Kulcsszó keresés /


Kontrasztok - Hyundai i20 Comfort 1.2MPI

A kisautók világa mostanában nem egyszerű. Sok oka van ennek, hiszen manapság nem ez a legdivatosabb szegmens, elképesztő sok a konkurens és nem utolsó sorban viszonylag kevés többlet kiadással ott van a kompakt autók világa, amely méretével, univerzálisabb használhatóságával lényegesen több embert meggyőz. 2020-ban a Hyundai mégis megjelent a harmadik generációs i20-szal, hogy vevőkörét megtartsa és új vásárlókat csábítson.

olvass tovább

A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek

  • 2021. március 10.

A pandémiás válsággal terhelt 2020-as évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. Az alapvetően átalakuló piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban viszonylag nagy volt a visszaesés, de a telefonos és a személyes ügyintézés az elmúlt évek egyik legjobb eredményét hozta. A program szervezője arra is felhívta a figyelmet, hogy most, a lezárásokkal és korlátozásokkal terhelt időszakban a pontos, szakszerű és kedves ügyintézés nemcsak egy szükséges plusz, hanem egy olyan terület, ami az üzletek életét mentheti meg.

olvass tovább

I love it - Tivoli 1.5GDI

Nagyon nehéz az új és feltörekvő márkák helyzete, különösen azoké, amelyek mélyről indultak. Talán a leginkább így van ezzel a Ssangyong. Csúnya autókat gyártani, aztán egyszerre csak szépeket, vagy legalábbis elfogadható formájúakat, nem megy máról holnapra. Fizikálisan, ha az autógyárnak sikerül is, a vásárlók számára ennek az elfogadása sokkal lassabb folyamat.

olvass tovább

Ne gondolkozz feketén-fehéren! - A színek hatalma

Számos autós teszttel lehet találkozni nap, mint nap, amelyekből megtudhatjuk az új típusok különböző paramétereit, menetdinamikai és komforttal kapcsolatos képességeit. Szubjektív és objektív véleményeket egyaránt lehet olvasni, azonban az egyetlen téma, ami rendszeresen kimarad, az az autó színe. Pedig az autóvásárlók lényeges többsége ugyanolyan fontosnak tartja az autó színét, mint minden más tulajdonságát. Annak eldöntésében, hogy kell-e nekünk az adott jármű, avagy éppen nem, a legfontosabb szempontok közé tartozik az is, hogy milyen a megjelenése.

olvass tovább

Abroncsvásárlás: így válasszuk ki a megfelelőt!

  • 2019. május 02.

A korán jött tavasz a nyári gumi használat felé tereli az autósokat. A Bridgestone statisztikái szerint ilyenkor több mint 300.000 gépjármű tulajdonos vásárol új nyári abroncsot, ugyanakkor 10-ből 2 autós még júniusban is téli gumit használ. Ez nemcsak balesetveszélyes, de hosszabb távon a pénztárcánkat sem kíméli. A vállalat szakértői szerint a megfelelő abroncsok kiválasztása kihívást jelenthet a vásárlóknak, de néhány egyszerű tudnivalóval leegyszerűsíthetjük a döntést.

olvass tovább

Gyógyteák az ünnepekre és a téli szezonra

  • 2018. december 25.

Karácsonyi díszítésben tündökölnek a városok, a bevásárlóközpontok és az otthonok is. Meghitt esték forralt borral, meleg teával a vendéglőben, vagy otthon a fűtőtest mellett. Leesik a hó, jönnek a mínuszok és sajnos, ezzel együtt sokszor a megfázások, betegségek is. Ilyenkor a gyógyszerek helyett vagy mellett igyunk gyógyteákat!

olvass tovább

Az ázsiai csoda - Tajvan

  • 2018. szeptember 23.

Az utóbbi évtizedekben az ázsiai országok felemelkedése kápráztatta el a világot, s nem is alaptalanul. Ebben e régióban is akad azonban egy ország mely a többi sikeres szereplőtől is eltér, főként geopolitikai helyzetétől fogva. Egy ország, amelyet mindössze 21 állam ismer el, mégis feltartóztathatatlanul fejlődik. Egy ország, ahol a buddhista hagyományok, a taoista tradíciók, a kínai templomok, a felhőkarcolók, a magasvasutak és a bevásárlóközpontok békésen megférnek egymással.

olvass tovább

Közép-Európa egyedülálló attrakciója lehetne a budapesti delfinárium - beszélgetés Farkasdi Thomasszal, a Tropicarium tulajdonosával

  • 2017. november 17.

A Tropicarium már 17 éve nyitotta meg a kapuit a fővárosban, és talán még mind emlékszünk, hogy milyen hihetetlen volt indulásakor elképzelni, hogy egy bevásárlóközpontban igazi cápák úszkálnak. Mindez természetesen azóta sem veszített varázsából, sőt, a Tropicarium ügyvezető igazgatója, Farkasdi Thomas célja, hogy a látogatók mindig találkozzanak valamilyen újdonsággal. Az indulásról, az azóta eltelt évekről és a jövőbeni tervekről kérdeztük!

olvass tovább