Kulcsszó keresés /


Réspiac – Suzuki Ignis 1.2 Allgrip GLX

Az Ignis harmadik generációjának csúcsváltozata járt nálunk. A legmagasabb felszereltséggel és összkerék meghajtással rendelkező modell, amely rengeteg szempontból különlegesnek mondható. A meglehetősen megosztó külsejű kisautóval kapcsolatban nem számíthatunk arra, hogy ellepi az utakat, de rengeteg előnye miatt van kézzelfogható relevanciája a modellnek.

olvass tovább

Trendi a négyzeten, avagy a fullos kicsi – Kia Stonic 120 Hybrid 48V GT Line

Minden igényt kielégítő divat-svájcibicska a ráncfelvarráson átesett Stonic. Nem mondhatjuk, hogy a Stonic a legsikeresebb KIA modell, de a méltatlanul mellőzött kisautó mindent bedob annak érdekében, hogy felfigyeljenek rá. Vajon az agyonextrázott és minden kényelmi, biztonsági szempontoknak maradéktalanul megfelelő kisautó sikeres lesz-e az fogós kérdés, ugyanis az árcédula visszafoghatja a nagyra nőtt lelkesedést.

olvass tovább

Befér a kiskapun is – Suzuki Jimny 1,5 VVT LCV

Talán a legizgalmasabb kocsik egyike, amely mindenkiből kihozza a gyermeki énjét. Az EU szabályozás vasökle lesújtott rá egy évvel ezelőtt és a köz ellenségének kiáltotta ki a kevesebb, mint 3,7 méter hosszú kisautót. Szerencsére a hybrid Porschék, Audik, BMW X5-ök a környezet védelméért kifejtett tevékenységük miatt még zöld rendszámot is kapnak, de az 1090 kilós Jimnynek távoznia kellett. Istennek hála akadt megoldás. Mindenesetre megérne egy vitát, hogy a nominális károsanyag kibocsájtási érték legyen-e a mérvadó, illetve miként ellenőrizzük a PHEV-k töltöttségi szintjét.

olvass tovább

Csöpp kisautó, sok cukorral – Fiat 500e La Prima

Szándékosan nem tettem a címbe, hogy cuki, mert akkor egészen biztosan még eggyel többször szerepelne a cikkben ez a szó és nem akartam jobban elcsépelni, mint amennyire muszáj. Pedig a Fiat 500e-ről nem tud más az eszembe jutni első ránézésre. Cuki! Annyira csajos, hogy ezt biztosan nem lehet fokozni. Valami különleges módon eltávolították az előző generáció designjában fellelhető maradék tesztoszteront is.

olvass tovább

Kontrasztok - Hyundai i20 Comfort 1.2MPI

A kisautók világa mostanában nem egyszerű. Sok oka van ennek, hiszen manapság nem ez a legdivatosabb szegmens, elképesztő sok a konkurens és nem utolsó sorban viszonylag kevés többlet kiadással ott van a kompakt autók világa, amely méretével, univerzálisabb használhatóságával lényegesen több embert meggyőz. 2020-ban a Hyundai mégis megjelent a harmadik generációs i20-szal, hogy vevőkörét megtartsa és új vásárlókat csábítson.

olvass tovább

Utolsó előtti pillanat – Toyota Yaris 1,5 TNGA

Több mint 20 éve már, hogy a Yaris közöttünk van és immáron negyedik generációjához érkezett. Az egyik legsikeresebb kisautó életében, formájában igazán sok hullámhegy és hullámhegy váltotta egymást, kereste az útját és talán ezzel a modellváltozattal újra meg is fogja találni.

olvass tovább

Morcos, dögös, francia – Citroën DS3

  • 2010. május 10.

Áprilisban mutatkozott be Magyarországon a Citroën  kínálatát kiegészítő DS3, amely a sportos, városi kisautók piacán igyekszik minél nagyobb szeletet harapni a tortából. Nem is esélytelenül, hiszen az autó formaterve, a részletekben rejlő finom megoldások kiemelik a konfliktusmentes designra törekvő konkurensek köréből.

olvass tovább

BRABUS ultimate High Voltage Concept

  • 2010. március 17.

A kisautó lelke egy villanymotor, amelynek maximális teljesítménye 82 lóerő, nyomatéka pedig elismerésre méltó 280 Nm, ez utóbbit 0 fordulatszámnál, induláskor adja le. A motort a padlóban, hosszában elhelyezett lítium-ionos telepek látják el elektronokkal, a rendszer kifejlesztésében pedig a Tesla segített a németeknek.

olvass tovább