A Cadbury története
A XIX. század közepén John Cadbury birminghami üzletében árusította az akkor még újdonságnak és luxuscikknek számító kakaót és folyékony csokoládét.
olvass továbbA XIX. század közepén John Cadbury birminghami üzletében árusította az akkor még újdonságnak és luxuscikknek számító kakaót és folyékony csokoládét.
olvass továbbToni és Guy Mascolo a hatvanas évek elején nyitotta meg első fodrászüzletét, de a cég mára az egyik legmeghatározóbb divat és a fodrászat oktatása terén is.
olvass továbbAz elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.
olvass tovább