Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Stylenews - Szécsi Pál lehetett volna a kor Azahriah-ja

Szécsi Pál lehetett volna a kor Azahriah-ja

Stylenews
Autó & Motor - Mit Mondhatnék, Minthogy Menő – BMW M4 Competition Cabrio

Mit Mondhatnék, Minthogy Menő – BMW M4 Competition Cabrio

Autó & Motor
Rendezvények - Leader of The Year -   A díj, ahol nem elég a teljesítmény és a kompetencia!

Leader of The Year - A díj, ahol nem elég a teljesítmény és a kompetencia!

Rendezvények
Autó & Motor - Hihetetlen funkciók – Dacia Jogger Extreme TCe110

Hihetetlen funkciók – Dacia Jogger Extreme TCe110

Autó & Motor
 - Avicenna Nemzetközi Karácsonyi Vásár – 16 Nap Karácsonyi Utazás a Föld Körül

Avicenna Nemzetközi Karácsonyi Vásár – 16 Nap Karácsonyi Utazás a Föld Körül

 - Kiskutyák a kifutón: Nemes ügy mellé álltak a sztárok

Kiskutyák a kifutón: Nemes ügy mellé álltak a sztárok

Stylelife - 5 valóban megtörtént horror sztori

5 valóban megtörtént horror sztori

Stylelife
Cool-Túra - 'Az embernek befelé kell néznie, hogy megtalálja a saját válaszait' - Robin Williams idézetei az életről

'Az embernek befelé kell néznie, hogy megtalálja a saját válaszait' - Robin Williams idézetei az életről

Cool-Túra
Autó & Motor - Ihletet ad a jövő autói tervezőinek a Hot Wheels

Ihletet ad a jövő autói tervezőinek a Hot Wheels

Autó & Motor
Autó & Motor - Élj úgy, ahogy motorozol. Szabadon! – BMW R 18 100 Years

Élj úgy, ahogy motorozol. Szabadon! – BMW R 18 100 Years

Autó & Motor
  1. Autó & Motor
  2. MOBILITY
  3. Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350

  • 2022. július 13.
  • Szőnyi Zoltán Szőnyi Zoltán
  • Komment

Várható volt, hogy a remekbe sikerült X-ADV után a Honda nem fog megállni és kisebb, olcsóbb szegmensek felé is el fogja vinni a remek receptet. A Honda ADV350 mondhatjuk azt, hogy a kistestvére az X-ADV -nek. Van persze kompromisszum, de ha az árcédulát is megnézzük, akkor talán még jobb ár/érték aránnyal találkozunk.


Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

Az ADV, amely az adventure, tehát a kaland szó rövidítéséből jött létre, egy tökéletes és divatos hibrid. Manapság, amikor az autók eladásának döntő többsége is SUV/crossover, tehát emelt hasmagasságú jármű, akkor mi lehetne kívánatosabb egy hasonló kialakítású robogónál. Ahogyan a bevezetőben írtam, valamivel több, mint egy éve járt nálunk a nagytestvér, a 750 köbcentiméteres X-ADV. Tesztje itt olvasható. Természetesen rengeteg műszaki paraméterében különbözik az X-ADV az ADV350-től, olyannyira, hogy a Honda az Adventure és nem a Robogó kategóriába sorolja, de koncepciójában, felfogásában azt hiszem szemmel is látható, hogy mire gondolok.

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

Egyáltalán nem tartom meglepőnek, hogy a 350-es kategóriával folytatta a sort a Honda, hiszen ez a méretkategória a legnépszerűbb a nagyrobogók világában. Kellően nagy teljesítmény már ahhoz a 29 lóerő, hogy ne kizárólag városi közlekedésre korlátozzuk magunkat. Nyugodtan kijjebb merészkedhetünk és egész napos túrára is neki tudunk vágni ezzel a járművel. Az viszont mindenképpen biztos, hogy aki például elővárosi közlekedésre szeretné használni a robogót, rövidebb távokra autópályázni szeretne vele, annak sem fog csalódást okozni. Mi a teszt során többször ki is próbáltuk ilyen körülmények között is. Tapasztalatunk szerint 120-130 -as tempóval könnyedén és kényelmesen lehet vele közlekedni és még erőtartalék is maradt benne. 7500-as fordulaton pörög ennél a sebességnél a motor.

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

Elől fordított teleszkópok, hátul rugós taggal oldották meg a felfüggesztést. Az átlag robogókhoz képest lényegesen magasabban ülünk, 790 mm az ülés magassága. Ezek a paraméterek mutatják, hogy akár földútra is mehetünk vele. Azért hozzá kell, hogy tegyem, hogy nem lesz ez annyira kényelmes, mert egészen kemény a rugózás. Az üléspozíció pedig nem igazán teszi lehetővé, hogy kiálljunk az ülésből. Tehát az a látvány ne csapjon be minket, hogy hagyományos motorokra jellemző kormányt találunk az ADV350-en, sőt még endurós kézvédők is kerültek rá. Ez nem enduró, de tény, hogy sokkal több, mint egy hagyományos robogó.

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

Megjelenése lényegesen vagányabb és a magas üléspozíciónak legalább annyi előnye van, mint a crossoverek esetében. Könnyebben és biztosabban veszi az akadályokat, kevesebb odafigyelést igényel, ha például egy parkolás során magas járdára akarunk felhajtani. Az utas pedig még magasabb üléspozícióban ülhet, kényelmesen átlátva a vezető sisakja fölött.
Abszolút vagány, robosztus a megjelenése a 350-nek, külön emelte a megjelenés hatását a tesztmotor élénk piros színe, amely igazán feltűnő és szép volt.

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

A műszerfal egy tükröződésmentes LCD kijelző, amely nagyon jól látható, átlátható és pofon egyszerűen kezelhető a kormány bal oldalán elhelyezett gombok segítségével

Az X-ADV esetében problémás pontnak találtuk a csomagtér méretét, itt viszont ezen a ponton semmiféle panaszunk nem lehet. A robosztus motor ill. ülés alatt 100 literes csomagtér található, ahová két, teljes értékű bukósisakot is el lehetett helyezni. Egyszerű, de okos megoldás az elválasztó rekesz, amelyet a csomagtér több pontjára fel lehet helyezni. Nagyban megkönnyíti a pakolást, rendezést a nagy térben. Van még egy kis rekesz a bal oldalon a kormány mögött. Praktikus megoldás, amelyet több robogón is láthatunk, sőt még telefon töltésére alkalmas kimenetet is találhatunk benne. Hátránya, hogy nem zárható, illetve kerülhetett volna a jobb oldalra is hasonló.

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

Az ADV350 gyári fogyasztása 3,3 literes. Nekünk ennyire alacsony értéket sajnos nem sikerült hozni. Óra, azaz a komputer alapján 3,5 literes átlaggal közlekedtünk városban, autópályán 4,5 liter volt a fogyasztás. A valóságban viszont azt tapasztaltuk, hogy 3-4 decit csal a műszer, így az előző értékekhez ezt érdemes hozzátenni. De szűk 300 kilométer biztosan motorozható vele egy tankolással, hiszen 11,7 liter az üzemanyagtartály mérete.

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

A magasra pozicionálását a motornak nemcsak a szép formaterv, hanem a kulcsnélküli indítás, csomagtér nyitás is fokozta. Könnyű megszokni az ilyen funkciókat.  Ez utolsó gondolat azért is különösen fontos, hiszen az ADV alapára 2,3 millió forint. A hátsó gyári dobozon kívül (smart box 269e Ft), markolatfűtés rendelhető még hozzá 90 ezerért. Összeségében tehát egy nagyon versenyképes árú, kiváló és multifunkcionálisnak mondható robogót kapunk ennyi pénzért. Biztos vagyok benne, hogy nagyon népszerű lesz ez robogó. Sőt nem tartom kizártnak azt sem, hogy előbb vagy utóbb a Távol-Keleten már kapható ADV150-nel is találkozni fogunk.

Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor - MOBILITY - adv350, adv350 teszt, honda adv350 teszt, honda robogo teszt,

  • adv350 adv350 teszt honda adv350 teszt honda robogo teszt

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szőnyi Zoltán

Jó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350 - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Magas szint, alacsony ár - Honda ADV350
    • Autó & Motor
    Futárok álma – Honda SH350I - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Futárok álma – Honda SH350I
    • Autó & Motor
    A robogómotorkerékpár – Honda Forza 750
    Kihozták belőle a maximumot – Honda Forza 125
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    A nemet mondás művészete - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A nemet mondás művészete
    • Keresd a nőt!
    Ha egy napra férfi lennék - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Ha egy napra férfi lennék
    • Keresd a nőt!
    „A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt” – Idézetek Dan Millman-től - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    „A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt” – Idézetek Dan Millman-től
    • Keresd a nőt!
    Miért kezelik nehezen a férfiak az erős nőket?
    A megalázó “tréningek” nem tanító jellegű, szükséges leckék az életben
    Kognitív terápia? Ezek a módszerek segíthetnek megküzdeni a stresszes helyzetekkel
    Leader of The Year - A díj, ahol nem elég a teljesítmény és a kompetencia!
    Mit Mondhatnék, Minthogy Menő – BMW M4 Competition Cabrio
    Hihetetlen funkciók – Dacia Jogger Extreme TCe110
    Szécsi Pál lehetett volna a kor Azahriah-ja

    Kapcsolódó cikkek

    Futárok álma – Honda SH350I

    Futárok álma – Honda SH350I

    A robogómotorkerékpár – Honda Forza 750

    A robogómotorkerékpár – Honda Forza 750

    Kihozták belőle a maximumot – Honda Forza 125

    Kihozták belőle a maximumot – Honda Forza 125

    Nagyrobogó másképpen – 2021 Honda X-ADV

    Nagyrobogó másképpen – 2021 Honda X-ADV

    További cikkek

    Ihletet ad a jövő autói tervezőinek a Hot Wheels

    Ihletet ad a jövő autói tervezőinek a Hot Wheels

    5 helyzet, amikor egy okosotthon eszköz igazán jól jön!

    5 helyzet, amikor egy okosotthon eszköz igazán jól jön!

    Mozivászon helyett: mozikba szánt, nagyméretű LED-képernyőcsaládot jelentett be az LG

    Mozivászon helyett: mozikba szánt, nagyméretű LED-képernyőcsaládot jelentett be az LG

    Ezekre figyeljünk, ha a téli hidegben autózni készülünk

    Ezekre figyeljünk, ha a téli hidegben autózni készülünk

    Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait

    Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait

    Az F-TYPE a Jaguár sportautók 75 éves történetét ünnepelve frissített

    Az F-TYPE a Jaguár sportautók 75 éves történetét ünnepelve frissített

    Legolvasottabb írások

    A nemet mondás művészete

    A nemet mondás művészete

    Ha egy napra férfi lennék

    Ha egy napra férfi lennék

    „A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt” – Idézetek Dan Millman-től

    „A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt” – Idézetek Dan Millman-től

    Miért kezelik nehezen a férfiak az erős nőket?

    Miért kezelik nehezen a férfiak az erős nőket?

    A megalázó “tréningek” nem tanító jellegű, szükséges leckék az életben

    A megalázó “tréningek” nem tanító jellegű, szükséges leckék az életben

    Kognitív terápia? Ezek a módszerek segíthetnek megküzdeni a stresszes helyzetekkel

    Kognitív terápia? Ezek a módszerek segíthetnek megküzdeni a stresszes helyzetekkel

    Leader of The Year -   A díj, ahol nem elég a teljesítmény és a kompetencia!

    Leader of The Year - A díj, ahol nem elég a teljesítmény és a kompetencia!

    Mit Mondhatnék, Minthogy Menő – BMW M4 Competition Cabrio

    Mit Mondhatnék, Minthogy Menő – BMW M4 Competition Cabrio

    Hihetetlen funkciók – Dacia Jogger Extreme TCe110

    Hihetetlen funkciók – Dacia Jogger Extreme TCe110

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2023 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia