Kulcsszó keresés /


Thomas Sabo

  • 2010. január 26.

A vállalat története az 1980-as években kezdődött, amikor is 1984-ben az ékszerrajongó Thomas Sabo létrehozta az első ékszerüzletét Bajorországban.

olvass tovább

A H&M és a Jimmy Choo közös bulija

  • 2009. november 05.

A H&M és a Jimmy Choo a Hollywood Hills magaslatában, az év egyik legstílusosabb party-ján ünnepelte meg a Jimmy Choo for H&M kollekció közelgő bemutatását az üzletekben. A Los Angeles várossziluettjére lélegzetelállító kilátást nyújtó magán rezidenciában megrendezett party-n résztvevő vendégek először csodálhatták meg a várva várt együttműködés termékeit.

olvass tovább

Kicsoda (volt) Flavio Briatore?

  • 2009. szeptember 22.

A Forma-1 történetének egyik legellentmondásosabb alakjától kénytelen búcsút venni, vagy más olvasatban: vesz végre búcsút a nagyérdemű sportbarát közönség. Az olasz üzletember jelen pillanatban minden gonosz és csaló dolog megszemélyesítője, aki soha többé nem térhet vissza a Forma-1-be.

olvass tovább

CK és Calvin Klein Jeans üzletmegnyitó

  • 2009. április 23.

Az RCK BP Projekt Kft 2009 áprilisában nyitotta meg első üzletét Budapesten a Rózsakert Bevásárlóközpont földszintjén. Az általuk forgalmazott CK, és Calvin Klein Jeans brand magyarországi bevezetésére már korábban is voltak próbálkozások, de ezek tartósan nem tudtak a márka nemzetközi pozíciójával összemérhető sikert elérni.

olvass tovább

Megnyílt a Roberto Cavalli legújabb, párizsi butikja

  • 2009. április 09.

A hét emeletes épület földszintjén a kiegészítők (cipők, táskák, napszemüvegek), az első emeleten a női nappali öltözetek kaptak helyet. A második emeleti, 18. században kialakított termet érintetlenül hagyták, ma ez szolgál a női VIP szobaként.

olvass tovább

A Cadbury története

  • 2009. április 01.

A XIX. század közepén John Cadbury birminghami üzletében árusította az akkor még újdonságnak és luxuscikknek számító kakaót és folyékony csokoládét.

olvass tovább

Toni & Guy

  • 2009. január 26.

Toni és Guy Mascolo a hatvanas évek elején nyitotta meg első fodrászüzletét, de a cég mára az egyik legmeghatározóbb divat és a fodrászat oktatása terén is.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább