Kulcsszó keresés /


Tudatos gondoskodás négylábú családtagjainkért

  • 2025. november 19.

Bemutatkozik a Dr. Dog Vitamin! A Dr. Dog Vitamin márka új szintre emeli a felelős kutyatartást: az állatszeretet és a tudomány találkozásából született prémium vitaminfalatok hatóanyagai támogatják és védik a kutyák élettani állapotát. A márka október 15-én a budapesti Állatorvostudományi Egyetemen tartotta sajtóeseményét, ahol bemutatta négyféle, egyedülálló összetételű, innovatív csomagolású termékeit.

olvass tovább

Feller Adrienne új boltja megnyílt az Allee Bevásárlóközpontban
– ahol a szépség a természet és a lélek harmóniájából születik

  • 2025. november 07.

Egy új fejezet kezdődik a magyar természetes szépségápolás történetében: Feller Adrienne megnyitotta legújabb üzletét az Allee Bevásárlóközpontban. A térben az ADRIENNE FELLER és Panarom termékek teljes kínálata elérhető, miközben az új koncepció a márkák filozófiájához méltó, különleges atmoszférát teremt: egy hely, ahol a szépség, a tudatosság és a természet szeretete kéz a kézben jár.

olvass tovább

Fűszeres sütőtökkrémleves pirított magvakkal

  • 2025. október 03.

Amikor az ősz lassan beköltözik a napjainkba, és a reggelek hűvösebbé válnak, ösztönösen vágyunk a melengető ízekre. Kevés alapanyag ragadja meg ennyire az évszak esszenciáját, mint a sütőtök. Édes, selymes, mégis karakteres – egyszerre idézi a gyermekkor hangulatát és a kifinomult gasztronómia világát. Nem véletlen, hogy a legjobb éttermek őszi menüjén is ott találjuk, hiszen szinte bármilyen formában képes elvarázsolni.

olvass tovább

A szépség luxusa Budapest szívében: Megnyitotta első hazai üzletét a Rituals

  • 2025. szeptember 29.

Végre Magyarországra érkezett a mindennapok luxusa: megnyitotta első önálló hazai üzletét a Rituals a Mammut Bevásárlóközpontban. A 25 éves holland szépségmárka teljes termékpalettával és exkluzív élménytérrel lépett a magyar piacra. Nem véletlen, hogy a Rituals is a Mammutban talált otthonra: stratégiájának részeként a budai bevásárlóközpont egyedülálló, többszáz márkát felvonultató beauty kínálattal, immár 13 üzletben várja a szépség szerelmeseit.

olvass tovább

Előkelő helyeken az Alelí és a Bibo Budapest a szakma szerint – Megjelent a Dining Guide TOP100 kiadványa

  • 2025. július 08.

Újabb elismeréssekkel gazdagodott a Botaniq Collection két ikonikus étterme: a hazai gasztronómia egyik legfontosabb eseményén, a Dining Guide Év Étterme Gálán a Bibo Budapest és az Alelí éttermek is díjat vehettek át. Az eseményen a szakma Az Év Szerethető Étterme és Az Év Sommelier-je díjakkal méltatta a két étterem teljesítményét. A napokban megjelent Dining Guide Top 100 Étteremkalauzban pedig számos további kategóriában választották a szakértők az országos gasztronómia élvonalába a két éttermet.

olvass tovább

Álomszerű éjszaka a város felett – Szent Iván-éj 120 méter magasan a város felett

  • 2025. június 19.

Az év legrövidebb éjszakájához kötődő Szent Iván-éj világszerte a fény és a nyár ünnepe. Ez az időszak évszázadok óta a megtisztulás, a szerelem, a termékenység és az újjászületés szimbóluma, amelyhez számos népszokás és rituálé kapcsolódik: tűzugrás, kívánságkérés, jóslás vagy éppen titkos szerelmi vallomások. A Szent Iván-éj misztikuma, mely egykoron erdőkben és mezőkön bontakozott ki, 2025-ben új formában, egyedülálló helyszínen és megújult tartalommal köszön vissza Budapesten.

olvass tovább

Miért eszünk húsvétkor kalácsot, sonkát és tormát?

  • 2025. április 19.

Sonka, kalács, torma, tojás – ezek a húsvéti reggeli elmaradhatatlan hozzávalói. Van, ahol a kalácsot Jézus töviskoronájára emlékezve koszorú alakúra fonják, a torma a zsidó hagyományokhoz kapcsolódik, míg a tojás a termékenység és az újjászületés jelképe. Ahogy az ünnepi díszítés elemei, a bárány, a barkaág és a nyúl is fontos szimbólum.

olvass tovább

A TheVR besegített a McDonald’s csapatának

  • 2025. március 06.

A tavalyi együttműködésük folytatásaként a hazai tartalomgyártás egyik legsikeresebb csapata, a TheVR élő TikTok bejelentkezésben tesztelte a hazai McDonald’s termékfejlesztői által kitalált különleges termékkombinációkat. Az általuk kiválasztott összeállítások mind az influenszerpáros, mind a lánc hazai történetében egyedülálló módon, szinte valós időben be is kerültek a McDonald’s applikáció kuponajánlatai közé.

olvass tovább

Hogyan formálja át a mesterséges intelligencia a luxusipart?

  • 2025. február 20.

A mesterséges intelligencia (MI) forradalmasítja a luxusmárkák világát, új szintre emelve a vásárlói élményt és a termékek személyre szabhatóságát. Olyan ikonikus márkák, mint a Chanel, Gucci, Louis Vuitton és Prada, már integrálták az MI-t az ügyfélszolgálatba, a termékfejlesztésbe és a digitális luxusélményekbe. Nézzük, hogyan változtatja meg a mesterséges intelligencia a prémium divat és luxus kiegészítők piacát.

olvass tovább

Magyar libapehelyből is készült GUVET kabátok hódítják meg a divatvilágot

  • 2024. december 27.

A legelegánsabb divatüzletek kirakataiban ragyognak majd azok a luxuskabátok, amelyek részben magyar libapehely felhasználásával készülnek. A legnagyobb hazai pehely- és tollforgalmazó, a kecskeméti FBZ Hungária Kft. és a GUVET kínai high fashion pehelykabát márka együttműködésével új kapu nyílik meg a magyar libapehely előtt a globális piacon. A magyar alapanyagból készült termék immár olyan hírességekkel fonódik össze, mint brit és belga arisztokrácia tagjai, akik stílusosan viselik a márka darabjait.

olvass tovább