STYLE-BUSINESS


Súlyos árat fizethetnek, ha erre nem figyelnek az újranyitott üzletek

  • 2020. június 03.

A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban. Több nemzetközi kutatás is rámutatott, hogy a fogyasztók sokkal óvatosabban közelítenek a nem létfontosságú üzletekhez, és ha lehet, elkerülik azokat a helyeket, ahol tömeg alakulhat ki. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszak következik: most nemcsak az udvariasabb, felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem az alapvető biztonságérzet megteremtése lesz a döntő – hívja fel a figyelmet az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting szakértője.

olvass tovább

Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

  • 2020. április 22.

Világszínvonalon állnak a magyar értékesítők a köszönés tekintetében – derült ki a 4,9 millió jelentést vizsgáló Smiling Report idei jelentéséből. A Föld 68 országára kiterjedő Mosolyfelmérés alapján Magyarország ebben a kategóriában az ötödik helyen végzett, 95%-os teljesítménnyel. Jó hír az is, hogy a magyar ügyfelek 84%-ára rámosolyognak, ebben a tekintetben a középmezőnyhöz tartozunk. A friss jelentés még a 2019-es naptári évet, vagyis a koronavírus előtti állapotokat dolgozta fel, a kérdések a vevőket fogadó mosolyra és köszönésre, valamint a kapcsolt értékesítésre vonatkoztak - tájékoztatott a hazai eredményeket felmérő ClientFirst Consulting Kft.

olvass tovább

Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

  • 2020. február 29.

A hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.

olvass tovább

Ha 24 óra nem elég

  • 2020. január 02.

Itt az új év, a vizsgaidőszakok és az államvizsgák ideje, valamint a karácsonyi szünet után ismét beindul a hajtás. Állsz a végeláthatatlan teendők előtt, halmozódnak az időpontok és a határidőnaplód már cafatos a sok feladattól, és te azt sem tudod, hogy állj neki. Ez a fajta bizonytalanság oda vezet, hogy nem haladsz semmit azzal, amivel kéne, így bűntudattal párosulva megnézed a kedvenc sorozatodat, és azt mondod: Majd holnap.

olvass tovább

Karrier vagy magánélet?

A héten volt szerencsém részt venni egy előadássorozaton, ahol sikeres magyar üzletasszonyok fejtették ki a véleményüket olyan kérdésekben, amelyek minden, különösen versenyszférában dolgozó nőt érintenek. Karrier vagy magánélet? Összeegyeztethető-e a kettő? És ha igen, mely belénk kódolt szerepekről kell lemondanunk érte? Hogyan boldogulhat egy törékeny nő az üzleti életben?

olvass tovább

A sikeres emberek 10 szokása

  • 2019. szeptember 12.

Sajnos a boldogságnak nincs kézikönyve, ezért sokszor nagy utat kell bejárnunk, amíg megtaláljuk a sikert. Bár ingoványos talajon vezet az út, azt mondják, aki kitartó, és követi az álmait, végül mindig célt ér. Sajnos a sikeres emberek elég ritkán beszélnek a titkaikról, annyi biztos, hogy fontos a pozitív hozzáállás. Ha a cél nagy felbontásban, folyamatosan lebeg az ember szeme előtt, az mindig motiváló. Természetes, ha el akarjuk lesni a siker kulcsát, és ha úgy érzitek, most épp sötétben tapogatóztok, itt van néhány tipp, amit érdemes betartani!

olvass tovább

9 dolog, amitől jó lesz egy vezető

  • 2019. április 10.

Az irányítás nem könnyű feladat. Hatalmas felelősséggel jár, és buktatókkal van kikövezve. Vezetőnek születni kell, bár néhány eleme elsajátítható. Mutatjuk, mik azok a tulajdonságok, amik elengedhetetlenek ahhoz, hogy valaki jó irányító, igazgató, vagyis főnök lehessen!

olvass tovább

Személyiségtípusok, akiket érdemes elkerülni, ha sikeres életet akarsz

  • 2018. november 05.

Motivációra, önfegyelemre, kemény munkára és legfőképpen jó társaságra van szükség a sikeres élethez. Szerencsés helyzetben vagyunk, ugyanis lehetőségünk van arra, hogy megválogassuk kikkel vesszük körül magunkat. Így módunkban áll többnyire elkerülni a mérgező embereket. Bár kétségkívül remekül tudják palástolni negatív személyiségüket. Figyeljünk a jelekre!

olvass tovább