Kulcsszó keresés /


Súlyos árat fizethetnek, ha erre nem figyelnek az újranyitott üzletek

  • 2020. június 03.

A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban. Több nemzetközi kutatás is rámutatott, hogy a fogyasztók sokkal óvatosabban közelítenek a nem létfontosságú üzletekhez, és ha lehet, elkerülik azokat a helyeket, ahol tömeg alakulhat ki. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszak következik: most nemcsak az udvariasabb, felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem az alapvető biztonságérzet megteremtése lesz a döntő – hívja fel a figyelmet az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting szakértője.

olvass tovább

Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

  • 2020. április 22.

Világszínvonalon állnak a magyar értékesítők a köszönés tekintetében – derült ki a 4,9 millió jelentést vizsgáló Smiling Report idei jelentéséből. A Föld 68 országára kiterjedő Mosolyfelmérés alapján Magyarország ebben a kategóriában az ötödik helyen végzett, 95%-os teljesítménnyel. Jó hír az is, hogy a magyar ügyfelek 84%-ára rámosolyognak, ebben a tekintetben a középmezőnyhöz tartozunk. A friss jelentés még a 2019-es naptári évet, vagyis a koronavírus előtti állapotokat dolgozta fel, a kérdések a vevőket fogadó mosolyra és köszönésre, valamint a kapcsolt értékesítésre vonatkoztak - tájékoztatott a hazai eredményeket felmérő ClientFirst Consulting Kft.

olvass tovább

Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

  • 2020. február 29.

A hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.

olvass tovább