Kulcsszó keresés /


Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

Valóban csodaszer? Az igazság a kollagénről

  • 2022. június 28.

Minden szezonnak megvannak a felkapott termékei és „csodaszerei”, manapság a csapból is az folyik, hogy érdemes kollagént bevinni a szervezetünkbe. De vajon mely esetben érdemes napi szinten fogyasztani? Milyen előnyei vannak, és hogyan van összefüggésben a fogyással? Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója osztotta meg tanácsait a kollagén és a D vitamin bevitelével kapcsolatban.

olvass tovább

Magyar innováció a konyhai takarításban

  • 2022. május 26.

A Bonus Kft. antimikrobális konyhai termékcsaládja nyerte el az “Inno d’Or Év Innovációja 2022” díjat vegyi áru kategóriában. A Trade Magazin által megrendezett innovációs versenyen győztes termékek ezüst-ion technológiájával környezetvédelmi és emberi tényezőket maximálisan figyelembe véve védenek a gombák, baktériumok és vírusok ellen. Úgy érnek el kiváló fertőtlenítő hatást, hogy teljesen biztonságosak, káros vegyszerektől mentesek, így akár kisgyermekes háztartásban is javasolt a használatuk.

olvass tovább

Teljesítmény és esztétika egy abroncsban: rangos formatervezési díjakat nyert a Continental SportContact 7

  • 2022. május 25.

Amikor az esztétika szóba kerül az abroncsszektor kapcsán, a hangsúly gyakran automatikusan a felnikre kerül. A Continental SportContact 7 azonban most azt bizonyítja, hogy egy gumiabroncs forma, funkció és dizájn tekintetében is képes kivételes teljesítményt nyújtani. A legrangosabb nemzetközi formatervezési díjak közül kettőt is bezsebeltek az új hannoveri sportabroncsok: a Red Dot termék dizájndíjat, valamint az iF DESIGN kitüntetését.

olvass tovább

Elkerülhető lett az online cipővásárlás legkellemetlenebb velejárója

  • 2022. április 25.

Az online vásárlás térnyerése különösen az elmúlt két évben vált igazán jelentőssé, azonban még mindig vannak olyan termékek, amiket sokan nem szívesen szereznek be virtuálisan. Ezek közé tartoznak a cipők is, ugyanis a vásárlók egy része nem biztos benne, hogy a lábbeli, amit a honlapokon megadott méret alapján választ ki, valóban jó is lesz rá. A visszaküldés sokak számára egy plusz, felesleges teher, azonban a Próbafutár szolgáltatás éppen ezt szünteti meg. A megoldás nem csupán a vásárlóknak előnyös, hanem jelentős környezetterhelést is megtakarít.

olvass tovább

Gyári élmény a javából – A craiovai Ford gyárban jártunk

  • 2022. február 24.

A gyárlátogatás általában különös élményt jelent mindenki számára. Bepillantást nyerni egy általunk imádott termék – AZ AUTÓ – elkészítésének folyamatába, tovább fokozza ezt a varázslatot. A Ford jóvoltából viszont ez a mostani esemény örök, felejthetetlen élménnyé változott.

olvass tovább

A kereskedőnek is érdeke, hogy minél nagyobb mozgásteret hagyjon a vásárlóknak

  • 2022. január 10.

A legtöbb embernek ismerős lehet az élmény, amikor karácsonykor többször is ugyanaz az ajándék lapul a csomagolópapír alatt, ilyenkor pedig felmerül a kérdés, hogy mit lehet tenni? Meddig veszik vissza a kereskedők a termékeket? Milyen jogai vannak a vásárlóknak? Hogyan változtatott mindezen a koronavírus-járvány? Krajnyák Tamás, a Laptophardware.hu operatív igazgatója összefoglalta, hogy milyen lehetőségink vannak abban az esetben, ha szeretnénk visszavinni vagy becserélni az árut.

olvass tovább

Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

  • 2021. július 02.

Átlépte az 500 forintos lélektani határt egy csésze kávé átlagára a magyar városközpontokban – derült ki a ClientFirst Consulting felmérésből. Az országszerte 124 kávézót próbavásárlásokkal felmérő cég kutatásából az is kiderült, hogy csaknem 15%-kal drágább az ország nyugati országrészében ugyanaz a kategóriájú kávé, mint a keleti megyékben. A felmérés ugyanakkor arra is rámutatott, hogy habár számos helyen igyekeznek javítani a vásárlói élményen, a magas ár nem feltétlenül jelenti azt, hogy az ügyfél jobb minőségű terméket és magasabb szintű kiszolgálást kap.

olvass tovább

Júniustól otthon is kutyulhatunk Pepsit a SodaStream segítségével

  • 2021. május 21.

A világ vezető szódagépgyártója, a SodaStream tavaly kezdte meg a PepsiCo szörpök forgalmazását négy európai országban, Norvégiában, Svédországban, Németországban és Franciaországban. A vállalat idén folytatja az új ízek bevezetését olyan európai piacokon, mint például Ausztria, Olaszország, Szlovákia, Csehország, illetve Magyarország. A SodaStream szódavízkészítő gépekhez elérhető Pepsi szörpcsalád olyan népszerű ízeket foglal magában, mint a klasszikus Pepsi, a Pepsi Max, a 7up, 7upFree, a Mirinda és a Mirinda Light. Az új termékek már elérhetők a boltok polcain.

olvass tovább

A Panasonic bemutatja továbbfejlesztett PACi NX klímaberendezését

  • 2021. április 20.

A Panasonic Heating & Cooling Solutions megkezdte a kereskedelmi alkalmazásokhoz is jól használható, új és kiemelkedően hatékony PACi NX klímaberendezés sorozat európai forgalmazását. A berendezéscsalád két termékvonalra épül: az egyik vonal a Standard egységekből áll, amelyek optimális megoldást jelentenek olyan projektek esetében, ahol fontos a minőség, ám korlátozott a költségkeret. A másik vonal az Elite berendezések, amelyek csúcskategóriás kereskedelmi légkondicionálást kínálnak.

olvass tovább