Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Stylelife - Mi történik a héten?    2025.09.15-21.

Mi történik a héten? 2025.09.15-21.

Stylelife
Én - Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

Én
 - 7 wellness tipp a boldog, kiegyensúlyozott élethez

7 wellness tipp a boldog, kiegyensúlyozott élethez

Autó & Motor - Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

Autó & Motor
 - Hogyan menti meg a párkapcsolatokat a hálás gondolkodás?

Hogyan menti meg a párkapcsolatokat a hálás gondolkodás?

 - Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Mindent egymásért - Minden problémára három megoldás van: elfogadás, változtatás, elengedés - Buddhista tanítások a léleknek

Minden problémára három megoldás van: elfogadás, változtatás, elengedés - Buddhista tanítások a léleknek

Mindent egymásért
 - Szeresd a nőt a helyes módon, és meglátod erősebb lesz, mint valaha

Szeresd a nőt a helyes módon, és meglátod erősebb lesz, mint valaha

  1. STYLELIFE
  2. A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar...

A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek

  • 2021. március 10.
  • Komment

A pandémiás válsággal terhelt 2020-as évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. Az alapvetően átalakuló piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban viszonylag nagy volt a visszaesés, de a telefonos és a személyes ügyintézés az elmúlt évek egyik legjobb eredményét hozta. A program szervezője arra is felhívta a figyelmet, hogy most, a lezárásokkal és korlátozásokkal terhelt időszakban a pontos, szakszerű és kedves ügyintézés nemcsak egy szükséges plusz, hanem egy olyan terület, ami az üzletek életét mentheti meg.


Válság idején még jobban oda kell figyelni az ügyfelekre

A ClientFirst próbavásárlói több mint 2.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek a 2020-as évben. A felmérés során három területet, az elektronikus, a személyes és a telefonos ügyfélkiszolgálást mérték fel a szakértők. Kisebb meglepetés, hogy az elektronikus ügyintézésben mindössze 77%-os átlageredmény született az elégedettséget tekintve, ez 9%-os csökkenés a 2019-es évhez képest. Ennek egyik oka, hogy a korlátozások miatt egyszerre rengeteg olyan vállalkozás állt át kényszerűségből erre a kiszolgálási formára, aki technológiailag még nem állt készen a váltásra. A telefonos ügyintézési kategória viszont remekül teljesített: az összesített eredmény 94%-ra jött ki, ez a mutató egy év alatt 3%-kal nőtt. A személyes kiszolgálással is elégedettebbek voltak a magyarok, mint egy éve, a 93%-os mutató két százalékkal haladja meg a korábbi eredményt. „Korábbi méréseink alapján kijelenthető, hogy az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést is hozhat. A pandémiás válságban ez az azonnali növekedés most nehezen elképzelhető, az elsődleges cél inkább az ügyfelek megtartása és a stabilitás: ennek alapvető feltétele a pontos, szakértő és kedves kiszolgálás.” – mondta Mózes István, a ClientFirst ügyvezetője.

A jövőkép: első a biztonság

A felmérés egyúttal alapját képezte a tizenkét éve életre hívott “Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” program 2021-es díjának is. Az eredmények alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriájában a kisállatkereskedő Alphazoo Kft. nyert, míg a telefonosban a Cofidis Magyarországi Fióktelepe lett az első. Az elektronikus kiszolgálásban egy nagyon szoros csatában megosztott első helyet osztottak ki a KBOSS.hu Kft (számlázz.hu), valamint a Cofidis között. A válsághelyzetre való gyors reagálás, valamint az innovációs megoldások miatt a versenyt szervező ClientFirst Consulting Különdíját a Toyota Central Europe Kft. érdemelte ki. Ami a közeljövőt illeti, a kutatást szervező cég továbbra is a biztonság megteremtésére helyezné a hangsúlyt: „Amíg a veszélyérzet fennáll, a vásárlók azokat a boltokat fogják előnyben részesíteni, ahol biztonságban érzik magukat.” – mondta Mózes István. Hozzátette: „A mi eredményeink mellett a nemzetközi kutatások is rámutattak, hogy a fogyasztók igénylik a hiteles és pontos tájékoztatást, és tudni akarják, melyik üzletben fordítanak kiemelt figyelmet a szabályok betartására és a biztonságos kiszolgálásra. A versenyelőny megteremtése és a stabil működés kulcsa most ez lesz az előttünk álló időszakban.”

A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek - STYLELIFE -  - clientfirst, vásárlók,

A ClientFirst Consultingról

A magyar piacon húsz éve működő ClientFirst Consulting kiemelt célja a megbízói ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. Tevékenysége középpontjában próbavásárlások (mystery shopping), ügyfélelégedettség-mérések valamint fejlesztési programok megvalósítása áll. A cég a nemzetközi szakmai szervezet, az MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) tagja. 2013-tól elsőként a magyar cégek közül a szervezet igazgatótanácsában is képviselteti magát. A ClientFirst 2009 folyamán életre hívta a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” programot és díjat. A cél a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, valamint országos ügyfélkiszolgálási benchmark kialakítása és biztosítása. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit 60 százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit mystery shoppinggal (próbavásárlás) mér a cég.

A 2021-as „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” program díjazottjai

Személyes ügyfélkiszolgálás kategória

I. Alphazoo Kft.

Telefonos ügyfélkiszolgálás kategória

I. Cofidis Magyarországi Fióktelepe

Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategória

I. Cofidis Magyarországi Fióktelepe

I. KBOSS.hu Kft. (szamlazz.hu)

A ClientFirst Consulting különdíjasa

I. Toyota Central Europe Kft.

  • clientfirst vásárlók

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást - Stylenews, divat, életmód, stílus
    Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást
    • Stylenews
    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás - Stylenews, divat, életmód, stílus
    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás
    • Stylenews
    A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek
    Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    Szeretlek, csak nem úgy - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Szeretlek, csak nem úgy
    • Keresd a nőt!
    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent
    • Keresd a nőt!
    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen
    • Keresd a nőt!
    Azok a tipikus vidéki dolgok
    Őszi Italok: Töltsük meg a poharainkat a szezon legfinomabb ízeivel!
    A Nő csábít, a Férfi hódít
    Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV
    Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?
    A Triumph darabjai a szettek kulcselemei lehetnek
    Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

    Kapcsolódó cikkek

    Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

    Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

    Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

    Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

    Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

    Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

    Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

    Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

    További cikkek

    Zeppelin óra: az egyik legférfiasabb márka a karórák világában – fedezze fel most!

    Zeppelin óra: az egyik legférfiasabb márka a karórák világában – fedezze fel most!

    Tökéletes megoldások a modern életstílushoz

    Tökéletes megoldások a modern életstílushoz

    Kertészkedés a testi és lelki egészségért: így fogj hozzá!

    Kertészkedés a testi és lelki egészségért: így fogj hozzá!

    Barkácsolás stílusosan: kiegészítők, melyekkel feldobhatod a műhelyed

    Barkácsolás stílusosan: kiegészítők, melyekkel feldobhatod a műhelyed

    Ez történik az emberi szervezettel, ha abbahagyod az alkohol fogyasztást

    Ez történik az emberi szervezettel, ha abbahagyod az alkohol fogyasztást

    4+1 tipp, ha szeretnénk biztonságban tudni a kütyüinket

    4+1 tipp, ha szeretnénk biztonságban tudni a kütyüinket

    Legolvasottabb írások

    Szeretlek, csak nem úgy

    Szeretlek, csak nem úgy

    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent

    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent

    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen

    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen

    Azok a tipikus vidéki dolgok

    Azok a tipikus vidéki dolgok

    Őszi Italok: Töltsük meg a poharainkat a szezon legfinomabb ízeivel!

    Őszi Italok: Töltsük meg a poharainkat a szezon legfinomabb ízeivel!

    A Nő csábít, a Férfi hódít

    A Nő csábít, a Férfi hódít

    Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

    Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

    Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?

    Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?

    A Triumph darabjai a szettek kulcselemei lehetnek

    A Triumph darabjai a szettek kulcselemei lehetnek

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia