Kulcsszó keresés /


Tévhit, hogy nyáron nem kell D vitamint szedni

  • 2021. június 28.

Jóval tudatosabban vásárolnak vitamint a magyarok, mint öt évvel ezelőtt. Sokan felismerték, hogy a kúraszerű szedés mellett a folyamatos szinten tartásnak is kiemelt szerepe van, ha a vitaminraktárak feltöltéséről van szó. Még mindig sok a tévhit egyes vitaminokkal kapcsolatban, de a vásárlók alaposabban tájékozódnak, mint pár évvel ezelőtt. Nem meglepő, hogy a koronavírus járvány alapjaiban változtatta meg a fogyasztási szokásokat, a C és D vitamin iránti kereslet ugrásszerűen megnőtt tavaly március óta. Tévhitek még mindig vannak: ilyen például, hogy nyáron senkinek nem kell D vitamint szedni – derül ki a multi-vitamin.hu beszámolójából.

olvass tovább

Júniustól otthon is kutyulhatunk Pepsit a SodaStream segítségével

  • 2021. május 21.

A világ vezető szódagépgyártója, a SodaStream tavaly kezdte meg a PepsiCo szörpök forgalmazását négy európai országban, Norvégiában, Svédországban, Németországban és Franciaországban. A vállalat idén folytatja az új ízek bevezetését olyan európai piacokon, mint például Ausztria, Olaszország, Szlovákia, Csehország, illetve Magyarország. A SodaStream szódavízkészítő gépekhez elérhető Pepsi szörpcsalád olyan népszerű ízeket foglal magában, mint a klasszikus Pepsi, a Pepsi Max, a 7up, 7upFree, a Mirinda és a Mirinda Light. Az új termékek már elérhetők a boltok polcain.

olvass tovább

Több munka, kevesebb szórakozás – markánsan megváltozott az otthoni laptophasználat hazánkban a pandémia hatására

  • 2021. május 17.

Országos kutatást végzett a Laptophardware.hu laptop alkatrész webáruház a magyar lakosság laptophasználati szokásairól. A felmérés rámutatott, hogy a magyarok jelentős része a pandémia előtt jellemzően szórakozásra használta otthon a laptopját, azonban az otthoni munkavégzés hatására (61% kezdett el laptopon dolgozni) a markáns többség (72%) annyira megkedvelte a laptophasználatot, hogy nem szívesen „ül vissza” az irodai asztali gép elé.

olvass tovább

Párhuzamok – Mazda CX30 Skyactive X 100th Anniversary

Amikor a japán Jujiro Matsuda 1920 január végén megalapította dugógyárát, vélhetően nem volt tudomása arról, hogy a bolygó egy távoli pontján, Trianonban az első világháború győztes hatalmai éppen megkezdték a tárgyalást Magyarország térdre kényszerítéséről. Mr. Matsuda a dugógyár születésnapi tortáján 13 szál gyertyát fújt el éppen, miközben a világ ezen fertályán Adolf Hitler ünnepelte kancellári kinevezését. 25 gyertya volt már a céges szülinapi tortán, amikor Hitler csapatainak kapitulációjával véget ért a második világháború, hogy ezzel minden figyelem a Pacifik háborúra és a japánok legyőzésére összpontosulhasson épp Matsuda feje felett, épp az ő városában, Hiroshimában.

olvass tovább

Minden gyerekem egyformán szeretem – interjú Andrew Presttel, a Wallis Automotive Europe Ügyvezetőjével

Rendkívül izgalmasnak ígérkezett az Andrew Presttel folytatott beszélgetés, hiszen a Wallis nem gyári importőr, aki csak egyetlen márkát képvisel Magyarországon, hanem számos nagy gyártó nevében látja el a hazai forgalmazással járó feladatokat. Az angol cégvezető tökéletes magyarsággal kezdett neki a beszélgetésnek, így a fő témán kívül azonnal jött a kérdés.

olvass tovább

StelviQrVajó – Alfa Romeo Stelvio QV

Elfogytak a szavak, amikor arról az érzésről kell összefoglalót írnom, hogy milyen is a Stelvio QV vezetése. Bár a betűjel, a típus megnevezés, azaz a QV jelentése (quadrifoglio verde) azaz zöld négylevelű lóhere, de én az elmúlt pár nap élménye alapján új magyar fordítást találtam. QrVajó. Annyiszor hallottam ugyanis a mellettem ülőktől az: „azt a…” kifejezést, hogy el is fogadtam. EZ AZ!

olvass tovább

A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek

  • 2021. március 10.

A pandémiás válsággal terhelt 2020-as évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. Az alapvetően átalakuló piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban viszonylag nagy volt a visszaesés, de a telefonos és a személyes ügyintézés az elmúlt évek egyik legjobb eredményét hozta. A program szervezője arra is felhívta a figyelmet, hogy most, a lezárásokkal és korlátozásokkal terhelt időszakban a pontos, szakszerű és kedves ügyintézés nemcsak egy szükséges plusz, hanem egy olyan terület, ami az üzletek életét mentheti meg.

olvass tovább

Felemelkedés – Interjú Nagy Norberttel, a KIA Magyarország ügyvezető elnökével

Szinte minden egyes KIA modell tesztelése során fel szokott merülni, hogy milyen hatalmas fejlődésen ment keresztül a márka az elmúlt 10-15 év alatt. Ezért is ígérkezett különösen izgalmasnak a KIA Magyarország ügyvezető elnökével, Nagy Norberttel való beszélgetés, hiszen a kinevezés ugyan teljesen friss, de Norbert eddig is a cég élén dolgozott.

olvass tovább

Mézesmadzag, bizonytalanság, kifogások, fél úton meggondoltam magam…

Sokan hajlamosak vagyunk azt hinni, köztük én is, hogy ha valaki meggondolja magát „útközben” az nem korrekt, esetleg kifogásokat gyártott valami vagy valaki miatt, vagy egyszerűen csak elhúzta előttünk a mézesmadzagot, mert ez a fétise, erre áramlik nagyobb mennyiségű vér a csiklójába, vagy a farkába. Nem az a célom, hogy tudományos magyarázattal szolgáljak a témában, hiszen minden ember más és más, egyszerűen csak a magam kis sztorijait próbálom most kielemezni, van bőven belőlük.

olvass tovább