Kulcsszó keresés /


Úgy is venni fogjuk előbb vagy utóbb – Toyota RAV4 Plug-in hybrid

A Plug-In hybrid vagy rövidebb nevén PHEV kizárólag gazdasági szempontokat nézve egy zsákutca. Ha kizárólag elektromos hajtással közlekedik vele egy autós, akkor jellemzően 100.000 kilométert kell autózni azért az élményért, amelyet ezek az autók kínálnak. Presztízs szegmensben, ahol van pénz lóvéra azt mondom megértem, hiszen a zöld tudat kifelé mutatása minden pénzt is megér, de a Toyota vásárlók nem ilyenek. Akkor miért?

olvass tovább

Korrekt – Hyundai i30 1,5DPi

Vannak autók, amelyeket azért szeretünk, mert kimagasló vagy egyedi vezetési élményt nyújtanak. Vannak, amelyeket a rengeteg lóerő miatt titulálunk felejthetetlennek, vagy éppen azért, mert olyan formavilágot adnak, amit bárki észrevesz. A Hyundai i30 nem ezek miatt szerethető, hanem azért, mert elérhető az ára, gazdaságos az üzemeltetése és a mai kisköbcentis turbómotoros világban egy hagyományos szívó benzinmotort rejt a karosszéria, ami vélhetően elnyűhetetlen lesz, ráadásul egyáltalán nem is rossz.

olvass tovább

Szinte csak érzelemből - Ford Kuga Plug-in

A harmadik generációs Ford Kuga mindent is kínál. A felszereltségi szintek és a motorválaszték alapján óriási a lehetőségek tárháza. A kérdés csak az, hogy a racionalitás és a pénztárca mit enged meg. A plug-in esetében körülbelül 250.000 kilométernél már be is hozzuk a kezdeti beruházást. Onnantól már nemcsak zöldek, de egyre gazdagabbak is leszünk a sok-sok megspórolt, ki nem fizetett üzemanyagköltség miatt.

olvass tovább

Győzelmek a szomszédban

  • 2020. augusztus 27.

Újabb dobogós sikerekkel zárult a Gender Gracing csapatának az OMV MaxxMotion Grand Prix of Slovakia Dunaszerdahelyen, a hétvégén megtartott FIA CEZ és MNASZ Magyar bajnoki forduló során. A hétvége folyamán Oliver Michl és Berta Benjámin mindkét versenyfutam alatt értékes tapasztalatokkal és eredményekkel gazdagodtak.

olvass tovább

SUV francia módon - Peugeot 2008 1.2 GT Line

A Covid-19 járvány karantén időszaka előtt pár nappal még maszk nélkül láthattuk a Peugeot 2008-at, ugyanis akkor volt a hivatalos sajtóbemutató. Vészterhes időszak következett ez után az autó kereskedelmében és természetesen a gazdaság más pontjain is, amely mind a mai napig érezteti hatását. Ahhoz, hogy a vásárlói kedv visszajöjjön, talán pont ilyen autókra van szükség.

olvass tovább

Gondoskodó szeretet – Ssangyong Tivoli DLX 1.5 GDI

Elképzelhető, hogy azért, mert sokat foglalkozom vele, de mára teljesen megszoktam a Ssangyong formavilágát. Ezzel nem vagyok egyedül, hiszen egyre népesebb az a tábor, aki ezt a márkát választja. Nem teszi ezt rosszul, hiszen nincsen racionális indok, hogy miért ne tegye. Jó az ára és gazdagon felszerelt. De a Tivoli mára ennél több.

olvass tovább