FINA a Lupán
A korábbi nagy sikert követően a világ egyik legnagyobb sportrendezvénye, a FINA Világbajnokság 2022-ben visszatér Magyarországra, a nyíltvízi úszóversenyek pedig Budapest tengerpartjára, a fantasztikus hangulatú Lupára.
olvass továbbA korábbi nagy sikert követően a világ egyik legnagyobb sportrendezvénye, a FINA Világbajnokság 2022-ben visszatér Magyarországra, a nyíltvízi úszóversenyek pedig Budapest tengerpartjára, a fantasztikus hangulatú Lupára.
olvass továbbMég az idei Tour de France 2022. július 1-jei koppenhágai rajtja előtt a Continental 2027-ig meghosszabbítja régóta fennálló, bizalmon alapuló partnerségi és szponzori tevékenységeit. A verseny öt fő partnerének egyikeként és a szakaszgyőzelem szponzoraként az abroncsgyártó a Tour szervezetével, az A.S.O.-val (Amaury Sport Organisation) továbbra is aktívan részt fog venni a világ legnagyobb és legfontosabb kerékpárversenyében az elkövetkező években, miközben hozzájárul annak biztonságos és fenntartható jövőjéhez. Emellett az új ContiRe.Tex újrahasznosítási technológia abroncsgyártásban való alkalmazása már az idei évben megkezdődik.
olvass továbbHolnaptól minden eddiginél szigorúbb jogszabályok lépnek életbe a fogyasztóvédelem területén, különös tekintettel az e-kereskedelemre. A cél véget vetni a vásárlók megtévesztésének, az akciós árakkal való trükközésnek, valamint a valótlan vagy nem létező pozitív fogyasztói értékeléseknek, rangsorolással kapcsolatos manipulációnak. „A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) már az elmúlt években is számos alkalommal szabott ki súlyos bírságot például pszichés nyomásgyakorlás, azonnali döntéshozatalra késztetés, moderált fogyasztói vélemények, weboldal, alkalmazás felépítése és vizuális kialakítása, ingyenes szolgáltatások, megtévesztő akciós árazás miatt. A május 28-ától hatályos előírásoknak köszönhetően azonban még kevesebb lesz a kiskapu a tisztességtelen forgalmazók, szolgáltatók számára” – hívja fel a figyelmet dr. Bitai Zsófia, A CLM BITAI & PARTNERS Ügyvédi Irodavezető ügyvédje.
olvass továbbAz e-kereskedelemi szektor az elmúlt két év egyik legdinamikusabban növekvő ágazata, csak hazánkban 30%-os bővülés tapasztalható. A magyar piac mára eljutott abba a fázisba, amikor a vásárlók egyre kevésbé árérzékenyek, inkább a minőséget részesítik előnyben. A kereskedők csak abban az esetben lehetnek sikeresek, ha folyamatosan fejlesztenek a versenyképesség érdekében, és az árak alacsonyan tartása helyett a szolgálatás minőségén javítanak. A kihívásokra és a lehetséges megoldásokra Zabari István, a Lumenet alapító-tulajdonosa és az Ecommerce Hungary alelnöke, illetve Perényi András, a Webshippy kiszervezett logisztikai cég ügyvezetője hívta fel a figyelmet.
olvass továbbA Bonus Kft. antimikrobális konyhai termékcsaládja nyerte el az “Inno d’Or Év Innovációja 2022” díjat vegyi áru kategóriában. A Trade Magazin által megrendezett innovációs versenyen győztes termékek ezüst-ion technológiájával környezetvédelmi és emberi tényezőket maximálisan figyelembe véve védenek a gombák, baktériumok és vírusok ellen. Úgy érnek el kiváló fertőtlenítő hatást, hogy teljesen biztonságosak, káros vegyszerektől mentesek, így akár kisgyermekes háztartásban is javasolt a használatuk.
olvass továbbA potenciálisan választható cégesautók egyre inkább a koreaiak lesznek. Versenyképes áruk megkérdőjelezhetetlen és elérhetőségük is lényegesen jobb. A Ceed ezen autók közül talán az egyik legnépszerűbb, hiszen a divat által diktál SUV kivitellel szemben mindenképpen olcsóbb. Természetesen a céges volumeneladásokon kívül a magánvásárlók között is népszerű a Ceed. A kérdés az, hogy a PHEV kivitel mit tud ehhez még hozzátenni, illetve kik azok, akiknek ez a modell elsősorban készül?
olvass továbbA rohamos digitalizáció és az információk villámgyors áramlásának idején egyre inkább lemorzsolódnak azok a vállalkozások, amelyek nem tudnak alkalmazkodni a változó környezethez. Ez vezetői szinten is kiütközik: egyre többen ütköznek abba a problémába, hogy az eddig jól bevált analóg eszközökkel már nem képesek hatékonyan ellátni a vezetői feladatokat. „A vezető digitális kompetenciája azért határozza meg a cég hatékonyságát, mert egy vezető mindig azért van, hogy a csapatát mozgassa. Ennek tükrében látnunk kell, hogy a piaci versenyben a szervezeti digitalizáció mellett megkerülhetetlenné válik a vezetők egyéni digitalizációja is.” – hangsúlyozza Juhász Viktor a felhőmegoldásokkal és digitális átalakulással foglalkozó iSolutions ügyvezetője.
olvass továbbAz NX második generációját mutatta be a tavalyi évben a Lexus, amely Európában a márka legsikeresebb modellje. Komoly mérföldkő, de ami szerintem a legfontosabb, hogy ezzel a modellel végre a Lexus megérkezett a 21. századba. Lehet ugyan ezen vitatkozni, de a design tekintetében előremutató luxusmárka technikai szempontból el volt maradva a német versenytársaktól. Végre nagy levegőt vettek és előzésbe kezdtek.
olvass továbbAz a különleges helyzet adódott, hogy egy olyan autó járt nálunk, amelyik ugyan közúton is közlekedhet, de valójában nem arra való. Rendszáma van, még ködfényszórót is kapott, sőt ránézésre egy ötajtós hatchback, de valójában ezek közül semmire sincs szüksége. A Renault Mégane RS Trophy-R ugyanis egy versenyautó. Egy versenypályára született különlegesség.
olvass továbbA Mercedes az új C osztállyal újra értelmezte a középkategóriát. Ezzel Mi vásárlók egyértelműen jól jártunk, a versenytársak pedig pont ennyivel jártak rosszabbul. Ebben a szegmensben vitathatatlan módon a legjobb autót kínálja. Talán az egyetlen probléma, hogy meg is kéri az árát. Nem csoda, hiszen a műszaki tartalom mellé kivételesen szép formavilág és a legmodernebb technológiai eszközök járnak.
olvass továbbHuszadik alkalommal rendezték idén Közép-Európa legnagyobb pódiumművészeti seregszemléjét, a Kaleidoszkóp Versfesztivált, Kaposváron. A november 2-7 között tartott versenyprogramban kilenc ország előadóit és társulatait láthatta a közönség az elmúlt héten. Közülük a zsűri a Radnóti Színház és az Ördögkatlan Fesztivál közös produkciójának, a Kezdhetek folytatódni című Petri György-estnek ítélte a fesztivál fődíját, a Győri Nemzeti Színház produkciójával megosztva.
olvass továbbVannak vagy talán voltak olyan hírek, hogy a Jaguar megszünteti a limuzin gyártást és kivonul a limuzin piacról. Egyelőre nem teszi és mennyire jó, hogy így van. A mai európai piacon domináns német presztízs autók valós versenytársát próbáltuk, a Jaguar XF-et.
olvass továbbEl lehet indulni a versenyen, ahol az összes nagy név a startjelzőnél vár és gigantikus marketing kerettel, újabbnál újabb fejlesztésekkel próbálják meggyőzni a vásárlókat arról, hogy az ő járművük a legjobb. De a SsangYong jól tudja, hogy nem érdemes. A koreai autógyártásról már senki nem hiszi, hogy a futottak még kategóriába tartozik, de a SsangYong az európai piacon még nem vetette meg kellőképpen a lábát ahhoz, hogy minden hangszeren játszhasson. Helyette viszont olyan réseket talál, ahol éppen kevés a versenytárs vagy éppen nincsen egy sem.
olvass továbbA Kia palettája egyre szebb, egyre versenyképesebb modelleket tartalmaz. Az értékesítési darabszámok, a márka image is bizonyítja, hogy kiváló startégiát folytat a koreai gyártó. Viszont van egy modell, ami valahogy nem illik a sorba. Nem lenne elég szép? Dehogynem! Nem elég gyors? Pont ellenkezőleg! Ennek ellenére, valahogyan kilóg a sorból. A mostani tesztnél ennek jártunk utána.
olvass továbbAmikor az összes versenytárs, beleértve a Teslat is, már képes kínálni a most oly divatos SUV formavilágból elektromos modellt, hiszen ott a Mercedes EQC, Audi e-tron, Jaguar i-Pace, illetve a Tesla Model Y, akkor a bajor gyárnak sem volt már ideje kivárni az iX megjelenését. Átalakították a legalkalmasabb modellt az X3-at és iX3 néven piacra került annak elektromos változata.
olvass továbbKözös bowlingozás közben beszéli meg üzleti ügyeit Gerencsér Csaba Magyarország első jet-ski világbajnoka, örökös magyar bajnoka, a Magyar Jet-ski szövetség alelnöke és Kiss Norbert szimulátor világbajnok, többszörös kamion Európa bajnok, hatszoros magyar bajnok, az Év autóversenyzője.
olvass továbbVannak a robogók, vannak a nagyrobogók és ezek után van még egy fokozat. Egy kategória, amihez viszonylag kevés motor tartozott. Yamaha T-Max, BMW 650C vagy éppen a megszűnt Suzuki Burgman 650. A Honda viszont ez a méretosztályt újra értelmezte és bár köbcenti alapon versenytársként érkezett, de felépítése, technikája miatt nehezen tudom egy kalap alá tenni az imént említett mega, maxi, óriás robogókkal, vagy nem is tudom hogyan kell őket hívni.
olvass továbbA hétvége az Extreme E-ről, minden idők egyik legextrémebb autóverseny-sorozatáról fog szólni. Az első futamnak Szaúd-Arábia ad otthont, ahol 12, többek közt a sportág legendái – Hamilton, Button és Rosberg – által vezetett csapat áll rajthoz, hogy kihozzák az extrém maximumot a versenyautóikból. A bajnokság egy sivatagi oázisban, Al-Ula városában kezdődik, ami arab nyelven annyit tesz, „első ugrás”. Az időmérőre április 4-én, a futamra pedig másnap kerül sor.
olvass továbbA közös történelem által táplálva, amelynek középpontjában az innováció és az autóversenyzés áll, olyan innovatív családok vezetésével, akiknek vállalkozói, precizitási és teljesítményértékei az adott iparágak élvonalába emelték őket, a TAG Heuer és a Porsche összefognak egy átfogó partneri kapcsolat létrehozása érdekében, amely megalapozza a márkaintegráció új szabályait.
olvass továbbA Világ Női Autója díj nemzetközi zsűrijének tagjai már összeállították a 2021-es döntősök listáját. A Világ Női Autója (WWCOTY: Women’s World Car of the Year) zsűrije ma 48 tagú, az autós újságíró hölgyek a világ 38 országát képviselik. Az idei választást különösen szoros verseny előzte meg, komoly harc folyt a döntősök listájának helyeiért. A döntőbe a Toyota csoport két slágermodellje, az Év Autója (COTY) döntősök között ugyancsak szereplő vadonatúj Toyota Yaris és a lenyűgöző Lexus LC Convertible is bekerült.
olvass tovább