Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Autó & Motor - Fent a csúcson – Bentley Continental GT avagy a dicső múlt és a jövő

Fent a csúcson – Bentley Continental GT avagy a dicső múlt és a jövő

Autó & Motor
 - Kibe szeret bele a férfi? Kihez marad hűséges a nő?

Kibe szeret bele a férfi? Kihez marad hűséges a nő?

 - A Tissot ikonikus PRX és Seastar kollekciók órái

A Tissot ikonikus PRX és Seastar kollekciók órái

Utazás - Indul az utazási szezon - csomagoljon stílusosan a WITTCHEN-nel!

Indul az utazási szezon - csomagoljon stílusosan a WITTCHEN-nel!

Utazás
Utazás - Horvátország továbbra is a magyarok kedvence

Horvátország továbbra is a magyarok kedvence

Utazás
 - Frissítő és különleges tavaszi kávés italreceptek

Frissítő és különleges tavaszi kávés italreceptek

Autó & Motor - Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range

Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range

Autó & Motor
 - Az örök kérdés: Mit akar egy nő?

Az örök kérdés: Mit akar egy nő?

  1. STYLELIFE
  2. MOBILITY
  3. Interjúk
  4. Vonzanak minket a színes autók, mégis a szürkét...

Vonzanak minket a színes autók, mégis a szürkét választjuk – Interjú

  • 2024. június 10.
  • Komment

Nehéz-e női vezetőként helytállni az autóiparban? Mennyire hatnak ránk a színek autóvásárláskor? Nőként valóban könnyebben azonosulunk az elektromos autózással, mint a férfiak? Zakariás Fruzsinával, az Audi márkaigazgatójával beszélgettünk női szemmel az autóiparról, a vásárlási döntéseinkről és az elektromobilitás jövőjéről.


Zakariás Fruzsina az Audi márkaigazgatója, a Porsche Hungaria több mint 30 éves történetének első női vezetője ebben a pozícióban. A cégcsoporton belül az Audi teljes hazai értékesítéséért és marketing tevékenységéért felel. Ebbe beletartozik az Audi 14 márkakereskedésének irányítása is országszerte. Teljeskörű felelősséggel tartozik a márkakereskedő partnerek képzéséért, az értékesítői hálózat támogatásáért, az autókvóták elosztásáért. Sosem készült tudatosan autóipari pályára, de három év után úgy érzi, nem is lehetne jobb helyen.

Vonzanak minket a színes autók, mégis a szürkét választjuk – Interjú - STYLELIFE - MOBILITY - Audi, audi márkaigazgató, interjú, nők az autóiparban, Zakariás Fruzsina,

Beszéljünk egy picit arról, hogyan kerültél a Porsche Hungariához és milyen érzésekkel vágtál bele az autóipari karrierbe?

Három évvel ezelőtt hívott fel egy német fejvadász ennek a pozíciónak a lehetőségével. Őszintén, nem sokat kellett gondolkodnom. Az Audi prémium márkaként hasonló ügyfeleket céloz, mint akikkel nekem a korábbi munkaköreimből adódóan (BÁV Zrt. vezérigazgatói pozíció, Magyar Turisztikai Ügynökség – Visit Hungary vezérigazgató helyettes – szerk.) már széleskörű tapasztalatom volt. Elsőre szokatlannak tűnhet, hogy autóipari pont nem volt, akkor mégis miért esett rám a választás. Valójában a vezetőség részéről pontosan az volt a cél, hogy olyan valaki töltse be a márkaigazgatói pozíciót, aki nagyon ügyfélorientáltan és objektíven tekint az egész értékesítési folyamatra, előzetes autóipari előítéletek nélkül. Visszatekintve ez mindenképpen nagy bátorság volt az akkori vezetés részéről, és azt hiszem mindkettőnk számára egy izgalmas érkezés is egyben. Saját előzetes várakozásaimhoz képest is nagyon élvezem és szeretem, amit csinálok. Az eredmények is abszolút azt igazolják vissza, hogy értékesítési szempontból is előnyös az, ha valaki friss szemmel hoz be újdonságokat a mindennapi gyakorlatba. Ennek pedig nagyon örülök.

Három év távlatából visszatekintve mit gondolsz, hogyan fogadtak a többiek? Mit éltél meg a legnagyobb kihívásként ebben az alapvetően még mindig férfiak dominálta iparágban?

Egyik alaptulajdonságom, hogy bármilyen feladatot kapok, nagy alázattal állok mindenhez. Azzal a szemlélettel érkeztem a Porsche Hungariához is, hogy tisztában voltam vele: ezt a céget a kollégák tették naggyá az elmúlt 30 évben, a tudásuk és tapasztalatuk kincset ér. Nem véletlenül a vezető importőr Magyarországon a Porsche Hungaria. Elsődleges célom a tanulás volt: megérteni a folyamatokat, a legapróbb részletekig megismerni a márkát, átlátni az értékesítés folyamatát, egyszóval mindent. Aztán nyilván hozzátenni a saját tudásom ahhoz, ami már megvolt, bevált és működött. Abszolút nyitottan álltak hozzám a kollégák, nagyon sok pozitív tapasztalatot szereztem. Egyébként érdekes, hogy média oldalról különösen nagy érdeklődés övezte a kinevezésemet, sok megkeresés érkezett ennek kapcsán. Utólag úgy látom, már ez is felpezsdítette egy picit a márka iránti érdeklődést, hiszen nagyon sokan beszéltek az Audiról. Én úgy érzem, hogy a közvetlen kollégáim, a cégcsoporthoz tartozó többi márkánál dolgozó munkatársak és a szakma is pozitívan fogadta az érkezésemet.

Vonzanak minket a színes autók, mégis a szürkét választjuk – Interjú - STYLELIFE - MOBILITY - Audi, audi márkaigazgató, interjú, nők az autóiparban, Zakariás Fruzsina,

Az autóiparban is egyre inkább jelen vannak a nők és hoznak meghatározó döntéseket. Igaz ez egészen az autógyártástól, tervezéstől kezdve a vezető pozíciókon, az értékesítésen át, a vásárlói oldalig. Mik az eddigi tapasztalataid? Valóban egyre inkább hallatjuk a hangunkat?

Valóban egyre több a nő az autóiparban és ezt én is örömmel látom. Sőt, ami szintén pozitív, azt tapasztalom, hogy össze is tartunk. Azért alapvetően ez mégiscsak valóban egy férfias szakma. Tréner kolléganőm például 24 éve az Audi trénere. Az egyik fantasztikus termékmenedzser a saját csapatomban szintén egy hölgy. Az Audi felnijeit egy rendkívül tehetséges magyar autódizájner, Dániel Tünde tervezi, és még tudnám sorolni. Tehát azt gondolom, hogy haladunk abba az irányba, hogy az autózás világában is egyre több területen jelen legyünk. Sőt, a vásárlási döntéshozatalban is kiemelt a nők szerepe. Annak ellenére mondom ezt, hogy az Audi célcsoportja jelenleg becsléseink szerint 70-30% a férfiak javára. Már ez is egy elég jelentős arány, tekintve hogy prémium márkáról beszélünk, de látva a piacot vitathatatlan, hogy egyre jelentősebb a nők döntési szerepe az autóvásárlásban.

Van erre egyébként valamilyen kutatás?

Sajnos egyelőre nincs, de nekem szinte már küldetésemmé vált, hogy legyen. Amint megérkeztem az Audihoz, rögtön szerettem volna látni, hogy a döntéshozatalban ki is a célcsoportunk. Az Audinál például körülbelül 90 százalékban céges ügyfelek vannak. Itt csak azt látjuk, hogy az ügyvezető, aki aláírja a szerződést, férfi vagy nő. De az egyáltalán nem biztos, hogy ő fogja vezetni az autót. Úgyhogy igazából, ahogy említettem, nincs pontos statisztikánk arról sem, hogy mondjuk a mi célcsoportunkban mi lehet a férfi-nő arány, csak becsléseink vannak. Azért azt viszont ki kell mondani, hogy akik a prémium márkákat megengedhetik maguknak – státuszból, jövedelmi viszonyokból adódóan – ma Magyarországon, azok egyelőre inkább a férfiak.

A döntéshozatalban viszont jelentős a nők befolyása. Lehet ennek köze ahhoz, hogy az autóvásárlás alapvetően érzelmi döntés? Vagy a nők racionálisabbak?

Én mindig ott szoktam kezdeni, hogy az autóvásárlás tényleg egy érzelmi döntés. Bármennyire is azt gondoljuk, hogy itt lóerőkről, motorokról és egyéb műszaki paraméterekről beszélünk, az érzelmek befolyása vitathatatlan. Többnyire valóban azt látjuk, hogy a férfiak azok, akik konfigurálnak, összeraknak egy autót, és ez most független attól, hogy családi autóról, a feleség vagy a férj autójáról van szó. Ugyanakkor a férfiak végül igenis kikérik a barátnő, feleség véleményét. A motorizáltságról szerintem jellemzően nem a nők döntenek. Mégis úgy látom, hogy racionálisabbak vagyunk a döntéshozatalban és azért nézzük a fogyasztást is, nemcsak az autó színét. Érdekes, de a férfiakat inkább ragadják el az érzelmeik autóvásárláskor, mi nők igyekszünk összehozni az érzelmeket a valós igényeinkkel és a fenntartható üzemeltetéssel.

Az autók színe mindig egy örök téma. Rengeteg kutatás kereste már a választ arra, hogy mennyire döntő a szín vásárláskor, vagy mit fejez ki a tulajdonosáról a színválasztása. Melyik szín praktikus, melyik kevésbé, melyik balesetveszélyes, melyik nem annyira? Te mit látsz, valóban ekkora hatása van a színeknek az autók világában is?

Abszolút, elképesztő mennyire befolyásolnak érzéseket, döntéseket a színek. Az Audinál a legtöbbet eladott színünk a szürke, annak különböző árnyalatai, a fekete stb. Azt látom, hogy a gépjárműparkban is jellemzően ilyen autók voltak.  Ennek ellenére importőrként a saját gépjárműparkunkban, illetve egyébként a kereskedői hálózatunkban is színekbe szeretünk bele, és nemcsak mi nők, hanem férfiak is. Legutóbb, az egyik új modellünk bemutatóján ugyanazt az autót állítottuk ki szürke és ultrakék színben. Azt figyeltük a kollégákkal az előadások, interjúk végén, hogy melyik autóhoz mennek oda többen. Az emberek 80-85%-a elsőként az ultrakékre volt kíváncsi. A többiek is csak azért mentek először a szürkéhez, mert már nem volt hely a kéknél.

Tehát akkor a férfiak és a nők is egyaránt képesek beleszeretni egy-egy színbe?

Igen, bár azt gondolom, hogy a kereskedők – köztük a kollégáim is – nehezen nyúlnak színekhez. Sőt, a vásárlók is sokszor végül mégsem a vágyott színben rendelik meg az autót. Pedig hihetetlen, hogy milyen érzéseket képesek kiváltani belőlünk. Vannak azért olyan kereskedők az Audinál is, akik mernek a megszokottól eltérő színeket választani és a visszajelzések alapján a siker egyértelmű. Lehet, hogy a konfiguráció végén a vevő végül Daytona szürkében rendeli meg magának az autót, mert az egy konzervatív és jól bevált szín. De, ami felkelti az érdeklődését, az egy színekben is tökéletesen izgalmasra tervezett példány. Amikor megérkeztem az Audihoz, első autómnak egy gyönyörű galaxis kék színű e-tront állítottunk össze, világos bézs belsővel. Egy abszolút, minden részletében nőies autó lett a végeredmény. Sokat nem is volt nálam, mert nagyon hamar elvitték. Ez is bizonyítja, hogy a színek – külső, belső egyaránt, és a kettő összhangja – az érzelmi döntések mozgatórugói. Az pedig, hogy ennyire népszerűek ezek a „színesebb” autók, egyértelműen azt mutatják számomra, hogy kell egy másfajta szemlélet az értékesítésben és a kereskedők, vevők is lehetnek bátrabbak.

A színek mellett a másik nagy dilemma manapság a hajtás. Elektromos, vagy belső égésű nálad a befutó?

A világ az elektromos autózás felé halad, akár szeretjük ezt, akár nem. Az, hogy ez mennyire fenntartható trend, és mennyire jelennek meg újabb alternatív technológiák, azt most még nem látjuk pontosan. Az Audinak is van egy nagyon erős vállalása arra vonatkozóan, hogy 2032 után már nem bocsát új belső égésű motorral szerelt autót a piacra.

Vonzanak minket a színes autók, mégis a szürkét választjuk – Interjú - STYLELIFE - MOBILITY - Audi, audi márkaigazgató, interjú, nők az autóiparban, Zakariás Fruzsina,

Amikor – lassan három éve – megérkeztem a Porsche Hungáriához, ismertem nagyjából a modellpalettát, de természetesen idővel még jobban felmértem a kínálatot. Szétnéztem a mélygarázsban is, kíváncsi voltam, hogy hány vezető kollégám ül elektromos autóban. Egyvalaki volt egyébként a csapatból, a 27-ből. Úgyhogy én akkor azt mondtam, nem kérdés, hogy nekem elektromos autóba kell ülnöm.  Az Audi letette a voksát az elektromobilitás mellett, haladunk is ezen az úton gőzerővel. Elindultak az ügyfelek is ebbe az irányba, és nyitottak. Erre szoktam mondani, hogy lehet szeretni, meg lehet nem szeretni, de ez a jövő. Nyilván mindig vannak úttörők, meg „Early Adapterek”, akik hamarabb alkalmazkodnak az újdonságokhoz. Én szeretek „elől járni”, szeretem megérteni és követni a trendeket, és őszintén hiszek benne, hogy előbb-utóbb mindenki meg fog barátkozni az elektromos hajtással. A hatótávok folyamatosan nőnek, a töltési idők rövidülnek, tehát mindaz, ami kicsit „nehézkesebbé” teszi az elektromobilitást, folyamatosan javul. Egy alapvető tudatosságot és tervezést mindenképpen igényel az elektromos autózás, amiben egyébként én általánosságban azt gondolom, hogy a nők nagyon erősek.

Talán hamarabb menne az elfogadás, ha bárki kipróbálhatná, akár csak pár napig, hogy milyen elektromos autóval „élni”. Persze ez csak elméletben működik, de vélhetően sokaknak megváltozna a véleménye.

Szerintem vannak olyan ügyfelek, akiknél ki kell mondani, hogy életvitelükből adódóan érthetően úgy érzik, egyelőre nem való nekik az elektromos autózás. Esetükben szerintem a plug-in hibrid a híd. Azt látom, hogy nagyon sokaknak, akik nem mernek rögtön teljesen elektromosra átállni, ideális átmeneti állapot, hogy a városban ki tudják használni az elektromobilitás előnyeit, de ha hosszabb útra mennek, akkor ott van a belsőégésű motor. És itt vannak azok az ügyfelek is, akik akármilyen változásról beszélünk, nehezebben alkalmazkodnak. Én azt gondolom, hogy egy ponton ők is át fognak állni. Az elektromos autók kiváló vezetési élménye például megkérdőjelezhetetlen. Pont egy sajtóeseményen egy tréner kolléganőm volt, aki egy szakaszon – ráadásul emelkedő szakaszon – azt mondta, próbáljuk ki a nulláról százra gyorsulást. Csak annyit mondott mindenkinek, hogy a tárgyakat az autóban jól rögzítse. Vicces volt, a napszemüvegem azonnal repült hátra. Az elektromos autók tehát tudnak egy nagyon extra élményt adni a rögtön leadott teljesítménynek köszönhetően. Ami valljuk be, akármennyire is szuper belső égésű motorról beszélünk, meg automata váltókról, meg azok technológiai fejlődéséről, nem fogja ugyanezt az élményt hozni.

Tavaly ősszel az Audi egyik ikonikus autójának, az Audi TT-nek 25 év után megszűnt a gyártása. Az utolsó darabot sikerült a magyar piacnak megszerezni. Mesélnél erről még zárásként?

Gyakorlatilag már tavaly tavasszal tudtuk, hogy kifutnak a kvóták. Én egészen biztos voltam benne, hogy az utolsót szeretnénk mi, a magyar piac megkapni. Őszintén bevallom, ez nagyon nehezen sikerült, mert már nem volt a magyar piacnak több kvótája. Egy Győrben dolgozó, a gyártásért felelős igazgatósági kollégám, Les Zoltán segített megszerezni az utolsót. Különleges cél az, amiért ennyire ragaszkodtam hozzá, hogy ez az autó a miénk legyen. Együttműködünk az Autistic Art nevű alapítvánnyal, akik autista művészek munkáival díszített tárgyakat értékesítenek. Ezt a gyönyörű utolsó TT Roadstert egy autista művész, Varga Máté Bence grafikáival díszítettük fel, illetve ezzel fóliáztuk az autót. A különleges Audi TT egy online licitre kerül. Mivel ez egy utolsó, gyűjtői darab, ezért azt gondolom, hogy nagyon sokan bele fognak szeretni. A TT-nek nagyon komoly rajongói klubjai vannak Németországban, de itthon is a Magyar TT Klub az egyik legnagyobb, legerősebb fanklub. Mindenképpen szerettük volna méltó módon lezárni a márkának ezt az ikonikus fejezetét. Most épp azon dolgozunk, hogy nemzetközi porondra is ki tudjuk vinni az aukciót. A licit már elindult, október 7-én lesz a végső leütés, ott ér véget az árverés. Minél magasabb a leütési ár, annál nagyobb a mi adományunk. Úgyhogy tényleg nagyon szurkolok, hogy ez sikerüljön.

Zakariás Fruzsina nőként és iparágon kívülről érkezve egy egészen új perspektívát hozott az Audi vezetésébe. Sikerei bizonyítják, hogy a nők is kiválóan megállják a helyüket a technológiai és ipari ágazatokban, vezetői szerepkörben is. 

  • Audi audi márkaigazgató interjú nők az autóiparban Zakariás Fruzsina

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Visszatekintés: A kombi, ami még a szedánnál is menőbb – Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Visszatekintés: A kombi, ami még a szedánnál is menőbb – Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro
    • Autó & Motor
    Az út, ami segít visszatalálni önmagadhoz - Stylenews, divat, életmód, stílus
    Az út, ami segít visszatalálni önmagadhoz
    • Stylenews
    A Memory Of Our Future: Mandoki Soulmates Legújabb Albuma Egy Emberibb Társadalomért
    IGAZ MESE CELINE DIONRÓL, CELINE DIONTÓL
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    Hova tűnt a férfiak szeretete? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Hova tűnt a férfiak szeretete?
    • Keresd a nőt!
    Pozitív gondolataink formálják sorsunkat - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Pozitív gondolataink formálják sorsunkat
    • Keresd a nőt!
    A boldogság tényleg egy döntés csak, amit meghozol? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A boldogság tényleg egy döntés csak, amit meghozol?
    • Keresd a nőt!
    Ne dobd el, javítsd meg - Kapcsolatok, ahol megéri az újrakezdés
    Koktél, ami férfias? Dobd fel az nyári estéket whiskykoktélokkal!
    Ha nem vagy rendben, hidd el, az is rendben van
    Ma van az Óceánok Világnapja
    Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range
    Mi történik a héten? 2025.06.09-15.
    Fent a csúcson – Bentley Continental GT avagy a dicső múlt és a jövő

    Kapcsolódó cikkek

    Visszatekintés: A kombi, ami még a szedánnál is menőbb – Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro

    Visszatekintés: A kombi, ami még a szedánnál is menőbb – Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro

    Az út, ami segít visszatalálni önmagadhoz

    Az út, ami segít visszatalálni önmagadhoz

    A Memory Of Our Future: Mandoki Soulmates Legújabb Albuma Egy Emberibb Társadalomért

    A Memory Of Our Future: Mandoki Soulmates Legújabb Albuma Egy Emberibb Társadalomért

    IGAZ MESE CELINE DIONRÓL, CELINE DIONTÓL

    IGAZ MESE CELINE DIONRÓL, CELINE DIONTÓL

    Mátrai Zoltán - A férfi, akinek küldetése a hazai agrárium megbecsültségének emelése

    Mátrai Zoltán - A férfi, akinek küldetése a hazai agrárium megbecsültségének emelése

    PREMIER! A minőség mértékegysége az őszinteség - nálunk mutatja be első szólódalát Bodor Áron

    PREMIER! A minőség mértékegysége az őszinteség - nálunk mutatja be első szólódalát Bodor Áron

    További cikkek

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    Zeppelin óra: az egyik legférfiasabb márka a karórák világában – fedezze fel most!

    Zeppelin óra: az egyik legférfiasabb márka a karórák világában – fedezze fel most!

    Tökéletes megoldások a modern életstílushoz

    Tökéletes megoldások a modern életstílushoz

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    Legolvasottabb írások

    Hova tűnt a férfiak szeretete?

    Hova tűnt a férfiak szeretete?

    Pozitív gondolataink formálják sorsunkat

    Pozitív gondolataink formálják sorsunkat

    A boldogság tényleg egy döntés csak, amit meghozol?

    A boldogság tényleg egy döntés csak, amit meghozol?

    Ne dobd el, javítsd meg - Kapcsolatok, ahol megéri az újrakezdés

    Ne dobd el, javítsd meg - Kapcsolatok, ahol megéri az újrakezdés

    Koktél, ami férfias? Dobd fel az nyári estéket whiskykoktélokkal!

    Koktél, ami férfias? Dobd fel az nyári estéket whiskykoktélokkal!

    Ha nem vagy rendben, hidd el, az is rendben van

    Ha nem vagy rendben, hidd el, az is rendben van

    Ma van az Óceánok Világnapja

    Ma van az Óceánok Világnapja

    Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range

    Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range

    Mi történik a héten? 2025.06.09-15.

    Mi történik a héten? 2025.06.09-15.

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia