Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Autó & Motor - Több, mint egy emelt karosszéria – BMW X1 xDrive23i

Több, mint egy emelt karosszéria – BMW X1 xDrive23i

Autó & Motor
Cool-Túra - Bukowski, a zseniális tróger

Bukowski, a zseniális tróger

Cool-Túra
Autó & Motor - Dacia Merci motorral – Dacia Duster TCe 150 Extreme

Dacia Merci motorral – Dacia Duster TCe 150 Extreme

Autó & Motor
Cool-Túra - A klub első számú szabálya: senkinek egy szót se a klubról! - Harcosok klubja a film és ami mögötte van

A klub első számú szabálya: senkinek egy szót se a klubról! - Harcosok klubja a film és ami mögötte van

Cool-Túra
Cool-Túra - Isten éltessen  Martin Scorsese!

Isten éltessen Martin Scorsese!

Cool-Túra
Cool-Túra - Apa, még mindig mi vagyunk a jók?

Apa, még mindig mi vagyunk a jók?

Cool-Túra
Stylelife - Egyszerű tanácsok a jó erőnléthez és a produktivitáshoz

Egyszerű tanácsok a jó erőnléthez és a produktivitáshoz

Stylelife
Cool-Túra - 3 ikonikus filmhelyszín Amerikában, ahová el kell látogatnod

3 ikonikus filmhelyszín Amerikában, ahová el kell látogatnod

Cool-Túra
  1. Autó & Motor
  2. MOBILITY
  3. Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350

  • 2022. július 13.
  • Szőnyi Zoltán Szőnyi Zoltán
  • Komment

Várható volt, hogy a remekbe sikerült X-ADV után a Honda nem fog megállni és kisebb, olcsóbb szegmensek felé is el fogja vinni a remek receptet. A Honda ADV350 mondhatjuk azt, hogy a kistestvére az X-ADV -nek. Van persze kompromisszum, de ha az árcédulát is megnézzük, akkor talán még jobb ár/érték aránnyal találkozunk.


Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

Az ADV, amely az adventure, tehát a kaland szó rövidítéséből jött létre, egy tökéletes és divatos hibrid. Manapság, amikor az autók eladásának döntő többsége is SUV/crossover, tehát emelt hasmagasságú jármű, akkor mi lehetne kívánatosabb egy hasonló kialakítású robogónál. Ahogyan a bevezetőben írtam, valamivel több, mint egy éve járt nálunk a nagytestvér, a 750 köbcentiméteres X-ADV. Tesztje itt olvasható. Természetesen rengeteg műszaki paraméterében különbözik az X-ADV az ADV350-től, olyannyira, hogy a Honda az Adventure és nem a Robogó kategóriába sorolja, de koncepciójában, felfogásában azt hiszem szemmel is látható, hogy mire gondolok.

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

Egyáltalán nem tartom meglepőnek, hogy a 350-es kategóriával folytatta a sort a Honda, hiszen ez a méretkategória a legnépszerűbb a nagyrobogók világában. Kellően nagy teljesítmény már ahhoz a 29 lóerő, hogy ne kizárólag városi közlekedésre korlátozzuk magunkat. Nyugodtan kijjebb merészkedhetünk és egész napos túrára is neki tudunk vágni ezzel a járművel. Az viszont mindenképpen biztos, hogy aki például elővárosi közlekedésre szeretné használni a robogót, rövidebb távokra autópályázni szeretne vele, annak sem fog csalódást okozni. Mi a teszt során többször ki is próbáltuk ilyen körülmények között is. Tapasztalatunk szerint 120-130 -as tempóval könnyedén és kényelmesen lehet vele közlekedni és még erőtartalék is maradt benne. 7500-as fordulaton pörög ennél a sebességnél a motor.

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

Elől fordított teleszkópok, hátul rugós taggal oldották meg a felfüggesztést. Az átlag robogókhoz képest lényegesen magasabban ülünk, 790 mm az ülés magassága. Ezek a paraméterek mutatják, hogy akár földútra is mehetünk vele. Azért hozzá kell, hogy tegyem, hogy nem lesz ez annyira kényelmes, mert egészen kemény a rugózás. Az üléspozíció pedig nem igazán teszi lehetővé, hogy kiálljunk az ülésből. Tehát az a látvány ne csapjon be minket, hogy hagyományos motorokra jellemző kormányt találunk az ADV350-en, sőt még endurós kézvédők is kerültek rá. Ez nem enduró, de tény, hogy sokkal több, mint egy hagyományos robogó.

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

Megjelenése lényegesen vagányabb és a magas üléspozíciónak legalább annyi előnye van, mint a crossoverek esetében. Könnyebben és biztosabban veszi az akadályokat, kevesebb odafigyelést igényel, ha például egy parkolás során magas járdára akarunk felhajtani. Az utas pedig még magasabb üléspozícióban ülhet, kényelmesen átlátva a vezető sisakja fölött.
Abszolút vagány, robosztus a megjelenése a 350-nek, külön emelte a megjelenés hatását a tesztmotor élénk piros színe, amely igazán feltűnő és szép volt.

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

A műszerfal egy tükröződésmentes LCD kijelző, amely nagyon jól látható, átlátható és pofon egyszerűen kezelhető a kormány bal oldalán elhelyezett gombok segítségével

Az X-ADV esetében problémás pontnak találtuk a csomagtér méretét, itt viszont ezen a ponton semmiféle panaszunk nem lehet. A robosztus motor ill. ülés alatt 100 literes csomagtér található, ahová két, teljes értékű bukósisakot is el lehetett helyezni. Egyszerű, de okos megoldás az elválasztó rekesz, amelyet a csomagtér több pontjára fel lehet helyezni. Nagyban megkönnyíti a pakolást, rendezést a nagy térben. Van még egy kis rekesz a bal oldalon a kormány mögött. Praktikus megoldás, amelyet több robogón is láthatunk, sőt még telefon töltésére alkalmas kimenetet is találhatunk benne. Hátránya, hogy nem zárható, illetve kerülhetett volna a jobb oldalra is hasonló.

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

Az ADV350 gyári fogyasztása 3,3 literes. Nekünk ennyire alacsony értéket sajnos nem sikerült hozni. Óra, azaz a komputer alapján 3,5 literes átlaggal közlekedtünk városban, autópályán 4,5 liter volt a fogyasztás. A valóságban viszont azt tapasztaltuk, hogy 3-4 decit csal a műszer, így az előző értékekhez ezt érdemes hozzátenni. De szűk 300 kilométer biztosan motorozható vele egy tankolással, hiszen 11,7 liter az üzemanyagtartály mérete.

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

A magasra pozicionálását a motornak nemcsak a szép formaterv, hanem a kulcsnélküli indítás, csomagtér nyitás is fokozta. Könnyű megszokni az ilyen funkciókat.  Ez utolsó gondolat azért is különösen fontos, hiszen az ADV alapára 2,3 millió forint. A hátsó gyári dobozon kívül (smart box 269e Ft), markolatfűtés rendelhető még hozzá 90 ezerért. Összeségében tehát egy nagyon versenyképes árú, kiváló és multifunkcionálisnak mondható robogót kapunk ennyi pénzért. Biztos vagyok benne, hogy nagyon népszerű lesz ez robogó. Sőt nem tartom kizártnak azt sem, hogy előbb vagy utóbb a Távol-Keleten már kapható ADV150-nel is találkozni fogunk.

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

  • adv350 adv350 teszt honda adv350 teszt honda robogo teszt

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szőnyi Zoltán

Jó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350
    • Autó & Motor
    Futárok álma – Honda SH350I - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Futárok álma – Honda SH350I
    • Autó & Motor
    A robogómotorkerékpár – Honda Forza 750
    Kihozták belőle a maximumot – Honda Forza 125
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    8 ok, amiért a szex egészségessé tesz - Stylelife, divat, életmód, stílus
    8 ok, amiért a szex egészségessé tesz
    • Stylelife
    A férfi is ugyanúgy küzd - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A férfi is ugyanúgy küzd
    • Keresd a nőt!
    Addig örülj, amíg a nő veszekszik, mert az azt jelenti, hogy még mindig szeret - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Addig örülj, amíg a nő veszekszik, mert az azt jelenti, hogy még mindig szeret
    • Keresd a nőt!
    Repüléstől való félelem? Hogyan szállj szembe ezzel a félelmeddel?
    Előítélek a zárkózott emberekről
    Olyan, mint a Citroën általában. Nonkonformista! – Citroën C5 X Feel Plus 1.2l
    Hogyan lehetsz sikeres? Leleplezzük a titkot!
    Csak egyet ne felejts: mindig van választásod! - Út a kiegyensúlyozott élet felé

    Kapcsolódó cikkek

    Futárok álma – Honda SH350I

    Futárok álma – Honda SH350I

    A robogómotorkerékpár – Honda Forza 750

    A robogómotorkerékpár – Honda Forza 750

    Kihozták belőle a maximumot – Honda Forza 125

    Kihozták belőle a maximumot – Honda Forza 125

    Nagyrobogó másképpen – 2021 Honda X-ADV

    Nagyrobogó másképpen – 2021 Honda X-ADV

    További cikkek

    Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait

    Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait

    Az F-TYPE a Jaguár sportautók 75 éves történetét ünnepelve frissített

    Az F-TYPE a Jaguár sportautók 75 éves történetét ünnepelve frissített

    Megérkezett a vadi új GranTurismo – a Maserati első teljesen elektromos modellje

    Megérkezett a vadi új GranTurismo – a Maserati első teljesen elektromos modellje

    A Continental járművek beltereihez mutat be fenntartható felületi megoldásokat

    A Continental járművek beltereihez mutat be fenntartható felületi megoldásokat

    A Continental veszprémi tesztpályáját ezúttal versenyautók is kipróbálták

    A Continental veszprémi tesztpályáját ezúttal versenyautók is kipróbálták

    Megérkezett hazánkba a Maserati Grecale

    Megérkezett hazánkba a Maserati Grecale

    Legolvasottabb írások

    8 ok, amiért a szex egészségessé tesz

    8 ok, amiért a szex egészségessé tesz

    A férfi is ugyanúgy küzd

    A férfi is ugyanúgy küzd

    Addig örülj, amíg a nő veszekszik, mert az azt jelenti, hogy még mindig szeret

    Addig örülj, amíg a nő veszekszik, mert az azt jelenti, hogy még mindig szeret

    Repüléstől való félelem? Hogyan szállj szembe ezzel a félelmeddel?

    Repüléstől való félelem? Hogyan szállj szembe ezzel a félelmeddel?

    Előítélek a zárkózott emberekről

    Előítélek a zárkózott emberekről

    Olyan, mint a Citroën általában. Nonkonformista! – Citroën C5 X Feel Plus 1.2l

    Olyan, mint a Citroën általában. Nonkonformista! – Citroën C5 X Feel Plus 1.2l

    Hogyan lehetsz sikeres? Leleplezzük a titkot!

    Hogyan lehetsz sikeres? Leleplezzük a titkot!

    Csak egyet ne felejts: mindig van választásod! - Út a kiegyensúlyozott élet felé

    Csak egyet ne felejts: mindig van választásod! - Út a kiegyensúlyozott élet felé

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2023 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia