Kulcsszó keresés /


Márkázott zenék, dallamba rejtett milliók

  • 2011. szeptember 20.

A reklámfilmzenék gyakran válnak slágerekké. Az alkotások általában a képi világ megerősítésért születnek, ám gyakran önálló életet kezdenek. Hiába kapjuk szemünkön keresztül a legtöbb impulzust, a folyton fülünkbe csengő dallamok lassan „átveszik a hatalmat”, közös kulturális „örökséget” alkotva. Ezen örökség gyarapításában vehetnek részt vállalkozó kedvű, akár teljesen amatőr fiatalok is a Rezene reklámzene-írói pályázatán.

olvass tovább

Levi’s reklámfilm

  • 2011. augusztus 11.

Ma mutatták be azt a Levi’s reklámfilmet, ami a világ 24 országában lesz látható. A filmet a berlini fotós, egyben filmrendező Ralf Schmerberg rendezte. A „Levi’s Legacy”, vagyis a “Levi’s örökség” a fiatalokat célozza, a fiatalok nyelvén, a fiatalok érzéseiről.

olvass tovább

A legjobb Super bowl reklámok 2011-ben

  • 2011. február 08.

A Super Bowl alatt sugárzott reklámok mindig is külön kategóriát képviseltek. Az egyes cégek elképesztő pénzeket áldoznak egy egy reklám elkészítésére, ami persze érződik a minőségükön is. Nézzük meg az idei Super Bowl legjobbjait.

olvass tovább

Facebook hirdetés 1940-ből?

  • 2011. január 07.

Bizonyára sokunk számára lehetnek ismerős képei a második világháború előtti kampányai, reklámplakátjai. Ezek a reklámok már maguk is a történelem részei, jellegzetes stílusukat, formátumukat bárki könnyen felismerheti. Egy Sao Paolo-i reklámügynökség munkáit láthatjuk alább. Régi köntös, mai tartalom.

olvass tovább

Újraélednek a TV Torna retro szabadidőruha-márkái, a Senior és a Méta

  • 2010. november 10.

Budapest, 2010. november 10. – A hazánkban is hódító retro-őrület követőit napok óta lázban tartja az a hír, hogy újra elérhetőek a TV Tornából és a Skála Coop reklámokból ismert Senior® és Méta® szabadidő felsők. A nyolcvanas évek hangulatát idéző tréningruhákat fiatalokból álló tervezőcsapat élesztette föl, amely az underground és street stílust követő fiatalok mellett a Senior és Méta szabadidőruhákban felnövő, idősebb korosztályt is megcélozza a jól ismert márkákkal.

olvass tovább

Hugo Boss Bottled Night

  • 2010. szeptember 01.

A Hugo Boss legújabb illatának reklámarca nem más, mint Ryan Reynolds. A Bottled Night a magabiztos, karizmatikus és ambiciózus férfiak illata.

olvass tovább

Ralph Lauren 2010 ősz

  • 2010. július 13.

A divatház úgy látszik kiheverte a tavalyi csontvázbotrányát. Mint emlékezetes, egy, a márkát reklámozó plakátkampányban az egyik modelljét, Filippa Hamiltont kissé szűk csípővel ajándékozták meg. Most szerencsére abnormális, hangyakirálynővé alakított modelleket nem, csak a 2010 őszi, férfi kollekciót fogjuk találni...

olvass tovább

Röntgen erotika

  • 2010. június 24.

Az EIZO és a Butter német reklámügynökség közös terméke, fogalmazzunk úgy, egyedi lett. Az ötlet persze az EIZO röntgengépe kapcsán jött. Érdekes módja a népszerűsítésének.

olvass tovább