bizonyít, hogy nem hordok maszkot, ha egyedül utazom egy kocsiban (sőt, még a párom társaságában sem).
olvass továbbBizony nem sok szó esik azokról az apákról, akik a legjobb apák a világon. Pedig léteznek. Az enyémet csak csodaapának hívom, mert Ő tényleg egy csoda.
olvass továbbAz utazás- még ha nem is külföldön kalandozik az ember- mindig váratlan fordulatokat és ígéretes, sokszor felejthetetlen élményeket tartogat. Nem csak feltöltődünk általa, hanem jobb embernek is érezzük magunkat a világunk járása közben. Bármerre is visz a lábunk, folyamatosan azt érzékeljük, hogy csodákba botlunk.
olvass továbbBátran kijelenthetjük, hogy Paulo Coelho napjaink legnépszerűbb írói közé tartozik, amit egyrészt mondanivalójával, másrészt pedig gördülékeny stílusával ért el. Előszeretettel ír spirituális utazásokról, de emellett boncolgatja az emberi lelket, megpróbálja elemezni, miként juthat el az egyén a boldogsághoz. Lássunk most tőle néhány csodálatos idézetet.
olvass továbbVannak az életben dolgok, amelyekre valóban igaz a mondás, miszerint „meglátni és megszeretni”. Nos, pontosan így történt ez az általunk tesztelt BMW-vel, ugyanis az első pillanatban levett minket a lábunkról, ráadásul az együtt töltött napok során mindenki mást is. Mágnesként vonzza a tekintetet!
olvass továbbAz idei év a 208 benzines verziójával indult és igazán szerettük, egyáltalán nem csodálkoztunk rajta, hogy az idei év autója díjat is elnyerte. Így az elektromos változat tesztjére mi is nagy izgalommal készültünk.
olvass továbbRengeteg gondolat kavarog a fejemben a Stelvioval kapcsolatban, így nagyon nehéz dolgom van, hogy a bevezetőben a legfrappánsabb és a leginkább találó felütést vagy jelzőt írjak le erről a csodálatos SUV-ről. Hosszas mérlegelés után a STÍLUS szót emelem ki. Nem véletlenül csupa nagybetűvel.
olvass továbbA kompakt szegmens egyik legmeghatározóbb modelljéről, a világ legismertebb autójáról azt hihettük nem lehet újabb bőrt lehúzni. Amikor megtudtam, hogy Corolla Trek teszt fog következni, kicsit ásítottam és bevallom flegmán meghúztam a vállam. Nem azért, mert bajom van vele, mert igazán jó autó a Corolla, de azt hittem csak ennyi lesz a cikk tartalma. És micsoda meglepetés….
olvass továbbA DS 7 Crossback kistestvére egy csodás, élvezhető crossover. Ha szeretnéd vele felhívni magadra a figyelmet a közutakon, most még könnyen megteheted. Nem sokáig ugyan, mert amint ismertebbé válik a Citroën presztízsmárkája, különösen az elektromos DS 3 Crossback, kapkodni fogják őt, mint a cukrot!
olvass továbbAz első generációs Koleos tipikus példája volt a kívül csúnya, belül szép formatervezésnek. Nem volt rossz autó, de egyáltalán nem az európai ízlésre lett tervezve. Nem csoda, hiszen egy Samsung által tervezett autóról volt szó. A második generáció sokat lépett előre, rengeteg vagy már-már minden formajegyében Renault.
olvass továbbA különleges porrá zúzott japán zöld tea jó pár éve örvend töretlen népszerűségnek örvend, és bizony nem csak a latténkat varázsolhatjuk mennyei finommá vele, hanem például ennek a csodás crepe cake-nek a megbolondításához is használhatjuk. Így könnyedén készíthetünk egy olyan desszertet, ami biztosan népszerű lesz, ráadásul azért sem kell aggódnunk, hogy esetleg túlságosan átlagos vagy unalmas lenne.
olvass továbbElismerem, súlyos hiba volt azt gondolni, hogy semmivel sem lesz különb az új ötödik generációs CR-V, mint az elődje. Csak a külsőről ítéltem meg, amely sziluettjében nagyon hasonlít az elődjéhez. De tévedtem. Nagyot. Mert ez az autó valami annyira csodás és olyan minőségi fejlődésen ment keresztül, hogy nehezen találok rá szavakat.
olvass továbbAz Alice Csodaországban-ból megtanulhattuk, hogy bizony néha csak egy pillanat az egész. Egy meggondolatlan ígéret, egy szó csupán, mellyel megfogalmazzuk a megfogalmazhatatlant, mert olyan, hogy örökké nem létezik.
olvass továbbA BMW 3-as széria kombi, azaz Touring verzióját volt szerencsém tesztelni az elmúlt pár napban. Ez a modellsorozat hetedik generációja és sok tekintetben az egyik legfontosabb a BMW palettáján. Ha valakinek nincs ideje elolvasni csak a bevezetőt, akkor röviden összefoglalva ez az autó egy csoda, talán az egyik legjobb autó, amit valaha vezethettem.
olvass tovább