Kulcsszó keresés /


Mennyi a napi vitamin- és ásványianyag-beviteled?

  • 2021. október 14.

Az ősszel együtt beköszöntött a hűvösebb időjárás, a náthával, megfázással járó betegségek időszaka. Ilyenkor különösen fontos, hogy nagy hangsúlyt fektessünk a megfelelő napi vitamin- és ásványianyag-bevitelre, hiszen szervezetünk, immunrendszerünk így időben fel tud készülni a még hidegebb télre. Gyümölcsöket, zöldségeket inkább nyáron eszünk nagyobb mennyiségben, pedig a hideg időszakban is bőségesen kellene belőlük fogyasztanunk, mikor a megfázás és az influenza is gyakoribb.

olvass tovább

Készülj velünk a télre!

  • 2017. szeptember 22.

Sejtek, szövetek és szervek együttese, melyek egy lehetséges fertőzéssel szembeni védekezésben részt vesznek. Ez az immunrendszer. Tulajdonképpen a testünk, szervezetünk védekező mechanizmusa.

olvass tovább

Fahéjas almaecet ital

  • 2016. október 30.

Az almaecetnek rendkívül sok pozitív hatása van, erősíti az immunrendszert, csökkenti a koleszterint, zsírt éget és antibakteriális hatása is van. Éppen ezért jó, ha az almaecetet beiktatjuk a diétánkba.

olvass tovább

Hogyan tartsuk formában szervezetünket a Q10 segítségével?

  • 2015. szeptember 19.

Immunrendszerünk támogatása kiemelkedően fontos, hiszen a változékony idő, a minket körülvevő stressz és rohanás, a szellemi és fizikai igénybevétel, valamint az egyoldalú táplálkozás mind harcot vívnak szervezetünkkel, megnehezítik annak optimális működését. Most pedig, az őszi, illetve téli hónapok beköszöntével, amikor egyre nehezebbé válik a szervezet természetes módon történő támogatása, különösen jól jöhet egy kis extra segítség.

olvass tovább

A narancs nemcsak finom

  • 2015. április 05.

A narancs azon túl, hogy az egyik legízletesebb gyümölcs és tele van C-vitaminnal, több más szempontból is igen értékes kiegészítője lehet a mindennapi étrendednek. Természetes immunrendszer erősítő, és segít megelőzni, adott esetben leküzdeni, a megfázást és az influenzát. További indokokat gyűjtöttünk össze, hogy miért is érdemes a lédús gyümölcsöt rendszeresen fogyasztani.

olvass tovább