Kulcsszó keresés /


Az adatok és a valóság – Ford Mustang Mach-E GT és a Tesla Y Preformance

Nem előszőr jár nálunk Mach-E, éppen ezért nem szerettem volna, hogy fölöslegesen ismételjem magam azzal kapcsolatban, hogy mit gondolok az elektromos Mustangról. Mit lehet benne igazán szeretni és mit kevésbé, függetlenül attól, hogy talán a legtöbb pro és kontra érvet ennél az autónál lehet felsorolni. Inkább egyfajta mítosz gyilkos módon a Tesla Y Performance-szal vetettük össze, kényelem, gyorsulás, minőség és ami a legfontosabb, fogyasztás szempontból.

olvass tovább

A fiatalság széruma – BMW M2 Performance

Sokféle módon próbálja rengeteg iparág megtalálni a fiatalság Szent Grálját. Krémek, szérumok, plasztika, megannyi kezelés. Amire nem számított senki, hogy pont a BMW oldja meg a problémát. Különleges autó minden szempontból. Nem is tudom hányadik autónak venném meg az M2 Performance-t. Biztosan nem az első autónak választanám, de benne lenne a sorban, ami a megálmodott garázsomban parkol és elő-elő venném, hogy a 4,1 másodperces gyorsulását átéljem.

olvass tovább

Sportosan elegáns, elegánsan sportos – Peugeot 508 GT Hybrid 225

Keret nélküli ajtók és a kategória legalacsonyabb modellje. Ha másnem, ezektől lesz a Peugeot 508 a legsportosabb megjelenésű üzleti szedán. De ez csak a kezdet, hiszen, ha a rendkívül alacsony padlószint miatt nagyot hajolva beülünk az autóba, az átlagnál kisebb és nagyon direkt kormányzás fokozza a sportos hangulatot. Ezenfelül pedig a 225 lóerős hybrid rendszer a villanymotorral támogatva egy igazán jó gyorsulási élményt is képes okozni. Mindezt egy prémium minőségű környezetben. Mi kellhet még?

olvass tovább

Bűnre csábít – BMW S1000RR

Feltankolva 197 kilogramm, maximális teljesítmény 210 lóerő, amelyet 13750-as fordulatszámon ad le a 999 cm3-es, soros négyhengeres blokk. A 113 Nm-es nyomatékmaximumot pedig 11000-es fordulatszámnál éri el ez az elképesztő masina. 3,2 másodperces gyorsulás, 303km/h végsebesség. Ezek után nem is kell többet mondanom, hogy kiderüljön, a BMW S1000RR a versenypályákra született.

olvass tovább

Csak szeretni lehet – BMW Z4 sDrive30i

Napokon keresztül gondolkodtam a mostani cikk címén. Végig gondoltam az élmények sorát, amelyek a Z4-gyel töltött napok alatt értek. A hangokat, a szél érintését, a természet illatát, amelyet csak nyitott tetejű autóban érezhetünk, a gyorsulást, a precíz és egyedi formákat, amelyet a karosszéria kínál. Át akartam a címmel adni mindazt, amitől imádni lehet a Z4-et. De valójában pár szóval az érzést nem lehet elmondani. Ezt az autót viszont csak szeretni lehet.

olvass tovább

El M-es BMW – BMW i4 M50

A BMW Motorsporttól, amelyet röviden M-nek hívunk, azt szokhattuk meg, hogy hatalmas köbcentis, jellemzően biturbó motorokkal felvértezett, optikailag is egyedi, szupergyors csúcsgépeket készít. Az optikai tuning megmaradt, a villámgyors sebességért pedig ezúttal már villanymotor felel. Nincs, vagy éppen más a hang, más a gyorsulás érzése. Vajon képes lesz-e az M géneket ez a meghajtás átadni?

olvass tovább