Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Stylelife - Mi történik a héten?    2025.09.15-21.

Mi történik a héten? 2025.09.15-21.

Stylelife
Én - Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

Én
 - A bűbáj herceg és a királylányok

A bűbáj herceg és a királylányok

 - 7 wellness tipp a boldog, kiegyensúlyozott élethez

7 wellness tipp a boldog, kiegyensúlyozott élethez

Autó & Motor - Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

Autó & Motor
 - Hogyan menti meg a párkapcsolatokat a hálás gondolkodás?

Hogyan menti meg a párkapcsolatokat a hálás gondolkodás?

 - Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Mindent egymásért - Minden problémára három megoldás van: elfogadás, változtatás, elengedés - Buddhista tanítások a léleknek

Minden problémára három megoldás van: elfogadás, változtatás, elengedés - Buddhista tanítások a léleknek

Mindent egymásért
 - Szeresd a nőt a helyes módon, és meglátod erősebb lesz, mint valaha

Szeresd a nőt a helyes módon, és meglátod erősebb lesz, mint valaha

  1. STYLELIFE
  2. Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden...

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.
  • Komment

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.


Ami pár éve még innováció volt, ma már alapelvárás

A ClientFirst próbavásárlói több mint 2.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek a 2021-es évben. A felmérés során három területet, az elektronikus, a személyes és a telefonos ügyfélkiszolgálást mérték fel a szakértők. Az elektronikus ügyintézésben a tavalyinál enyhén jobb, 80%-os átlageredmény született. Ez a terület óriási fejlődésnek indult 2019-ben, hiszen a lezárások miatt rengetegen tértek át az online ügyintézésre. „A fogyasztók elvárják, hogy e-mailes vagy videókonferenciás ügyintézés is megadja nekik azt az alapélményt, hogy figyelnek rájuk és megoldják a problémájukat. Aki ezt képes profin, gyorsan és személyreszabottan kezelni, és mindeközben emberi is marad, jelentősen kitűnik a versenytársai közül, hiszen hihetetlen mennyiségű kérés érkezik be egy-egy nap az általunk is vizsgált cégekhez” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője. A többi kategóriához képesti gyengébb eredmény a szakértő szerint annak köszönhető, hogy kényszerűségből számos olyan vállalkozásnak is át kellett állni erre a formára, akiknek nincs megfelelő tudása vagy erőforrása a szakszerű elektronikus ügyfélszolgálat kiépítésére. Az itt megszerzett negatív élmények viszont egyre nagyobb hatással vannak a vásárlói magtartásra, és a többszöri rossz tapasztalat könnyen elpártoláshoz vezet.

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást - STYLELIFE -  - clientfirst, vásárlók, vélemény,

A hagyományos csatornákon is „égnek a vonalak”

A telefonos ügyintézési kategóriában kisebb volt a szórás, ez a terület remekül teljesített: az összesített eredmény 93%-ra jött ki, ami a tavalyihoz képest 1%-os, elenyésző csökkenést jelent. A személyes kiszolgálással is egy kicsit elégedetlenebbek voltak a magyarok, mint egy éve, itt a 90%-os eredmény 3%-os csökkenést jelent. „Korábbi méréseink alapján kijelenthető, hogy az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést is hozhat. Ez azonban ma már csak a három terület együttes fejlesztésével érhető el nagyobb cégek esetében. Egy ügyfél jellemzően több csatornán kerül kapcsolatba a céggel, elektronikusan, személyesen és telefonon is természetesnek, alapnak tekinti a profi kiszolgálást” – mondta Mózes István, a ClientFirst ügyvezetője.

Ők lettek az év „Kiválóságai”

A felmérés egyúttal alapját képezte a tizenhárom éve életre hívott „Kiváló Kiszolgálás” program 2022-es díjának is. Az eredmények alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriájában a K&H Biztosító nyert, a Cofidist és a MOL-t megelőzve. A telefonos kategóriában a DHL lett az első a két második helyezett, a Philip Morris, illetve a K&H Biztosító előtt. A harmadik helyezett itt a Cofidis lett. Az elektronikus kiszolgálásban egy nagyon szoros csatában megosztott első helyet osztottak ki a KBOSS.hu Kft (számlázz.hu), valamint a Philip Morris között, a K&H Biztosítót és a Cofidist megelőzve.

  • clientfirst vásárlók vélemény

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    A viták művészete: mikor érdemes belekezdeni, és mikor jobb hátralépni? - Stylelife, divat, életmód, stílus
    A viták művészete: mikor érdemes belekezdeni, és mikor jobb hátralépni?
    • Stylelife
    Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást - Stylenews, divat, életmód, stílus
    Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást
    • Stylenews
    Férfiszempont: dolgok, amelyek cseppet sem vonzóak egy nőben, sőt…
    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    Szeretlek, csak nem úgy - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Szeretlek, csak nem úgy
    • Keresd a nőt!
    Önbecsülés kattintásra - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Önbecsülés kattintásra
    • Keresd a nőt!
    Körtés-grapefruitos pite mandulakrémmel - Stylelife, divat, életmód, stílus
    Körtés-grapefruitos pite mandulakrémmel
    • Stylelife
    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen
    Honnan tudjuk mikor kapunk zöld jelzést a másiktól a következő lépésre?
    Azok a tipikus vidéki dolgok
    Őszi Italok: Töltsük meg a poharainkat a szezon legfinomabb ízeivel!
    A Nő csábít, a Férfi hódít
    Mi történik a héten? 2025.09.15-21.
    A Triumph darabjai a szettek kulcselemei lehetnek

    Kapcsolódó cikkek

    A viták művészete: mikor érdemes belekezdeni, és mikor jobb hátralépni?

    A viták művészete: mikor érdemes belekezdeni, és mikor jobb hátralépni?

    Férfiszempont: dolgok, amelyek cseppet sem vonzóak egy nőben, sőt…

    Férfiszempont: dolgok, amelyek cseppet sem vonzóak egy nőben, sőt…

    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

    A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek

    A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek

    Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

    Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

    Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

    Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

    További cikkek

    Zeppelin óra: az egyik legférfiasabb márka a karórák világában – fedezze fel most!

    Zeppelin óra: az egyik legférfiasabb márka a karórák világában – fedezze fel most!

    Tökéletes megoldások a modern életstílushoz

    Tökéletes megoldások a modern életstílushoz

    Kertészkedés a testi és lelki egészségért: így fogj hozzá!

    Kertészkedés a testi és lelki egészségért: így fogj hozzá!

    Barkácsolás stílusosan: kiegészítők, melyekkel feldobhatod a műhelyed

    Barkácsolás stílusosan: kiegészítők, melyekkel feldobhatod a műhelyed

    Ez történik az emberi szervezettel, ha abbahagyod az alkohol fogyasztást

    Ez történik az emberi szervezettel, ha abbahagyod az alkohol fogyasztást

    4+1 tipp, ha szeretnénk biztonságban tudni a kütyüinket

    4+1 tipp, ha szeretnénk biztonságban tudni a kütyüinket

    Legolvasottabb írások

    Szeretlek, csak nem úgy

    Szeretlek, csak nem úgy

    Önbecsülés kattintásra

    Önbecsülés kattintásra

    Körtés-grapefruitos pite mandulakrémmel

    Körtés-grapefruitos pite mandulakrémmel

    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen

    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen

    Honnan tudjuk mikor kapunk zöld jelzést a másiktól a következő lépésre?

    Honnan tudjuk mikor kapunk zöld jelzést a másiktól a következő lépésre?

    Azok a tipikus vidéki dolgok

    Azok a tipikus vidéki dolgok

    Őszi Italok: Töltsük meg a poharainkat a szezon legfinomabb ízeivel!

    Őszi Italok: Töltsük meg a poharainkat a szezon legfinomabb ízeivel!

    A Nő csábít, a Férfi hódít

    A Nő csábít, a Férfi hódít

    Mi történik a héten?    2025.09.15-21.

    Mi történik a héten? 2025.09.15-21.

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia