Kulcsszó keresés /


Stílusról - férfiaknak III.

  • 2013. június 13.

Beszéltünk tehát arról, hogy a férfiak ruhatára az üzleti életben, munkában hordott darabokon kívül a „casual” illetve a „formal” viseletekből áll. A „casual wear” legalább annyira fontos, mint a „business wear” hiszen az életünk másik fontos területe a munkán kívül, a szabadidő.

olvass tovább

Évek óta hiába várunk rá! - most megújulhat a Blaha?

  • 2013. május 29.

Már három évvel ezelőtt azzal foglalkozott a sajtó, hogy 2011 tavaszára megújulhat a Blaha Lujza tér. Akkoriban úgy szóltak a hírek, hogy a több mint százmillió forintos beruházást a volt sajtószékház helyére luxusszállót és üzletközpontot építő cég finanszírozza. Az álom valósággá válhat, ugyanis kiszivárogtak az új Blaha látványtervei.

olvass tovább

Az üzleti tárgyalások Sobri Jóskái

  • 2013. március 26.

Úgy tűnik, a ruha is felsorakozik azon témák közé (politika, foci, IMF), amihez minden magyar polgár alanyi és professzionális szinten ért. Ez volna a kisebbik baj, hiszen „vak tyúk is talál szemet” alapon még az amatőr is bele-bele nyúlhat a tutiba, de inkább a „nehogymá’ megmondja valaki, mit vegyek fel” típus látszik fölénybe kerülni.

olvass tovább

Megfizethető luxus kiegészítők

  • 2012. május 15.

Marni, Stella McCartney, Versace, Cavalli, Lagerfeld és Lanvin. Természetesen mindnyájunknak ismerősek ezek a nevek, de mi a közös bennük? Ők azok a tervezők, akiknek különleges kreációit a H&M üzletekben is meg tudtuk vásárolni egy-egy szezon alkalmával.

olvass tovább

Két új luxusbolt nyílik az Andrássy úton

  • 2012. január 17.

Két új butik nyílik az Andrássy úton – hivatkozik az Ingatlanhírek.hu a Napi Gazdaság cikkére. A luxus boltok központjának számító budapesti sugárúton az óragyártó Hublot, és a bőrárukról és drága írószerekről híres francia S.T. Dupont nyit hamarosan üzletet.

olvass tovább

Az arisztokrácia diszkrét illata

  • 2012. január 10.

Nemesség az üzleti világban – a termékeket díszítő aranykorona nem csupán légből kapott embléma. A nagynevű Sisley termékcsaládot Hubert és Isabelle d’Ornano indította útjára mintegy negyed századdal ezelőtt. Az évi 228 millió dolláros értékesítést bonyolító cég mára mintegy hatvan országban vált a francia csinibabák nagykövetévé.

olvass tovább