Felemelkedés – Interjú Nagy Norberttel, a KIA Magyarország ügyvezető elnökével

Szinte minden egyes KIA modell tesztelése során fel szokott merülni, hogy milyen hatalmas fejlődésen ment keresztül a márka az elmúlt 10-15 év alatt. Ezért is ígérkezett különösen izgalmasnak a KIA Magyarország ügyvezető elnökével, Nagy Norberttel való beszélgetés, hiszen a kinevezés ugyan teljesen friss, de Norbert eddig is a cég élén dolgozott.

olvass tovább

Együtt lila és zöld? Ez komoly?

  • 2021. február 08.

A legendás újpesti ultra, FAT, polgári nevén Bokros László ezúttal a nem kevésbé legendás futballista Páncsics Miklós lányát,Wukovics-Páncsics Dianát látja vendégül.

olvass tovább

5 kommunikációs trükk, ami sikeressé tesz

  • 2021. február 08.

Folyamatosan útkereszteződéseknél járunk. Problémákkal szembesülünk. Ha nem találunk időben megoldást, nem érjük el céljainkat. Nem tudjuk pontosan, hogyan oldjuk meg gondjainkat, de azt tudjuk, hogy könnyebb lenne, ha nem lennének olyan emberek körülöttünk, akikkel nehéz szót érteni, akikről tudjuk, hogy úgysem tudjuk őket meggyőzni.

olvass tovább

Hogyan maradhatsz motivált a home office alatt?

  • 2020. november 06.

Be kell ismerni, hogy rengeteg előnye van annak, ha otthonról dolgozik az ember. Azonban ezek az előnyök gyakran nehezítő tényezővé is avanzsálhatnak, így nem árt figyelned a következő dolgokra, ha nem akarod elveszíteni a motivációdat.

olvass tovább

Fizetésemelés okosan: 5 tipp, hogy ne csak kérj, hanem kapj is

Kérni sosem egyszerű, különösen igaz ez, ha pénzről van szó, még abban az esetben is, ha tökéletesen tisztában vagy azzal, hogy mennyit érsz és mennyit érdemelnél. Azonban a saját érdekedben érdemes összeszedni a bátorságod, és felkészülten a főnököd elé állni a kéréssel, miszerint fizetésemelést szeretnél. Azért, hogy sikeres legyen az akció, összegyűjtöttünk 5 megfontolandó tippet!

olvass tovább

Súlyos árat fizethetnek, ha erre nem figyelnek az újranyitott üzletek

  • 2020. június 03.

A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban. Több nemzetközi kutatás is rámutatott, hogy a fogyasztók sokkal óvatosabban közelítenek a nem létfontosságú üzletekhez, és ha lehet, elkerülik azokat a helyeket, ahol tömeg alakulhat ki. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszak következik: most nemcsak az udvariasabb, felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem az alapvető biztonságérzet megteremtése lesz a döntő – hívja fel a figyelmet az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting szakértője.

olvass tovább

Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

  • 2020. április 22.

Világszínvonalon állnak a magyar értékesítők a köszönés tekintetében – derült ki a 4,9 millió jelentést vizsgáló Smiling Report idei jelentéséből. A Föld 68 országára kiterjedő Mosolyfelmérés alapján Magyarország ebben a kategóriában az ötödik helyen végzett, 95%-os teljesítménnyel. Jó hír az is, hogy a magyar ügyfelek 84%-ára rámosolyognak, ebben a tekintetben a középmezőnyhöz tartozunk. A friss jelentés még a 2019-es naptári évet, vagyis a koronavírus előtti állapotokat dolgozta fel, a kérdések a vevőket fogadó mosolyra és köszönésre, valamint a kapcsolt értékesítésre vonatkoztak - tájékoztatott a hazai eredményeket felmérő ClientFirst Consulting Kft.

olvass tovább

Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

  • 2020. február 29.

A hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.

olvass tovább