Kulcsszó keresés /


Dr. House és a filozófia - mindenki hazudik

  • 2009. november 05.

A Blackwell kiadó Blackwell filozófia és popkultúra című sorozatának kötete egy mély, de önkényes, mégis szórakoztató pillantás azokra a filozófiai kérdésekre, amelyeket napjaink legnépszerűbb tévésorozatai vetnek fel. A jelenleg is műsoron lévő televíziós sorozat, a Dr. House minden egyes epizódja 19 millió nézőt ültet a tévé elé, nem véletlen tehát, hogy a kiadó publikálásra érdemesnek találta a művet elemző könyvet.

olvass tovább

HUNGARORINGFest 2009

  • 2009. július 16.

A Forma 1-es futam turisztikai szempontból Magyarország egyik kiemelkedő fontosságú eseménye, hiszen ekkor a szokottnál is sokkal több külföldi vendég látogat el hazánkba. A lóerők szerelmesei és hozzátartozóik is, az edzések, versenyek után szívesen szórakoznak, ismerkednek hazánkkal és kultúránkkal, Budapest nevezetességeivel.

olvass tovább

Az Audi és a Prada egyesítik erőiket

  • 2009. február 09.

A világ luxusmárkáinak két képviselője szövetkezik egymással több csúcsminőségű projekt végrehajtására. Az olasz Prada divatház és a német autógyártó Audi együttműködésre készül, első lépésben közösen szponzorálnak egy csúcsminőségű jachtot.

olvass tovább

Hublot - Vörös Ördögök

  • 2009. január 05.

A Hublot cég szponzorációs megállapodást kötött a futballtörténelem egyik legsikeresebb csapatával, a Manchester United-el. Védnökségük megünneplésére létrehoztak egy limitált szériás Big Bang modellt, melyet Red Devil Bang névre kereszteltek, a Manchester United beceneve után.

olvass tovább

Miért jó a férfiaknak?

  • 2009. január 05.

Mert könnyebb és kész. Nem kell szülni, immunis a gyereksírásra, lehet hangosan rondán beszélni, kocsm szórakozóhelyen haverokkal alkoholt inni, hetente kétszer fürdeni. Jó esetben. De a legjobb az egészben az, hogy mindez társadalmilag elfogadott.

olvass tovább

A home office után a négynapos munkahét lehet a következő nagy IT kihívás a hazai vállalatok előtt

  • 2002. június 15.

Bizonyára a legtöbben el tudnánk képzelni a hosszabb hétvégéket, amikor több idő jut a családra, szórakozásra, hobbira vagy pihenésre. A négynapos munkahét egy új és izgalmas alternatíva, amely egyre több vállalat és munkavállaló figyelmét vonzza, sőt kísérleti jelleggel számos szervezet vezette már be világszerte. És bár az újfajta munkamodell gazdasági és szociális hatásairól még jócskán megoszlanak a vélemények, nem kizárt, hogy a jövőbeni gazdasági változások hamarosan egyre több vállalattól kényszeríthetik ki a négynapos munkahét bevezetését. Juhász Viktor a felhőmegoldásokkal foglalkozó iSolutions Kft. ügyvezetője szerint, ebben a törekvésben elsősorban azok az informatikai megoldások támogathatják a hazai vállalatokat, amik az elmúlt években a home office és hibrid munkarend megteremtésében is segítették a cégeket.

olvass tovább