Kulcsszó keresés /


A kereskedőnek is érdeke, hogy minél nagyobb mozgásteret hagyjon a vásárlóknak

  • 2022. január 10.

A legtöbb embernek ismerős lehet az élmény, amikor karácsonykor többször is ugyanaz az ajándék lapul a csomagolópapír alatt, ilyenkor pedig felmerül a kérdés, hogy mit lehet tenni? Meddig veszik vissza a kereskedők a termékeket? Milyen jogai vannak a vásárlóknak? Hogyan változtatott mindezen a koronavírus-járvány? Krajnyák Tamás, a Laptophardware.hu operatív igazgatója összefoglalta, hogy milyen lehetőségink vannak abban az esetben, ha szeretnénk visszavinni vagy becserélni az árut.

olvass tovább

Csillagos 5-ös - Mercedes-Benz C300 AMG Line

A Mercedes az új C osztállyal újra értelmezte a középkategóriát. Ezzel Mi vásárlók egyértelműen jól jártunk, a versenytársak pedig pont ennyivel jártak rosszabbul. Ebben a szegmensben vitathatatlan módon a legjobb autót kínálja. Talán az egyetlen probléma, hogy meg is kéri az árát. Nem csoda, hiszen a műszaki tartalom mellé kivételesen szép formavilág és a legmodernebb technológiai eszközök járnak.

olvass tovább

A decemberi forgalom megcsappan a Black Friday miatt

  • 2021. november 16.

A Black Friday szokása négy-öt évvel ezelőtt kezdett el begyűrűzni hazánkba, és alaposan megváltoztatta a vásárlói szokásokat. Míg a korábbi években jellemző volt a karácsony előtti, decemberi nagy roham mind az online térben, mind pedig az üzletekben, mára ez szétvált, és az arányok eltolódtak. Bár a vásárlóközönség Magyarországon is nyitott az eredetileg amerikai gyakorlatra, azonban itthon sok kereskedő megpróbál visszaélni az akciók nyújtotta lehetőségekkel, vagy éppen hiteltelenné teszi ezt az egyébként remek kezdeményezést – hívta fel a figyelmet Krajnyák Tamás, a Laptophardware.hu operatív vezetője.

olvass tovább

Oda lépett be, ahonnan mindenki más kilépett – Rexton G4 2.2 e-XDI Premium 4WD

El lehet indulni a versenyen, ahol az összes nagy név a startjelzőnél vár és gigantikus marketing kerettel, újabbnál újabb fejlesztésekkel próbálják meggyőzni a vásárlókat arról, hogy az ő járművük a legjobb. De a SsangYong jól tudja, hogy nem érdemes. A koreai autógyártásról már senki nem hiszi, hogy a futottak még kategóriába tartozik, de a SsangYong az európai piacon még nem vetette meg kellőképpen a lábát ahhoz, hogy minden hangszeren játszhasson. Helyette viszont olyan réseket talál, ahol éppen kevés a versenytárs vagy éppen nincsen egy sem.

olvass tovább

Tévhit, hogy nyáron nem kell D vitamint szedni

  • 2021. június 28.

Jóval tudatosabban vásárolnak vitamint a magyarok, mint öt évvel ezelőtt. Sokan felismerték, hogy a kúraszerű szedés mellett a folyamatos szinten tartásnak is kiemelt szerepe van, ha a vitaminraktárak feltöltéséről van szó. Még mindig sok a tévhit egyes vitaminokkal kapcsolatban, de a vásárlók alaposabban tájékozódnak, mint pár évvel ezelőtt. Nem meglepő, hogy a koronavírus járvány alapjaiban változtatta meg a fogyasztási szokásokat, a C és D vitamin iránti kereslet ugrásszerűen megnőtt tavaly március óta. Tévhitek még mindig vannak: ilyen például, hogy nyáron senkinek nem kell D vitamint szedni – derül ki a multi-vitamin.hu beszámolójából.

olvass tovább

Úgy is venni fogjuk előbb vagy utóbb – Toyota RAV4 Plug-in hybrid

A Plug-In hybrid vagy rövidebb nevén PHEV kizárólag gazdasági szempontokat nézve egy zsákutca. Ha kizárólag elektromos hajtással közlekedik vele egy autós, akkor jellemzően 100.000 kilométert kell autózni azért az élményért, amelyet ezek az autók kínálnak. Presztízs szegmensben, ahol van pénz lóvéra azt mondom megértem, hiszen a zöld tudat kifelé mutatása minden pénzt is megér, de a Toyota vásárlók nem ilyenek. Akkor miért?

olvass tovább

Kontrasztok - Hyundai i20 Comfort 1.2MPI

A kisautók világa mostanában nem egyszerű. Sok oka van ennek, hiszen manapság nem ez a legdivatosabb szegmens, elképesztő sok a konkurens és nem utolsó sorban viszonylag kevés többlet kiadással ott van a kompakt autók világa, amely méretével, univerzálisabb használhatóságával lényegesen több embert meggyőz. 2020-ban a Hyundai mégis megjelent a harmadik generációs i20-szal, hogy vevőkörét megtartsa és új vásárlókat csábítson.

olvass tovább

A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek

  • 2021. március 10.

A pandémiás válsággal terhelt 2020-as évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. Az alapvetően átalakuló piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban viszonylag nagy volt a visszaesés, de a telefonos és a személyes ügyintézés az elmúlt évek egyik legjobb eredményét hozta. A program szervezője arra is felhívta a figyelmet, hogy most, a lezárásokkal és korlátozásokkal terhelt időszakban a pontos, szakszerű és kedves ügyintézés nemcsak egy szükséges plusz, hanem egy olyan terület, ami az üzletek életét mentheti meg.

olvass tovább

I love it - Tivoli 1.5GDI

Nagyon nehéz az új és feltörekvő márkák helyzete, különösen azoké, amelyek mélyről indultak. Talán a leginkább így van ezzel a Ssangyong. Csúnya autókat gyártani, aztán egyszerre csak szépeket, vagy legalábbis elfogadható formájúakat, nem megy máról holnapra. Fizikálisan, ha az autógyárnak sikerül is, a vásárlók számára ennek az elfogadása sokkal lassabb folyamat.

olvass tovább