Kulcsszó keresés /


Életszerűre hangolva – Volvo XC60 T6 Recharge plug-in hybrid

Gyakorlatilag abban semmi meglepő nincsen, hogy az XC60 is elérhető PHEV, azaz plug-in hybrid hajtáslánccal. A különbség manapság abban rejlik, hogy milyen módon közelíti meg az adott márka a részben elektromos hajtás által kínált lehetőségeket. A Volvo elsősorban arra készítette a T6 változatot, hogy a napi életvitelünkhöz a leginkább alkalmazkodjon és az alternatív hajtási megoldás a legkevésbé legyen észrevehető a korábban használt motorokhoz képest.

olvass tovább

Férfiszempont: Januári gondolatkavalkád

Valóban 2021 a messiás? Sokan ettől az évtől várják a változást, holott ez az ívesen kanyarított dátum, ez a kedvesnek tűnő, rejtélyes szám, ez a sötétben megbúvó gonosz – vagy épp távoli angyal – távolságtartó jószág, tőle, ha tehetjük, semmit ne várjunk.

olvass tovább

Férfiszempont: A bizalom

A bizalom lehetne olyan mint a radír: minél több a hiba, annál kevesebb marad belőle. Lehetne olyan, ha lennének fokozatai. A bizalomnak azonban nincsenek fokozatai, ugyanis az vagy van, vagy nincs. A félig odaadott bizalom egyenlő a bizalmatlansággal és a gyanakvással. Kicsit nem lehet meghalni, kicsit nem lehet elengedni, kicsit nem lehet terhesnek lenni, és kicsit nem lehet bízni. Őszinteség nélkül pedig bármit lehet csinálni, csak semmit nem érdemes.

olvass tovább

Miért lép félre a férfi?

A válasz a kérdésre egyszerű. Mert félre akar lépni. El tudná kerülni a hűtlenség sikátoros zsákutcáit, ki tudná védeni, nemet tudna mondani, és simán el tudna sétálni a veszélyeztetett zónából. Nem menne bele egyéjszakás kalandokba, nem értelmezné a lecsapni készülő, csábító, hívogató nő násztáncát, lefejtené magáról a becéző, simító idegen női kezeket, és nemet mondana italmeghívásokra. A férfi, ha nem akar, nem lép félre. Ha akar, vagy ha inkább eljut abba a fázisba, amikor már nem fontos, nem számít, és nem nyom a latban semmi, akkor megteszi.

olvass tovább

Szerepek – Suzuki Ignis 1,2 Hybrid GLX

Lenyom, leszorít, bemutat. Letol, lesajnál, semmibe vesz. Miért kapom mindezt, hiszen ugyanaz vagyok, aki tegnap még a Maseratival ment a belső sávban 140-nel. Most is ezzel a tempóval haladok és ugyanúgy előzöm a lassabbat, aki 100-zal vánszorog az M7 bevezető szakaszán. De miért?

olvass tovább

Tökéletes alternatíva – Jaguar E-Pace 2.0d R Dynamic S

Meg szoktunk ijedni, ha egy tradicionális márkát felvásárol egy ázsiai cég. De ahogyan a Volvonál, amelyet szintén a Ford birtokolt korábban, úgy a Jaguarnál sem történt semmi negatív változás, miután a Tata Motors tulajdonába került, sőt! A márka arculata megmaradt, miközben alkalmazkodott a jelenkor formai követelményeihez és láthatóan van pénz a fejlesztésre is.

olvass tovább

#Maradjakocsidban! – Renault Captur 1.5D Intense

Az autós újságíró előnye, hogy a home office számára az autó belseje. Ott van az otthona, ott van az irodája. Az irodák persze gyorsan cserélődnek, ritkán tart tovább egy hétnél. Aztán jön a következő „office”. Vannak jó hetek és vannak kevésbé jók. De egy biztos, az autózás, ha éppen a cél csak az utazás, semmit nem ront a vírushelyzeten.

olvass tovább

Majdnem tökéletes! - Honda CR-V 2.0 Hybrid Lifestyle

Elismerem, súlyos hiba volt azt gondolni, hogy semmivel sem lesz különb az új ötödik generációs CR-V, mint az elődje. Csak a külsőről ítéltem meg, amely sziluettjében nagyon hasonlít az elődjéhez. De tévedtem. Nagyot. Mert ez az autó valami annyira csodás és olyan minőségi fejlődésen ment keresztül, hogy nehezen találok rá szavakat.

olvass tovább