Kulcsszó keresés /


L’amour toujours Plug-in – DS7 Crossback E-Tense

Még most is azt kérdezik tőlem, hogy mi ez? A DS márka újnak számít, hiszen csak pár éve történt, hogy a PSA csoport úgy döntött, hogy a Citroen DS kivitelből külön márkát farag, mégpedig a luxus szerelmeseinek. Tudjuk, hogy ott van a Dior, Louis Vuitton, Hermès, Cartier, Jean-Paul Gautier és még sorolhatnám végtelenségig a francia divat és luxusmárkákat, de autóban ez még ismeretlen fogalom.

olvass tovább

Az autó, amely nem elektromos akart lenni, de az lett – Mazda MX-30

Mindig különös izgalommal várom a Mazdák tesztelését, mert a kis japán gyártó számomra maga a misztikum. Visszafogott vonalvezetés jellemzi, valamint az ember és a vezetés kiváló harmóniáját teremtik meg olyan módon, ahogyan arra egyetlen márka sem képes. Az MX-30 -ban is hasonló volt a szándék, de a piaci igények nyilvánvalóan gyorsabban közbeszóltak. Teljes harmónia pedig kapkodásból ritkán születik.

olvass tovább

Egészséges és szép BOWL reggelik (smootie, zabkása és a többiek)

Ahhoz hogy az egész nap energikusak legyünk nagyon fontos a reggelt jól kezdeni. Ennek szerintem három fontos összetevője van. Az egyik, hogy valami gyorsat tudjunk készíteni, mert félálomba vagy a munkába rohanva nincs igazán idő egy több órás procedúrára. Továbbá finomnak kell lennie és az sem baj ha egészséges, ugye? Ohh és hát a szépségről sem feledkezhetünk meg, hisz ha valami széppel indítjuk a reggelt, akkor az biztosíthatja az egész napunk jó hangulatát.

olvass tovább

Ismét a Lexus brüsszeli reptéri várója lett Európa legjobbja

  • 2020. november 21.

Sorozatban második alkalommal nyerte el az Európa Legjobb Repülőtéri Várója címet a THE LOFT, a Brussels Airlines és a Lexus brüsszeli repülőtéren található várója az évente megrendezett World Travel Awards utazási díjkiosztón. A reptéri váró tökéletes bepillantást enged a világ legzöldebb luxusautómárkájának világába, és a Lexusra jellemző hagyományos japán vendégszeretet, az ’omotenashi’ életérzésébe.

olvass tovább

Az örök élet titka – Alfa Romeo 164

  • 2020. november 12.

Magyarország, Budapest, 1988. augusztus 27. Hans Friedrich osztrák üzletember kora délutánra ért be a magyar fővárosba. Bosszankodott, hogy lassan haladt, mert csak Győrtől volt autópálya. Ez volt az első útja Magyarországra. Valami magyar Impex vállalattal kellett tárgyalnia másnap. Örömmel és egyben izgalommal fogadta a megbízását cégétől, hogy egy keleti országba kell jönnie. De nem bánta, mert most kapott új szolgálati autót és így ki tudta azt próbálni. Kint 32 fok volt, így az autó automata klímáját kellemes 22 fokra állította. Sajnálattal, vegyes szánalommal nézett a pesti forgalomban araszoló többi autósra, akik letekert ablakokkal próbálták átvészelni a forróságot.

olvass tovább

Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

  • 2020. november 05.

A pandémia és a szociális távolságtartás alapjaiban változtatta meg a magyar fogyasztási szokásokat. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszakot élünk: most nemcsak a felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem a biztonságérzet megteremtése dönt a versenytársak között. Az ügyfélélmény-menedzsment hazai szakértője, a ClientFirst Consulting ezért idén bevezette a „Járvány-biztos ügyfélkiszolgálás” minősítési rendszerét, amivel a fogyasztóknak a tájékozódásban, az üzleteknek pedig a bizalom kiépítésében segítenek.

olvass tovább

7 dolog, amit sose tegyél egy friss kapcsolatban!

  • 2020. október 23.

Egy friss kapcsolat kezdetén az ember tele van izgalommal, várakozással és reménnyel. Gyakran azonban már ideje korán csődöt mondhat a dolog, és könnyen elijeszthetjük a kiszemeltet már a legelején. Persze minden párra más és más szabályok érvényesek, de íme néhány általános tipp, amire érdemes figyelni egy kezdődő kapcsolat esetében.

olvass tovább